بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
قالیباف و نیروهای نزدیک به او در شورای شهر تهران در صدد هستند که مازیار حسینی را بر صندلی بهشت بنشانند و در این راستا به هر ریسمانی چنگ می اندازند.
قالیباف و نیروهای نزدیک به او در شورای شهر تهران در صدد هستند که مازیار حسینی را بر صندلی بهشت بنشانند و در این راستا به هر ریسمانی چنگ می اندازند.
انتخاب شهردار تهران، وارد فاز جدیدی شده است و برخی برای به کرسی نشاندن گزینه خود از هر بهانه ای استفاده می کنند. محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که این روزها دست به حمایت جدی از یکی از گزینه های شهرداری تهران زده است از تمام قوای خود برای ورود دوباره هم طیفشان به بهشت استفاده می کند. او که چندی پیش حمایتش از یک گزینه مطرح برای شهرداری تهران را رسانه ای کرد برای بیرون کردن رقبا از میدان، دست به اقدام جدیدی زده است.
قالیباف که برای بازگشت به بهشت تمام توان خود را به کار بسته است علیرغم هشدار نیروهای انقلابی همچنان تلاش دارد که در انتخاب شهردار تاثیرگذار باشد که همین امر موجب انتقاداتی در فضای رسانه ای کشور شد و رسانه های مختلف با سر تیترهایی همچون «بازگشت قالیباف به شهرداری»، «سایه قالیباف بر شهرداری»، «بازگشت هلدینگ یاس به شهرداری» و ...انتقاد خود از مسیری که رییس مجلس این روزها می پیماید را نشان دادند.
اما قالیباف و نزدیکانش نه تنها از مسیر خود منصرف نشده اند بلکه بازی جدیدی برای بیرون کردن رقیب از میدان به کار گرفته اند. طیف قالیباف حذف علی نیکزاد نماینده مجلس و یکی از گزینه های مطرح برای شهرداری تهران را به عنوان بهانه جدید برای حذف رقبا قرار داده است. علی نیکزاد که نامش به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران مطرح بود، برنامه خود برای اداره شهرداری را به منتخبین ششمین دوره شورای شهر ارائه نکرده است و به همین دلیل از دور رقابت بیرون رفت. او هیچ توضیحی در خصوص اینکه چرا برنامه ارائه نکرده نداده است و تلاش ما برای مصاحبه با نیکزاد به نتیجه ای نرسیده است.
 
ناصر امانی، علی اصغر قائمی، جعفر تشکری هاشمی سه معاون قالیباف در زمان فرمانداریش در سپاه پاسداران هستند که با تلاش او وارد لیست شورای شهر تهران شدند و این روزها در تلاش هستند که مازیار حسینی گزینه مطلوب قالیباف را بر صندلی بهشت بنشانند.
 
امانی که برای به شهردار رساندن مازیار حسینی در تکاپو است امروز نقش سخنگوی نیکزاد را برعهده گرفته است و در گفت و گو با تسنیم گفت: علی نیکزاد در عمل به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر خارج نشدن نمایندگان از مجلس برای مسئولیت‌های اجرایی، از کاندیداتوی برای پست شهرداری تهران منصرف شده و برنامه‌ای در این زمینه ارائه نداده است.
 
این در حالی است که در انتخابات ریاست جمهوری که 28 خردادماه سال جاری برگزار شد، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و علیرضا زاکانی دو نماینده مجلس شورای اسلامی بودند که به عنوان کاندیدا در این کارزار به عنوان بزرگترین جایگاه اجرایی شرکت کردند و جالب آنکه طیف آقای قالیباف هیچ یک به این حضور ایرادی نگرفتند و حتی نیروهای جریان انقلاب نیز هرگز این اقدام آنها را خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری قلمداد نکرد.
برچسب ها: شهرداری تهران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها