بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ خرداد) خبر داد.

تدبیر24»صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور خواهیم داشت، اظهار کرد: امروز (۱۱ خرداد) در برخی نقاط شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و طی فردا (۱۲ خرداد) در شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد) در برخی مناطق سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد، گفت: طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ خرداد) دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به‌ دلیل وزش باد گرم جنوبی بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

ضیاییان ادامه داد: به این ترتیب دمای هوا مجدد طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ خرداد) با توجه به شمالی شدن جریان‌ها در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۸ تا ۱۳ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت. طی امروز (۱۱ خرداد) نیز در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل و شرق کرمان و از امروز تا پنجشنبه (۱۱ تا ۱۳ خرداد) در خوزستان سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و احتمال خیزش گرد و خاک در این مناطق وجود دارد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی این وضعیت طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ خرداد) در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود همچنین طی روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه (۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد) دریای خزر و از امروز تا جمعه (۱۱ تا ۱۴ خرداد) مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان به تناوب مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۲ خرداد) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۱۳ خرداد) نیز صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها