بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
برنامه سازان جوان و پیش کسوت سینما و تلویزیون برای پیشبرد اهداف گردشگری ایران و معرفی میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی ایران اعلام امادگی گردند.
کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری  ضمن تبریک به وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با اهداف  عزت اله ضرغامی همراه شدند تا با استفاده مفید از ظرفیت های رسانه در راه معرفی میراث فرهنگ غنی ایرانی و نمایش دستاورد های فرهنگی در این حوزه به رونمایی از اماکن بکر گردشگری این مرزبوم پرداخته و از جلوه های جذاب ایران اسلامی در حوزه ی صنایع دستی که به نوعی معرف آداب وسنن اقوام رنگارنگ این خاک است با نگاهی هنرمندانه قابی خاطره ساز بنا کنند.

کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در تبریک به ضرغامی نوشت؛

جناب آقای مهندس سید عزت الله ضرغامی

وزیر محترم میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی

با سلام و احترم

بسی مایه مباهات و خرسندی است انتصاب شایسته حضرتعالی در مقام وزارتخانه اصیل و فرهنگی که بار تاریخ و فرهنگ و هنر ایران زمین را به دوش می برد تبریک عرض می نماییم .با شناختی که از سال های همکاری نزدیک با شما داریم ، باور داریم به امید ایزد یکتا با حضور شخصیت موثر فرهنگی چو شما به بهترین شکل این وزارتخانه بر رسالت خود در مسیر تعالی و توسعه، گام های بلندی  برخواهد داشت .

جناب آقای مهندس ضرغامی ، جامعه هنرمندان کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری که همگی از همکاران قدیمی حضرتعالی می باشند، مفتخر است هم اینک اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری در حوزه رسانه و‌ تبلیغات از تولید در حوزه فیلم و سریال و مستند و برنامه های ترکیبی را اعلام کند و برای توسعه صنعت گردشگری ایران عزیزمان از تاسیس شبکه های اینترنتی و رادیو گردشگری همه توان حرفه ای خود را عیان کنیم . بی شک پیشکسوتان و تازه نفسان جوان این عرصه در خط مقدم خدمت به این وزارتخانه معظم هستند .

با آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی و همکاران محترم شما این وزارتخانه معظم .

مهدی فرجی

رئیس هیئت مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها