بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

اگر نگوییم پاناسونیک محبوب‌ترین برند خارجی در ایران است، قطعا یکی از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌رود. این شرکت خوش‌نام ژاپنی در زمینه تولید انواع تجهیزات الکترونیکی فعالیت می‌کند و سال‌هاست که مهمان خانه‌های ما است. دقیقا به همین دلیل است که نمایندگی پاناسونیک هم از اهمیت بسیار زیادی برای مشتریان و علاقمندان به محصولات این شرکت، برخوردار است. با توجه به درخواست‌های متعدد شما عزیزان، امروز قصد داریم یک نمایندگی پاناسونیک در کرج را به معرفی کنیم.

همان‌طور که اشاره شد، گستردگی و تنوع محصولات پاناسونیک بسیار زیاد است. با این حال، عمده فعالیت و شهرت این برند، در زمینه تولید و عرضه انواع تجهیزات مخابراتی از قبیل تلفن‌های ثابت خانگی و اداری، دستگاه‌های سانترال، فکس، دوربین مدار بسته، ویدیو پروژکتور و ... است. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک و مرکز مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، بیشتر آشنا کنیم.

ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در کرج

هر دو شعبه شرکت ایده آل گستر در شهر تهران واقع شده‌اند؛ با این حال، ساکنین عزیز کرج هم می‌توانند از تمامی خدمات این نمایندگی مجاز پاناسونیک، برخوردار شوند. برخی از خدماتی که ایده آل گستر به مشتریان خود در شهرستان کرج ارائه می‌دهد، عبارتند از:

فروش انواع محصولات مخابراتی و اداری اورجینال پاناسونیک

دسترسی به دستگاه‌های اصل و اورجینال پاناسونیک، یکی از دغدغه‌های همیشگی مشتریان برند محبوب پاناسونیک در ایران و به ویژه در شهرستان کرج محسوب می‌شود. خوشبختانه ایده آل گستر این مشکل را به خوبی حل کرده است. برای خرید انواع محصولات مخابراتی و اداری کاملا اورجینال پاناسونیک، می‌توانید با فروشگاه بزرگ ایده آل گستر در ارتباط باشید.

برخی از محصولات عرضه شده در ایده آل گستر عبارتند از:

1.       انواع تلفن‌های ثابت خانگی (بیسیم و رومیزی) و اداری (دیجیتال، هیبرید و تحت شبکه) پاناسونیک

2.       انواع دستگاه‌های سانترال کم‌ظرفیت (KX-TES824) و پرظرفیت (سری‌های TDA و TDE و NS)

3.       انواع دستگاه‌های فکس لیزری و کاربنی پاناسونیک

4.       انواع دوربین‌های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه پاناسونیک

5.       انواع ویدیو پروژکتورهای 3LCD و DLP پاناسونیک

6.       انواع تجهیزات جانبی پاناسونیک از قبیل باتری تلفن بیسیم، تونر و درام فکس، انواع کارت‌های سانترال، دستگاه‌های DVR و NVR دوربین مدار بسته، پایه و پرده ویدئو پروژکتور و ...

لازم به ذکر است کلیه محصولات معرفی شده، در فروشگاه ایده آل گستر به صورت کاملا اورجینال و همراه با یک گارانتی معتبر و 12 ماهه شرکتی، به مشتریان عزیز عرضه می‌شوند. از آن‌جایی که کلیه فعالیت‌‌های ایده آل گستر تحت نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران انجام می‌شوند، خیال مشتریان از منصفانه بودن قیمت‌های ارائه شده، کاملا راحت خواهد بود.

راه اندازی مرکز تلفن پاناسونیک

مجموعه‌های کاری از قبیل سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌های تجاری کوچک و بزرگ، هتل‌ها و ... برای ارتباط بهتر و بهینه با مشتریان، نیازمند راه‌اندازی یک مرکز تلفن هستند. این‌جاست که دستگاه‌های سانترال پاناسونیک انتخابی مطمئن و هوشمندانه برای مدیران کسب و کار خواهند بود. این دستگاه‌ها مانند یک مخابرات محلی عمل کرده و دسترسی کارمندان به تمام خطوط شهری مجموعه را به صورت همزمان فراهم می‌کنند.

مجموعه‌های کاری واقع در شهرستان کرج می‌توانند ضمن ارتباط با ایده آل گستر، از مشاوره‌‌های تخصصی مشاورین و کارشناسان فروش این شرکت در هر دو شعبه یعنی نمایندگی پاناسونیک میرداماد و مفتح، جهت انتخاب دستگاه سانترال متناسب با کسب و کار خود، بهره‌مند شوند. بعد از انتخاب انتخاب و خرید دستگاه سانترال و تجهیزات جانبی لازم از قبیل تلفن‌های سانترال، کارت‌های توسعه و ... نوبت به نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن خواهد رسید.

تکنسین‌های فنی و مجرب ایده آل گستر با کسب سال‌ها تجربه و مجهز بودن به جدیدترین دانش‌های روز، مرکز تلفن مجموعه کاری شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پایین‌ترین هزینه، راه‌اندازی خواهند کرد. این راه‌اندازی شامل دو مرحله نصب سخت افزاری و برنامه‌ریزی نرم افزاری خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

یکی دیگر از انتظارات مهم و اصلی مشتریان از یک نمایندگی مجاز، ارائه تعمیرات تخصصی و فنی است. عزیزان ساکن در کرج، می‌توانند روی واحد تعمیرات ایده آل گستر به عنوان نمایندگی تعمیرات پاناسونیک حساب کنند. در این مرکز، کلیه محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک توسط مهندسین مجرب و با استفاده از قطعات کاملا اورجینال، مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌گیرند.

نکته: به زودی سرویس رایگان تعمیرات ایده آل گستر برای ساکنین شهرستان کرج فعال خواهد شد. به این ترتیب، این عزیزان برای ارسال دستگاه آسیب دیده خود به ایده آل گستر و دریافت مجدد آن بعد از انجام تعمیرات، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. منتظر خبرهای خوب ایده آل گستر باشید...

برخی از خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات ایده آل گستر به مشتریان عزیز عبارتند از:

1.       تعمیر انواع تلفن‌های ثابت پاناسونیک (تعویض کیپد، رفع آب خوردگی و برق خوردگی، تعویض صفحه نمایش، برطرف کردن اختلالات صدا و ...)

2.       تعمیر و عیب‌یابی دستگاه سانترال در محل (رفع خرابی پاور، برطرف کردن مشکل از کار افتادن کارت خط شهری و ...)

3.       تعمیر انواع دستگاه فکس (تعویض تونر و درام و ...)

4.       تعمیر انواع ویدیو پروژکتور (تعویض لامپ پروژکتور، رفع مشکل منبع تغذیه و ...)

5.       تعمیر انواع دوربین مدار بسته

کلیه خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، با استفاده از قطعات کاملا اصل و اورجینال پاناسونیک انجام می‌شوند. علاوه بر این، هزینه تعمیرات در ایده آل گستر، منطبق با قیمت‌های مصوب اتحادیه مخابراتی ایران به مشتریان اعلام می‌شوند.

دسترسی به ایده آل گستر

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

1.       مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.ideal.org

2.       مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)

3.       ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی خدمات شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در کرج پرداختیم. عزیزان ساکن در این شهرستان، می‌توانند با خیال آسوده با ایده آل گستر در ارتباط بوده و از خدمات متنوع این مجموعه، بهره‌مند شوند.

فروش محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک به صورت اورجینال، گارانتی یک ساله معتبر و شرکتی برای تمام محصولات، انجام تعمیرات تخصصی، راه‌اندازی مراکز تلفن پاناسونیک، عرضه تجهیزات جانبی متنوع و ... از جمله انتظاراتی هستند که ساکنین عزیز کرج می‌توانند از ایده آل گستر داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها