بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد، پایان رژیم صهیونیستی حتمی است و این مساله تنها به زمان نیاز دارد.
تدبیر24»حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت، آنچه در روزهای اخیر رخ داد باید درسی برای رهبران رژیم صهیونیستی و از پس آن آمریکا باشد، آنها باید بدانند که زوال این رژیم که مساله وقت است، حتمی شده و کوتاه و بلند بودن زمان این زوال به تصمیمات وحشیانه رهبران این رژیم بستگی دارد اگر بخواهند به منطقه حمله کنند این پایان سریع و حتمی خواهد بود.

وی افزود، دشمن صهیونیستی از همان روز اول در حملاتش به ملت فلسطین شکست خورد و تمام آنچه انجام داده کشتار بیشتر زنان و کودکان، تخریب خانه‌ها و زیرساخت‌های نوار غزه است. رژیم صهیونیستی خواست این اقدامات بزدلانه خود را به عنوان دستاوردهای خود بیان کند تا بهانه‌ای شود برای توقف این جنگ که از همان روز اول در آن شکست خورد.

البغدادی گفت، رژیم صهیونیستی برای رزمایش‌های بزرگی که آغاز جنگ در جبهه های متعدد را شبیه سازی می‌کند، آماده می‌شد اما ناگهان معادلات به هم خورد و این رژیم مسخره عام و خاص شد و اکنون صحبت‌ها بر سر این است که اگر این رویارویی با حزب الله در لبنان بود، چه اتفاقی می‌افتاد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها