بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

دستگاه التراسونیک یکی از وسایل کاربردی برای بهبود عملکرد گوشی هوشمند در حین تعمیرات موبایل می‌باشد. در واقع این دستگاه با زدودن آلودگی و گرد غبار از قطعات مختلف وسایل الکترونیکی به ارتقای عملکردی آن‎‌ها کمک می‌کنند. دستگاه التراسونیک با استفاده از امواج فراصوت می‌تواند رسوبات و سایر مواردی که مانع از کارکرد وسایل الکترونیکی می‌شود را پاک کند. برای آشنایی با مشخصات و قیمت این دستگاه‎‌ها همرا ما باشید.

کسانی که در حرفه‌ی تعمیرات موبایل هستند قبل از انتخاب دستگاه التراسونیک مدنظر خود می‌بایست با نحوه کار کرد آن آشنا شوند تا بتوانند بهترین آن را تهیه نمایند. این دستگاه از محفظه‎‌ای تشکیل شده که پس از ریختن آب و مایع مخصوص شست و شو می‌بایست برد و یا قطعه معیوب را به مدت مشخصی در آن قرار دهند و سپس برد گوشی را خارج کرده و اقدام به خشک کردن آن کنند. این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در صورتی که پس از وصل کردن برد هنوز اثراتی از قطرات آب باقی باشد اتصال کوتاه برد رخ می‌دهد. اما نکته‎‌ی حائز اهمیتی که وجود دارد این است که در هنگام خرید علاوه بر قیمت دستگاه التراسونیک به مواردی چون توان دستگاه، موادی که در ساخت آن استفاده شده دقت نمایید، چرا که بهترین و قوی‎‌ترین دستگاه، دستگاهی است که بیشترین توان را داشته باشد. البته دستگاهی باتوان بالاتر، از ابعاد بیشتری و در نهایت قیمت بالاتری برخوردار است و با خرید آن می‌توان قطعات بیشتری را در زمان مشخص در دستگاه قرار داد. در خصوص جنس دستگاه باید عرض کنیم که مخزن این دستگاه از ورقه‎‌های استیل ساخته می‌شوند که جنس این ورقه تأثیر زیادی بر کیفیت دستگاه خواهد داشت. بنابراین برند ورقه‌‎ی به کار رفته شده یکی از ملاک‎‌های انتخاب دستگاه محسوب می‌شود. موضوع دیگری که مطرح می‌شود این است که سیستم دستگاه‌‎های آلتراسونیک به صورت آنالوگ و یا دیجیتال موجود می‌باشند، اما چیزی که اهمیت دارد این است که نحوه کار با آن آسان بوده و به راحتی بتوان موارد مورد نظر را تنظیم کرد. هر چه دستگاه مورد نظر ما از سیستم دقیق‎‌تری برخوردار باشد قطعاً نتیجه کار ما بهتر خواهد بود مثلا داشتن تایمر زمان دقیق، کمک می‌کند تا برد یا سایر قطعات در زمان مشخصی در آن قرار گرفته و کمترین آسیب ممکن به آن وارد شود. یکی از ویژگی‎‌های دستگاه التراسونیک می‌تواند امکان تنظیم دمای آن باشد چرا که در صورت عدم وجود یک سیستم دقیق برای تنظیم دما، دستگاه توانایی کنترل دما را نداشته و ممکن است دمای دستگاه به قدری بالا رود که عملکرد دستگاه مختل شود که این امر به مرور سبب کاهش عمر آن خواهد شد.

معرفی چند دستگاه التراسونیک

  • التراسونیک یاکسون مدل Yaxun YX-2000A؛ دستگاه‎‌های التراسونیک علاوه بر تمیزکاری قطعات الکترونیکی جهت شست وشوی وسایل مختلفی مثل سکه، گردنبند، ساعت و... کاربرد دارند. دستگاه الکتراسونیک یاکسون نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در تمیزکاری این وسایل تأثیرگذار است. اما بیشترین کاربرد آن جهت شست و شوی گوشی و موبایل خصوصاً در مواردی که دچار آب خوردگی شده، می‌باشد. یکی از ویژگی‎‌های این دستگاه این است که با دراختیار داشتن دو توان مصرفی30 و 50 به تعمیر کار این امکان را می‌دهد که متناسب با قطعه در حال شست و شو توان مناسب را انتخاب نماید.
  • التراسونیک 2 موتوره یاکسون مدل Yaxun Yx-3060؛ اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید شیشه عینک و تیغ صورت تراش و... را با آ ن به طور کامل تمیز کنید دستگاه یاکسون مدل Yx-3060 با توان مصرفی 30 و50 وات می‌تواند گزینه مناسبی برای این امر باشد.
  • التراسونیک و برد شور حرفه‌ای یاکسون مدل YAXUN YX-2080؛ این دستگاه با به کارگیری توان 60 واتی توانایی شست و شوی 1000 قطعه در هفته را خواهد داشت. ویژگی مثبت YAXUN YX-2080 این است که میزان حرارت و زمان را در هنگام کار با این بردشور حرفه‌‎ای کنترل کرد.

برای اطلاع از قیمت تمامی این دستگاه‎‌ها می‌توانید به سایت امداد موبایل مراجعه کرده و بعد از مقایسه موارد مختلف دستگاه مورد نیاز خود را از میان محصولات با کیفیت واصل این سایت خریداری نمایید.

امداد موبایل افتخار دارد که از سال 1397 فعالیت خود را در زمینه فروش قطعات موبایل و تکنولوژی آغاز کرده و در این مدت توانسته از معتبرترین و نیز پرمخاطب‌‎ترین سایت‎‌ها شود. یکی از ویژگی‎‌های این سایت امکان پرسش و پاسخ با مدیران و دیگر کاربران این سایت بوده که به شما این فرصت را می‌دهد که سوالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را در خصوص گوشی‎‌های هوشمند تبلت و... بپرسید. برای ارتباط با امداد موبایل می‌توانید به آدرس emdadmobile.net مراجعه نمایید.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها