بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
۶۰ هزار نفر از اعضای شورای عالی جوانان انقلابی سراسر کشور طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله رئیسی با تشریح دغدغه‌های معیشتی مردم، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کردند.
سید حسین جعفری دبیرکل شورای عالی جوانان انقلابی کشور با اشاره به راهبرهای بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: با توجه به نیاز ضروری کشور به رئیس جمهوری کارآمد، دلسوز، ولایی و مسئولیت‌پذیر و در راستای پیشرفت و تعالی ملت شریف و غیور ایران اسلامی، ضرورت ملی ایجاب می‌کند آیت‌الله رئیسی از چهره‌ها و ذخایر برجسته انقلاب که بحمداله در مسند ریاست دستگاه قضا، منشأ خدمات مفید و ارزنده در مسیر عدالت خواهی و فسادستیزی، گام‌های تمدن‌ساز برداشته است، در این انتخابات برای نامزدی ثبت نام به عمل آورد.

وی افزود: هدف از این دعوت سراسری تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مبنی بر تدابیر راهبردی امامین انقلاب است.

دبیر جنش جوانان حامی آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: اصل دعوتنامه به همراه اسامی 60 هزار نفر از جوانان انقلابی به رئیس قوه قضائیه تقدیم شده است.

متن کامل نامه این  جوانان انقلابی در دعوت از آیت الله رئیسی به این شرح است:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

با سلام و تحیّت و استدعای توفیق روزافزون برای حضرتعالی، همانگونه که مستحضرید طی سال‌های اخیر بدلیل ناکارآمدی برخی از مسئولین قوه اجرایی کشور شاهد شرایط نامناسبی از قبیل بیکاری، تورم، گرانی، کاهش قدرت خرید، افزایش سن ازدواج جوانان، تعطیلی کارخانجات تولیدی، کاهش ارزش پول ملی و ... هستیم که  نمود آن در زندگی طبقات مستضعف و متوسط جامعه کاملا مشهود می باشد، ما جوانان انقلابی بر این باوریم یکی از مهمترین عوامل خروج از وضع نامناسب فعلی، برنامه‌ریزی صحیح در حوزه بهره‌برداری از توان و ظرفیت علمی نیروی انسانی جوان مومن، انقلابی و متخصص در راستای ایجاد جهاد فراگیر نوآوری و کارآفرینی به منظور رفع دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم است.

جناب آقای رئیسی!

 عدالت به عنوان یکی از اساسی ترین ارکان انقلاب اسلامیاست، که همراه با همت والای انقلابی و تلاشهای خستگی ناپذیر جهادی و اراده های مصمم جوانان، کشور را بسوی پیشرفت و تعالی هدایت می کند. امروز به رغم پاره ای از کاستی‌ها، موفقیت جوانان مومن و انقلابیبه عنوان پیشگامان فناوری‌های هسته‌ای، سلولهای بنیادی، نانو، هوافضا و پزشکی در میان ملتهای جهان انکارناپذیر است اما آنچه زمینه را برای ورود بیشتر این ظرفیت عظیم علمی و روحیه مستحکم انقلابی به عرصه شکوفایی صنعت و اقتصاد می رساند، اهتمام عملی مدیران اجرایی کشور و در رأس آن رئیس جمهور است.

بی تردید پیشرفت و تعالی کشور بر مدار عدالت در همه ابعاد زندگی مردم نیازمند مدیریت انقلابی و اعتقاد عملی به تجربه پیشکسوتان و توان و ظرفیت جوانان مومن و انقلابی است که اکنون کمتر به نظر می‌رسد و به استناد بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند:   "بدانید که اگر بی‌توجّهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه‌هایی از تاریخ چهل‌ساله نمی بود - که متأسّفانه بود و خسارت‌بار هم بود- بی‌شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمانهای بزرگ بسی جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نمی داشت".

از آنجایی که انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد 1400 مقطع حساس و تعیین‌کننده برای آینده کشور است از این رو نیازمند رئیس جمهوری مومن، انقلابی، برنامه‌محور، آینده‌نگر و دلسوز برای مردم می باشیم  تا بر مدار قانون  با عزم جهادی حرکت نماید. لذا، هر چند که حضورتان در جایگاه ریاست دستگاه قضا امری خطیر و ثمره آن برای ملت شریف ایران شیرین و خوشگوار است، ولی  ما 60 هزار نفر از اعضای شورای عالی جوانان انقلابی در سراسر کشور به عنوان بخش کوچکی از خیل جوانان مشتاق با عنایت به سلامت نفس، روحیه انقلابی و دستاوردهای انکار ناپذیری که در استقرار عملی عدالت، بویژه در تحول آفرینی و حیات بخشی بهبنگاه های رها شده صنعتی و اقتصادی و کوتاه کردن دست غارتگران بیت المال  می شناسیم، از حضرتعالی دعوت می نماییم، با توسل به حدیث نورانی حضرت اباعبداله الحسین(ع) که فرمود:  "اَرْجُو ان یکونَ خیراً ما اراد اللهُ بنا، قُتِلنا ام ظَفِرْنا" عرصه انتخابات ریاست جمهوری را با حضور خود مزین نمایید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها