بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
دوازدهمین رئیس‌جمهور پاکستان در ۸۰ سالگی درگذشت.
تدبیر24» خبرگزاری آناتولی، ممنون حسین، دوازدهمین رئیس‌جمهوری پاکستان در بیمارستانی در کراچی که تحت درمان بود، در ۸۰ سالگی درگذشت.

به گزارش رسانه‌های پاکستان، ممنون حسین سال گذشته به سرطان مبتلا شده و طی سال گذشته تحت درمان قرار داشت.

عارف علوی رئیس‌جمهوری پاکستان، سیاستمداران و احزاب سیاسی مختلف از جمله مسلم لیگ پاکستان به‌دلیل درگذشت حسین پیام‌های تسلیت منتشر کردند.

ممنون حسین در تاریخ ۲۳ نوامبر ۱۹۴۰ در شهر آگره هند به دنیا آمد. وی در سال ۱۹۶۹ وارد عرصه سیاسی شده و در طول زندگی سیاسی خود در پست‌های مختلفی از جمله فرمانداری ایالت سند انجام وظیفه کرد.

حسین از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۱۸ به مدت پنج سال رئیس‌جمهوری پاکستان بود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها