بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
شهرک چیتگر در منطقه 22 تهران قرار دارد و از سه پهنه A و B و C تشکیل شده است. پهنه B به نام سروستان نیز شناخته می شود.

در این پهنه 16 برج وجود دارند که با نام های A و B و D و N و F و G شناخته می شوند. واحدهای مسکونی این برج ها از 70 الی 386 متر هستند. هر برج این پهنه از دو بال شرقی و غربی تشکیل شده است که به این بال ها سرو نیز می گویند.

نکته قابل توجهی که در این پهنه وجود دارد آن است که اگر از بالا به نقشه برج ها نگاه کنیم، شکل آنها مانند یک پروانه به نظر خواهد آمد که این نوع معماری در نوع خود منحصر به فرد است.

همچنین اگر قصد دارید با برج های آماده تحویل در منطقه B آشنا شوید، حتما مقاله معرفی برج های آماده تحویل در پهنه پرطرفدار B را مطالعه کنید.

برج های این پهنه از نظر مساحت زیربنا، تعداد طبقات، تعداد پارکینگ ها و حتی از نظر شکل هندسی اندکی با یکدیگر تفاوت دارند. مثلا زیربنای برج ها سری B از همه برج ها کمتر است و زیربنای سری برج های N از بقیه بیشتر می باشد.

هم اکنون در پهنه B اسکلت 6 برج به اتمام رسیده و این برج ها وارد مرحله نازک کاری شده اند. بقیه برج ها نیز در مرحله فوندانسیون می باشند. در ادامه به معرفی برج های آماده تحویل پهنه B شهرک چیتگر خواهیم پرداخت.

برج G1

این برج در قسمت شمالی شهرک چیتگر قرار گرفته و از سمت جنوب به اتوبان خرازی راه دارد. برج G1 شامل دو بال شرقی و غربی است. بال شرقی آن دارای 27 طبقه مسکونی و بال غربی دارای 29 طبقه مسکونی می باشد و در کل 434 واحد مسکونی در این برج وجود دارد و یکی از بلندترین برج های تهران به حساب کی آید. این برج از اسکلت فلزی و دیوارهای آن با بلوک سیمانی ساخته شده اند. برج G1 مجهز به سیستم اطفاء حریق است. فاضلاب آن نیز از نوع سپتیک می باشد. واحدهای برج G1 مجهز به سیستم فن کوئل و چیلر هستند. نمای برج از کامپوزیت و کرتین وال است. سقف واحدها با کناف ساخته شده و در کف واحدها از سنگ بسیار مرغوب استفاده کرده اند.

برج G2

این برج در قسمت شمالی شهرک چیتگر قرار دارد و از جنوب به اتوبان خرازی دسترسی دارد. برج G2 نیز از دو بال شرقی و غربی تشکیل شده است. بال شرقی آن دارای 27 طبقه مسکونی و بال غربی نیز از 29 طبقه مسکونی تشکیل شده است و در مجموع 494 واحد مسکونی در این بال ها وجود دارد. برج G2 نیز دارای سازه ای از جنس اسکلت فلزی است و دیوارهای آن با استفاده از بلوک های سیمانی ساخته شده اند. واحدهای مسکونی G2 مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق هستند. سیستم فاضلاب این مجموعه از نوع سپتیک است و بعدا به اگو شهری وصل خواهد شد. نمای برج از سیمان شسته شده ساخته شده است. واحدهای مسکونی مجهز به سیستم سرمایشی- گرمایشی فن کوئل و چیلر می باشند. سقف واحدها از کناف و کف انها به وسیله سرامیک پرسلانی پوشانده شده است.

برج G3

این برج نیز در قسمت شمالی شهرک چیتگر قرار دارد و از سمت جنوب به اتوبان خرازی راه میابد. برج G3 نیز از دو بال شرقی و غربی تشکیل شده است که بال شرقی آن دارای 27 طبقه مسکونی و بال غربی دارای 29 طبقه مسکونی می باشد و در مجموع از 464 واحد مسکونی تشکیل شده است. سازه این برج نیز از جنس اسکلت فلزی است و دیوارهایش با استفاده از بلوک سیمانی ساخته شده است. نمای برج از کامپوزیت ساخته شده است. واحدهای برج مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق هستند. سیستم فاضلاب آن از نوع سپتیک است و بعدا به اگو شهری وصل خواهد شد. واحدهای مسکونی برج G3 مجهز به فن کوئل و چیلر هستند. سقف واحدها از کناف ساخته است و کف آنها با استفاده از سنگ درجه یک پوشانده شده است.

برج G4

برج G4 در شمال شهرک چیتگر واقع شده و از جنوب به اتوبان خرازی راه پیدا می کند. این برج از دو بال شرقی و غربی تشکیل شده است که بال شرقی آن دارای 27 طبقه مسکونی و بال غربی از 29 طبقه مسکونی تشکیل شده است و در مجموع 494 واحد مسکونی در این برج وجود دارد. سازه این برج از نوع اسکلت فلزی است و دیوارهایش از بلوک های سیمانی ساخته شده اند. نمای آن نیز با استفاده از سیمان شسته شده ساخته شده است. سیستم فاضلاب آن از نوع سپتیک است که بعدا به سیستم اگو شهری وصل خواهد شد. واحدهای مسکونی این برج مجهز به سیستم اعلام و اطفاء حریق می باشند. همچنین از سیستم گرمایشی- سرمایشی چیلر و فن کوئل در این واحدها استفاده شده است. سقف آن از جنس کناف بوده و کف واحدها با استفاده از سرامیک پرسلانی پوشانده شده است.

برچسب ها: بررسی کامل آنها
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها