بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) در طرح اطعام مهدوی، طی هشت روز گذشته بیش از ۴۴ میلیون غذا و هفت میلیون بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.
تدبیر24»در سومین مرحله از پویش ایران همدل که با عنوان اطعام مهدوی و افطاری ساده از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز شده، طی روزهای سیزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان ۴۴ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۷۶۴ غذا، ۹ میلیون و ۵۲ هزار و ۱۴۶ افطاری ساده، ۷ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۲۱۱ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

براساس گزارشات ارائه شده از سوی کمیته امداد، روز سیزدهم ماه رمضان (۶ اردیبهشت) ۲ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۸۵۱ غذا، ۵۴۶ هزار و ۱۳۷ افطاری و ۶۱۲ هزار و ۹۱ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد. 

در روز چهاردهم ماه رمضان (۷ اردیبهشت) سه میلیون و ۴۰۳ هزار و ۳۳۵ غذا، ۶۳۵ هزار و ۷۱۳ افطاری و ۶۷۵ هزار و ۷۸۳ بسته معیشتی، در روز پانزدهم ماه رمضان (۸ اردیبهشت) سه میلیون و ۹۴۰ هزار و ۲۳۷ غذا، ۸۴۶ هزار و ۲۷۰ افطاری و ۷۶۴ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی، در روز شانزدهم (۹ اردیبهشت) چهار میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۹۴ غذا، ۸۴۵ هزار و ۷۲۰ افطاری و ۸۴۱ هزار و ۲۳۸ بسته معیشتی میان نیازمندان پخش شد.

طی روز هفدهم ماه رمضان (۱۰ اردیبهشت) چهار میلیون و ۵۲۸ هزار و ۱۲۶ غذا، ۸۵۴ هزار و ۶۱۷ افطاری و ۸۴۴ هزار و ۸۲۹ بسته معیشتی، در روز هجدهم ماه رمضان (۱۱ اردیبهشت) پنج میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۰۸ غذا، یک میلیون و ۲۹ هزار و ۶۱۳ افطاری و ۹۱۸ هزار و ۵۸۱ بسته معیشتی، در روز نوزدهم (۱۲ اردیبهشت) ۶ میلیون و ۸۶ هزار و ۹۰۰ غذا، یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۴۴ افطاری و ۹۹۳ هزار و ۳۳۹ بسته معیشتی و در روز بیستم (۱۳ اردیبهشت) ۶ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۳۶۶ غذا، یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۹۶۹ افطاری و یک میلیون و ۷۸ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان پخش شده است.

همچنین در روز بیست و یکم ماه رمضان (۱۴ اردیبهشت) ۷ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۷۴۷ غذا، یک میلیون و۵۷۴ هزار و ۵۶۳ افطاری و یک میلیون و ۹۱ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان پخش شده است.

به گزارش ایسنا، خیران می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ اقدام کنند و پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها