بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
میز مدیریت را می‌توان یکی از مهم‌ترین و همینطور جالب توجه‌ترین مواردی دانست که در هر سازمان و اداره‌ای وجود دارد.

در اولین قدم‌هایی که در هر اداره‌ و نهاد دولتی و خصوصی می گذارید و زمانی که قرار باشد به سراغ مدیر آن مجموعه بروید به محض ورود به اتاق مدیر اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند میز مدیریت است، از همین رو میز مدیریت در اتاق هر مدیری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این میز می تواند در کنار دیگر المان‌هایی که در این اتاق قرار دارد بیش از پیش به چشم بیاید. اما چیزی که می‌تواند در یک میز مدیریت دارای اهمیت بسیار فراوانی باشد متریال و جنسی است که در ساخت آن استفاده شده است و در مرحله‌ی بعد طراحی و دیزاین آن است. اما همانطور که قبلتر نیز به آن اشاره کردیم، متریال به کار رفته در ساخت میز دارای اولویت است. زیرا شما در هنگام خرید ممکن است تمام توجه خود را به طراحی و شکیل بودن میز بدهید در حالی که از مدت زمانی که قرار است این میز برای شما کارایی داشته باشد بی خبر هستید. متریال استفاده شده در ساخت میز مدیریت با کیفیتی که آن میز دارد دارای ارتباطی تنگاتنگ و مستقیم است. اگر در ساخت میز مدیریت از موادی با کیفیت بسیار بالا استفاده شود، کیفیت آن میز در گذر زمان تضمین شده خواهد بود.

در ادامه با اداری نت همراه باشید تا شما را با تعدادی از فاکتورهایی که می‌تواند به شما در انتخاب میز مدیریت کمک کند آشنا کنیم تا بتوانید در هنگام خرید این آیتم، بهترین گزینه‌هایی که در پیش روی شما قرار دارند را انتخاب نمایید.

مهم‌ترین المان‌هایی که هنگام خرید میز مدیریت باید به آنها توجه داشت

یکی از مهمترین مواردی که می تواند حائز اهمیت باشد اندازه‌ی مناسب میز مدیریت و راحتی این میز برای کاربران آن است. باید به این موضوع توجه داشته باشید که به عنوان مدیر یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند در روند کاری شما در طول روز بسیار تاثیرگذار باشد کیفیت ساخت میز مدیریت و همینطور راحتی و کارایی آن میز است. طراحی میز مدیریتی باید به نحوی باشد که از نظر کارایی و جادار بودن خیال کاربر خود را راحت کند و به نوعی از اندازه‌ی مناسبی برخوردار باشد. در هنگام خرید میز مدیریتی می‌بایست که به نوعی آن را امتحان کنید تا متوجه این موضوع که در پشت آن احساس راحتی می‌کنید و یا خیر شوید زیرا این موضوع سبب می‌شود که شما در طول روز احساس خستگی نکنید و به راحتی به امور جاری سازمانی که در آن مسئولیت مدیریت را بر عهده دارید رسیدگی نمایید.

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید میز مدیریت به آن توجه داشت استحکام میز مدیریت است. شما باید این نکته را مدنظر داشته باشید که در هنگام خرید میز مدیریت تنها ظاهر را مدنظر قرار ندهید و المان‌های دیگری مانند استحکام میز را مورد توجه قرار دهید. بی توجهی به استحکام و مقاومت میز مدیریت در برابر فشارهایی که به آن وارد می شود می تواند هزینه‌هایی دو چندان برای شما به دنبال داشته باشد. در ابتدا ممکن است شما بر اساس ظاهری که میز دارد اقدام به خرید کنید اما پس از مدت کوتاهی با تغییرات به وجود آمده در ظاهر و یا ساختار آن مجبور به پرداخت هزینه‌های تعمیر و یا تعویض شوید. پس می‌توان نتیجه گرفت برای صرفه جویی در هزینه‌ها بهتر است یک بار برای همیشه با پرداخت و خرید یک میز مدیریت مناسب خیال خود را از خرید مجدد و دوباره‌ی میز راحت کنید.

در بخش آخر و یکی از فاکتورهایی که کمترین اهمیت را در هنگام خرید میز مدیریت دارد ظاهر میز است. توجه داشته باشید که این المان دارای کمترین اهمیت است اما به این معنا نیست که هیچ اهمیتی نداشته و نباید به آن پرداخت. زیرا ظاهر در کنار المان‌هایی مانند استحکام و راحتی، نقش اساسی و اصلی در زیبا جلوه دادن محل کار و محیط کار شما دارد پس بهتر است که از آن غافل نشوید. میز مدیریتی از نظر زیبایی شناختی باید به نحوی باشد که مشتریان و مراجعه کنندگان شما را در نگاه اول به خود جذب کند و این حس که شما فردی توانمند و در راس امور هستید را به راحتی القا کند. میز مدیرتی مورد نظر خود را با توجه به تمام المان‌هایی که در اتاق مدیریت قرار دارد انتخاب نمایید و در انتخاب رنگ و جنس آن بسیار دقیق باشید تا از نظر طراحی و دکوراسیون داخلی، ارگونومی محیط را به هم نریزد و همخوانی خاصی با دیگر المان‌ها داشته باشد.

متریال‌های به کار رفته در میز مدیریت

میز مدیریت می‌تواند از جنس چوب ام‌دی‌اف و یا نئوپان باشد. همانطور که می‌دانید بهترین نوع میز از جنس چوب خواهد بود زیرا این متریال علاوه بر داشتن زیبایی و استحکام و مقاومت دارای فاکتور راحتی نیز است. چوب درختانی که در ساخت میز مدیریت به کار می‌رود عبارتند از چوب‌های درختان گیلاس و گردو ، ماه‌گون و بلوط که دارای مقاومت بسیار بالایی نیز می‌باشند. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که میزهای مدیریتی که از جنس چوب هستند در تنوع رنگی دارای محدودیت بوده و رنگبندی آنها به نوع چوبشان محدود می‌شود.

میز مدیریتی ساخته شده از ام‌دی‌اف و یا نئوپان به زیبایی و طبیعی بودن میزهای چوبی نیستند اما کارایی و کاربردهای بیشتری نسبت به میزهای مدیریتی چوبی دارند که این موضوع توانسته است به طراحی و زیبایی هرچه بیشتر آنها کمک بسیار زیادی کند.

خرید میز مدیریت

میز مدیریت انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. از این رو انتخاب آن باید به درستی صورت گیرد.

اگر صاحب یک شرکت هستید و دوست دارید آن را مجهز به انواع مبلمان اداری ( میز، صندلی و...) کنید، تیم اداری نت در خدمت شما است تا بتوانید خیلی راحت و بدون دردسر محل کار خود را به یک دفتر شیک تبدیل کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها