بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
1 میلیون نفر از اعضای شورای عالی جوانان انقلابی سراسر کشور طی نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری با تشریح دغدغه های معیشتی مردم، بار دیگر در راستای تداوم انقلاب اسلامی و پرشور نمودن انتخابات اعلام بیعت نمودند.

سید حسین جعفری دبیرکل شورای عالی جوانان انقلابی کشور با اشاره به راهبرهای بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: با توجه به نیاز ضروری کشور به رئیس جمهوری کارآمد،دلسوز،ولایی و مسئولیت پذیر و در راستای پیشرفت و تعالی ملت شریف و غیور ایران اسلامی، ضرورت ملی ایجاب می کند تمام جوانان غیور کشورمان در مسیر عدالت خواهی و فساد ستیزی ، بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای، گام های تمدن ساز برداشته و در این انتخابات پشت سر رهبری محکم و استوار قرار گیرند.
جعفری افزود: هدف از این تجدید بیعت 1 میلیون نفری از جوانان، تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مبنی بر تدابیر راهبردی امامین انقلاب است.
جعفری دبیرکل شورای عالی جوانان انقلابی خاطر نشان کرد: اصل نامه به همراه اسامی1 میلیون نفر از جوانان انقلابی جهت استحضار به محضر دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تقدیم گردیده است.
متن کامل بیعت این جوانان انقلابی به این شرح است:

پيشگاه ولی امر مسلمين جهان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ايران
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی
با عرض خاضعانه ترين سلام‌ها و احترام‌ها
امروز علی رغم، تلاش تمام عیار دشمن در تضعیف همت و اراده ملت شریف و بویژه جوانان مومن و انقلابی این سرزمین برای ایستادن بر فراز قله های پیشرفت و حرکت بر مدار پاکدامنی و عدالت از یک سو و وجود برخی کاستی ها در مدیریت اجرایی کشور از سوی دیگر، ما فرزندان کوچک این انقلاب به نمایندگی از تمام جوانان سرفراز این سرزمین، بیش از پیش آماده ایم تا همانگونه که در عرصه دانش و فناوری های سلولهای بنیادی، هسته ای، نانو، رباتیک، هوافضا، پزشکی و تاثیر گذاری منطقه ای پیشگامانه در شتابیم، در جهشی جهادی و تحولی انقلابی، با تکیه بر این دانش و تخصص انکار ناپذیر، تجربه ارزنده مجربین و ثروتهای خدادادی این سرزمین، جنبش فراگیر نوآوری و شکوفایی کشور در تمامی عرصه ها را تحقق بخشیم.
آقا جان
فرمايشات عميق و حكيمانه اخیر حضرتعالی را به گوش جان شنيديم و با نفسی مشتاق به ياد سپرديم، كه دشمن به موازات تلاش برای کاهش حضور ملت شریف ایران در انتخابات، در پی انتخاب فرد و ترویج گفتمانی است كه در فرهنگ عمومی کشور وابستگی به بیگانگان را جایگزین اعتماد به نفس و تکیه بر توان و ظرفیت نیروی انسانی متخصص، مومن و انقلابی این کشور نماید و از این طریق پیشگامان و افتخار آفرینان این کشور در عرصه های دانش، فناوری و تولید ملی را مایوس کند در حالی که خود یقین دارد، حتی برقراری رابطه عزت مندانه با سایر ملت ها در گرو قدرت،بالندگی و شکوفایی داخلی تحقق می یابد.
رهبرعزيز و فرزانه
ما دغدغه اساسی و آرمان انقلابی حضرتعالی در خصوص برقراری عدالت، مبارزه با فساد در کشور و جهش جهادی برای پیشرفت در عرصه اقتصادی و معیشتی و حل مسائل اجتماعی را به گوش جان دریافتیم و بار دیگر با تار و پود وجود، دل سپردیم و به درستی که بيعت ما با شما كاغذی نيست كه موريانه آن را بخورد بر قلب ماست كه با جان ما گره خورده است و اين زبان حال تمامی ملت رشيد ايران است.
ما 1 میلیون نفر از جوانان انقلابی به نمایندگی از خیل عظیم جوانان مومن و سرافراز این سرزمین، به مصداق آيه شرفه «وَ لا تَیْأَسُوا مِنْ رَوْحِ‏ اللَّهِ إِنَّهُ لا یَیْأَسُ مِنْ رَوْحِ‏ اللَّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْکافِرُونَ»، نخواهیم گذاشت که بدخواهان این سرزمین روحیه يأس را در میان ملت پر نشاط این سرزمین ترویج کنند و با تمامی توان، عزم و اراده خويش در راستای تحقق شور انتخاباتی و خلق حماسه سياسی در كشور تلاش خواهيم كرد و اطمينان داريم كه ملت با عزت و شرف ايران، بار ديگر دشمنانشان را روسياه خواهند نمود.
آقای ما ما را دعا فرماييد، چشم ما به اشاره تان و گوش ما به رهنمودتان است و بدرستی كه پيروزی نهايی از آن خداوند است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها