بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
شهردار تهران در دیدار با عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ، بر تعامل جدی در استفاده از ظرفیت‌های جامعه پزشکی در ارتقا سلامت مردم و همچنین بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به جامعه پزشکی تاکید کردند.
شهردار تهران در دیدار با عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ، بر تعامل جدی در استفاده از ظرفیت‌های جامعه پزشکی در ارتقا سلامت مردم و همچنین بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به جامعه پزشکی تاکید کردند.
دکتر زاکانی در این دیدار ضمن تقدیر از فداکاری های جامعه پزشکی در مبارزه با کرونا و تاکید بر حفظ شان و منزلت جامعه پزشکی، ضمن بیان نیازهای حوزه سلامت و رفع آنها در بهره مندی از جامعه پزشکی در بخش دولتی و خصوصی، بر تسهیل شرایط ارائه خدمات به آنان تاکید کردند و تداوم ارتباط با نظام پزشکی تهران بزرگ و انجام برنامه های مشترک جهت ارتقا سلامت شهروندان تهرانی را خواستار شدند

دکتر رئیس زاده نیز در این دیدار ضمن درخواست برگزاری جلسات مشترک بین حوزه سلامت شهرداری و نظام پزشکی تهران بزرگ، بر استفاده بیشتر از امکانات و فضاهای بهداشتی-درمانی شهرداری توسط اعضای نظام پزشکی تاکید کردند و پیشنهاد کردند با تشکیل کارگروه‌های مشترک دائمی، شرایط بهبود کسب و کار جامعه پزشکی در تهران و رفع مشکلات آنها فراهم گردد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها