بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
وزیر بهداشت در دیدار عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران تاکید کرد:
وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت انجام کار کارشناسی جهت بازبینی اجرای آیین نامه داروخانه ها، گفت: گروهی از کارشناسان شیوه نامه اجرایی این آیین نامه را تبیین کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.
دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار دکتر محمد رییس زاده عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران، در واکنش به اظهارات وی درباره مشکلات آیین نامه تاسیس داروخانه ها،  بر لزوم انجام کار کارشناسی جهت بازبینی اجرای آیین نامه داروخانه ها تاکید کرد.
 
وزیر بهداشت عنوان کرد: با توجه به نگرانی صاحب نظران در خصوص احتمال توزیع نامناسب داروخانه ها، کاهش سطح دسترسی بیماران به خدمات دارویی و از دسترس خارج شدن داروخانه های مستقر در مناطق محروم و پیرامونی شهرها و دشواری مردم در دسترسی  و پررنگ شدن بخش سرمایه گذار در ارائه خدمات دارویی، لازم است گروهی از کارشناسان شامل نمایندگان انجمن داروسازان، سازمان نظام پزشکی و غذا و دارو شیوه نامه ی اجرایی این آیین نامه را تیبین کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.
 
آمادگی داروسازان برای خدمت هر چه موثرتر به مردم
 
در ادامه این دیدار، دکتر رییس زاده ضمن تشکر از وزیر بهداشت و تاکید بر آمادگی داروسازان برای خدمت هر چه موثرتر به مردم، رفع نگرانی و لحاظ شدن نظرات کارشناسی آنها را در دستورالعمل جدید خواستار شد.
برچسب ها: وزیر بهداشت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها