بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

برای خرید پرده نیازمند یک سری اطلاعات در مورد مشخصات ظاهری پرده زبرا و فضای مورد نظر خود هستید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. پرده‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون یک فضا هستند افراد به طور معمول نگرانی‌هایی در این رابطه دارند و به همین خاطر در انتخاب این مسئله حساسیت به خرج خواهند داد. بدون شک در تمامی خانه‌ها و فضاهای مدرن پرده‌ها بر روی پنجره‌ها نصب شده است.

پرده زبرا یکی از مدرن‌ترین پرده‌هایی است که امروزه در خانواده‌های ایرانی بسیار رواج پیدا کرده و هر روز نسبت به قبل در طرح‌ها و رنگ‌های جدیدتری در بازار عرضه می‌شود. زمانی که فردی وارد فضای شما شود اولین چیزی که به چشم آن‌ها خواهد خورد پرده‌های شما است. پرده‌ها تنها یک عنصر زیبایی نیستند، پرده زبرا میزان نور ورودی را تنظیم خواهد کرد و همچنین مانع از ورود گرد و خاک به محیط می‌شود. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی یکی از نکات حائز اهمیت برای ما قیمت پرده می‌باشد در این مقاله قصد داریم یکسری نکات به هنگام خرید پرده زبرا برای شما بازگو کنیم تا بتوانید به راحتی پرده خود را انتخاب و خریداری کنید.

نکاتی در رابطه با خرید پرده زبرا برای آشپزخانه

توازن و برقراری هماهنگی بین عنصرهای مختلف یک فضا بسیار حائز اهمیت است. اگر سرامیک و کاشی‌های آشپزخانه شما طرح‌دار هستند بهتر است که از پرده زبرا ساده استفاده کنید و بالعکس. در محیط آشپزخانه بهتر است که از پرده‌های زبرایی که از تور می‌باشد استفاده نکنید بجای آن از مدلی که نور آن‌ها قابل تنظیم است استفاده کنید. محیط آشپزخانه دائما در مسیر تردد افراد می‌باشد و بهتر است که از پرده‌ها و جنس‌هایی که ضخامت بیشتری دارد استفاده شود. آشپزخانه‌ها محل تجمع چربی‌ها می‌باشد و شما نیاز دارید که در تعداد دفعات بالایی آن‌ها شست‌وشو دهید به همین علت جنس پرده زبرا بسیار حائز اهمیت است.

نکاتی در رابطه با خرید پرده زبرا در مکان‌های اداری

اکثر افراد ، بیشتر ساعات شبانه روز را در محیط کار خود سپری خواهند کرد و میزان نور وارد شده به داخل محیط کار در روحیه آن‌ها تاثیرگذار است. اگر نور آفتاب انرژی خاصی به شما می‌دهد و احساس سرزندگی می‌کنید مدل‌های پرده زبرا را در هنگام خرید پرده در نظر بگیرید. خرید پرده زبرا می‌تواند برای شما مزایای زیادی را ایجاد کند به طور مثال: تنظیم کردن میزان روشنایی و نور وارد شده به محیط، راحتی نصب و عمر و دوام بالا این مدل پرده‌ها از ویژگی بارز آنهاست. در آخر می‌توان به راحتی پرده‌های زبرا را با اجزای داخلی محیط هماهنگ کرد. نور یکی از اولویت‌های اصلی است توصیه می‌کنیم حتما در فضای نورگیر فعالیت کنید. برای خرید پرده، حتماً پرده‌های زبرا را جز لیست خود قرار دهید.

همچنین جدیداً به صورت برقی این پرده‌ها در بازار قابل عرضه می‌باشد که کار شما را راحت‌تر کرده و با استفاده از یک ریموت می‌توانید آن را به راحتی از راه دور تنظیم کنید.

برای قیمت پرده زبرا ، حتما از قبل نیازمند یک سری اطلاعات اولیه هستید. به دست آوردن اندازه پنجره‌ها قدم اول است. در وهله اول قلم و کاغذ خود را آماده کنید تا اندازه‌های ارتفاع و عرض پنجره را بعد از اندازه‌گیری سریعا یادداشت کنید. اندازه‌گیری ابعاد پنجره به راحتی امکان پذیر است. اندازه‌گیری درست می‌تواند در نتیجه نهایی کار شما بسیار تاثیرگذار باشد، به طوری که اگر پرده‌های شما سایزشان از حالت عادی بسیار بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باشد جلوه جالبی را به محیط نخواهند داد.

با اندازه‌گیری دقیق و اصولی می‌تواند در نهایت محیط خود را به زیباترین شکل ممکن آماده کنید. حتماً در هنگام اندازه‌گیری توجه داشته باشید که پرده‌ها در داخل یا خارج کادر پنجره نصب خواهد شد و میزان پوشش آن‌ها به چه مقدار است. اکثر پرده‌ها به صورت توکار یعنی داخل قالب پنجره و بیرون قاب پنجره اندازه‌گیری و نصب می‌شود. روش اندازه‌گیری متفاوتی وجود خواهد داشت که می‌تواند در قیمت پرده زبرا تاثیر گذار باشد. در ادامه شما را با روش اندازه‌گیری این پرده‌ها آشنا خواهیم کرد.

روش اندازه‌گیری پرده زبرا توکار (داخل قالب پنجره)

در این حالت ارتفاع و عرض پنجره را جداگانه و به صورت دقیق اندازه‌گیری می‌کنیم. برای اندازه‌گیری نردبان را در قسمت وسط پنجره و متمایل به سمت چپ قرار داده و متر را به سمت راست دیوار می‌بریم و عدد نهایی را یادداشت می‌کنیم. یک نکته کلیدی در نظر داشته باشید برای اینکه در موقع نصب پرده زبرا مشکلی به وجود نیاید از اندازه نهایی یک سانت کم می‌کنیم. همچنین برای اندازه گرفتن ارتفاع پنجره از دو طرف راست و چپ پنجره را اندازه زده و اندازه کوچک‌تر را انتخاب می‌کنیم، پس از به دست آوردن اندازه نهایی می‌توان قیمت پرده زبرا را با توجه به فرمول‌ها محاسبه کرد.

روش اندازه‌گیری پرده زبرا روکار(خارج قالب پنجره)

برای این مدل ابتدا عرض پنجره را اندازه می‌گیریم، به این خاطر که این پرده‌ها با پایه نصب می‌شود و چند سانتی‌متر جلو‌تر از حد معمول قرار خواهد گرفت. همچنین ممکن است ‌در این صورت به راحتی گرد و خاک به درون محیط نفوذ پیدا کند. اگر محیط کافی و فضای اضافی دارید چند سانتی‌متر به دوطرف پرده اضافه کنید. برای اندازه‌گیری ارتفاع باید اندازه آن را از سقف در نظر گرفته و بعد از به دست آوردن اندازه نهایی مقدار مشخصی را به آن اضافه کنید اما در صورتیکه بخواهید این پرده‌ها را به دیوار نصب کنید باید حدود ۱۰ سانتی‌متر بالاتر از پنجره را اندازه بزنید.پس از اندازه گیری دقیق شما می‌توانید قیمت پرده‌ها را محاسبه کنید.

در نهایت همکاران ما در خانه پرده به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. در هنگام خرید پرده عجله نکنید و با در نظر گرفتن تمامی نکات انتخاب درستی داشته باشد.

قیمت پرده زبرا می‌تواند تحت تاثیر سایر عوامل قرار گیرد، در نظر داشته باشید که قبل از خرید نهایی حتما با مشاوران خانه پرده مشورت کنید، دوستان ما در زمینه خرید پرده به شما کمک خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها