بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
برنامه «فوتبال برتر» بامداد سه شنبه ـ هفتم اردیبهشت ماه ـ با اختصاص بخش قابل توجهی از آنتن خود به صحبت های مهدی مهدوی کیا، به او فرصت داد تا به دفاع از عملکرد باشگاه فوتبالش در مقابل رأی صادره از سوی کمیته انضباطی بپردازد؛ فرصتی که از سوی نماینده کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران، به «سوء استفاده» و «تشویش اذهان عمومی» تعبیر شد.
تدبیر24»در هفته گذشته، کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران رأی به تخلف آکادمی کیا داد تا استقلال، قهرمان رده نوجوانان تهران شود.

در پی این تصمیم، برنامه زنده «فوتبال برتر» با اجرای محمدحسین میثاقی، بامداد سه شنبه ـ هفتم اردیبهشت ماه ـ پس از تحلیل برخی دیدارهای اخیر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، بخش قابل توجهی از آنتن خود را به مهدی مهدوی کیا ـ بازیکن سابق تیم‌ ملی و پرسپولیس و مدیر فعلی باشگاه فوتبال آکادمی کیا تهران ـ اختصاص داد تا از تیم خود در برابر رأی صادرشده از سوی کمیته انضباطی دفاع و به تعبیر برخی رسانه ها در روزهای گذشته، «گرد و خاک» کند!

این ارتباط زنده اینترنتی که از کشور آلمان برقرار می شد، برای لحظاتی از کیفیت صدا و تصویر استانداردی هم برخودار نبود و حتی نامفهوم بودن صحبت های مهدوی کیا، در این لحظات علاوه بر بینندگان، در چهره مجری برنامه هم مشهود بود. با این همه مهدوی کیا در مقام مدیر باشگاه فوتبال آکادمی کیا تهران، برای دقایقی طولانی آنتن زنده رسانه ملی را در اختیار گرفت تا به دفاع تمام قد از عملکرد تیمش در برابر حکم کمیته انضباطی بپردازد.

ارتباط اینترنتی برنامه فوتبال برتر با مهدی مهدوی کیا

این برنامه در ادامه برای لحظاتی با ارتباط تلفنی با سلیمانی، عضو کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران همراه شد که به وضوح سهم کمتری از آنتن را در مقایسه با مهدوی کیا دریافت کرد.

اما در شرایطی که بر طبق تعریف شبکه سه، برنامه «فوتبال برتر» وظیفه پخش مسابقات و آنالیز دیدارهای تیم های باشگاهی بزرگسال کشور را عهده دار است و پرداختن به فوتبال های رده نوجوانان و جوانان به شکلی کاملا تخصصی به شبکه امید و برنامه ای با عنوان «جام برتر» سپرده شده است، پخش چنین گفت وگویی در قالب برنامه «فوتبال برتر» می تواند پرسش برانگیز باشد.

و اما نکته بعدی اینکه اگر کشیده شدن پرونده این مسابقات به کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران و رأیِ به گواهِ برخی رسانه ها «جنجالی» بر علیه تیم مهدوی کیا، دلیل پرداختن به این موضوع در برنامه «فوتبال برتر» بوده است، باید پرسید چرا مابقی پرونده های مشابه در کمیته انضباطی، از چنین فرصتی برخوردار نمی شوند؟

و پرسش دیگر اینکه اگر مسوولیت تیم آکادمی کیا بر عهده شخصیتی مانند مهدی مهدوی کیا نبود، آیا باز هم آنتن زنده شبکه سه سیما در مدت زمانی طولانی، به ارتباطی زنده از آلمان آن هم با این سطح کیفی غیراستاندارد اختصاص می یافت؟

و البته مهمتر از همه اینها، نگاهی به محتوای برنامه «فوتبال برتر» در بامداد سه شنبه ـ هفتم اردبیهشت ماه ـ می تواند با طرح پرسشی تخصصی در حوزه اجرا هم همراه باشد؛ اینکه چرا مجری در لحظاتی از برنامه، اصول اولیه بی طرفی را رعایت نکرد و مدام در موضع دفاع از یک طرف مباحثه و تقابل با طرف دیگر مباحثه قرار گرفت؟

و آخر اینکه وقتی مهدی مهدوی کیا در بخش متکلم وحده، از عضو جدید هیات صحبت کرد، حتا نامش را هم به خاطر نیاورد، اما ظرف چند ثانیه، عوامل برنامه نام و تلفن فرد مورد نظر را به دست آوردند و روی آنتن زنده هم به او پیام دادند که برای پاسخگویی تلفنش را آزاد کند؛ آیا این مساله شائبه برانگیز نیست؟

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها