بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷


شیوه نامه جدید

طرح تدبیر موضوعی است که در سال های اخیر در رابطه با آن پژوهش های زیادی نگارش می شود. همچنین در رابطه با موضوع طرح تعالی و بررسی روابط و تاثیرات آنها بر روی هم نیز جای بسی تامل است. پژوهش گران در رشته مدیریت آموزشی همواره بررسی های علمی و پژوهشی خود را در این رابطه در معرض مخاطبین این رشته قرار داده اند.

با توجه به نتایج به دست آمده می توان گفت نظرات پژوهشگران رشته مدیریت آموزشی پیرامون مقوله های ارائه شده در این رابطه کاملا صحیح و مبتنی بر واقعیت است. از این رو پیشنهاد می شود مباحث طرح تدبیر و طرح تعالی در مراکز آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی مطرح گردد. و نتایج تحقیقات به صورت پروپوزال های نظری ارائه گردد.


برای دانلود کاملترین نمونه طرح تدبیر بر اساس همگام و ساحت ها روی لینک زیر کلیک کنید :

برای دانلود روی کلمه طرح تدبیر کلیک نمایید : طرح تدبیر

جدیدترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال جدید

جدیدترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال جدید طرح تدبیر مدارس ابتدایی براساس نگارش جدید ویرایش مهر سال جدید براساس ساحت های سند تحول برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی طرح تدبیرسال تحصیلیجدیدبراساس نگارش جدید در دو نمونه ی متفاوت توضیحات و فهرست آنچه که در این فایل موجود است جدیدترین برنامه تدبیر مدارس ابتدایی سال جدید برنامه تدبیر چیست؟؟ براساس نگارش جدید ویرایش در مهر سال جدید براساس ساحت ها

فرم خود ارزیابی طرح تدبیر

فرم خود ارزیابی مدیریت مدارس ابتدایی با عنوان طرح تدبیر ویژه مدیران مدرسان و کلیه عومال اجرا کننده برنامه تدبیر فرم خود ارزیابی طرح تدبیر جدیذا با هماهنگی ادارات و آموزش و پرورش شهرستان های مختلف بصورت کاملا اختیاری توسط کارشناسان آموزش ابتدایی با طراحی سوالات مختلف و محک زدن مدیران در حوزه های مختلف مدیریت آموزشگاهی برگزار می شود.


طرح تدبیر ویژه مدیران و معاونان و مجریان برنامه تدبیر

برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصیلی سال جدیدبر اساس نگارش جدید ویرایش براساس ساحت های سند تحول بنیادین فرمت فایل word و قابل ویرایش(متناسب با تکمیل در سایت همگام)کامل شده براساس ساحت های سند تحول بنیادین برنامه سالانه(فرم 2)

جدول خود ارزیابی (فرم 6)تقویم اجرایی (فرم3) قابل ویرایش

در طرح تدبیر کلیه فعالیت ها و اقدامات مدرسه باید در جهت ساحت های شش گانه و غایت تعلیم و تربیت باشد.بنابراین تربیت دانش کاملترین نمونه برنامه سالانه براساس سال جدید ،با توجه به اهمیت و ضرورت راهنمایی در این برنامه بند ،اطلاع رسانی سمینار و کارگاه آموزشی فوق العاده "هدفگذاری" آموزش شیوه درست، علمی و عملی هدفگذاری و تعیین درست اهداف و شیوه رسیدن به آن صورت می پذیرد.

فهرست مطالب موجود در این برنامه کامل و جامع(از فرم 1تا6)

عناوین فایل ها :

1. تقویم اجرایی سال تحصیلی 1جدید

2. جدول زمان بندی شوراهای مدرسه سال تحصیلی 1جدید

3. برنامه سالانه در چارچوب برنامه تدبیر سال تحصیلی 1جدید

4. فرم شماره 2 در چارچوب برنامه تدبیر سال تحصیلی 1جدید

5. فرم 6 جديد برنامه تدبير سال تحصیلی 1جدید

6. جدول تکمیل شده فرم 6 جدید

7. جدول تکمیل شده فرم 6 جدید ویرایش جدید

بهترین طرح تعالی چه ویژگی هایی دارد ؟

پژوهشگران و محققین برتر در رشته مدیریت آموزشی در طول سالیان متوالی سعی بر این داشته اند که مطالعات گسترده ای بر روی طرح تعالی و زیر مجموعه های پژوهشی آن داشته باشند . به طور قطع به یقین باید گفت که موضوع طرح های مختلف نظام آموزش و پرورش و پرداختن و وجوه مختلف و جنبه های گوناگون تحقیقاتی در این رابطه می تواند راهگشای دقیقی در رابطه با علم آموزان عرصه مدیریت آموزشی باشد.افتخار داشته ایم تا بتوانیم در سال تحصیلی جدید نمونه طرح های طرح تدبیر ، کرامت و یاریگران زندگی گامی هرچند کوچک برای شما برداریم.

ساحت ها و امتیازات ساحت تعليم و تربيت اعتقادي ،عبادي و اخلاقي حداکثرامتياز49

· ساحت اجتماعي سياسي حداكثر49 امتياز

· ساحت علمي فناورانه حداكثر42 امتياز

· ساحت تربیت زیستی بدنی حداكثر42 امتياز

· ساحت زيبا شناختي وهنري حداكثر 28 امتياز

· ساحت اقتصادي و حرفه اي حداكثر35 امتياز

· فرا ساحتي حداكثر56 امتياز

امتیاز کل فرم 301

ü جدول عملیاتی شماره 2 فرم برنامه سالانه ویرایش جدید

ü جدول تکمیل شده ساحت تعليم و تربيت اعتقادي ،عبادي و اخلاقي

ü جدول تکمیل شده ساحت اجتماعي سياسي

ü جدول تکمیل شده ساحت علمي فناورانه

ü جدول تکمیل شده ساحت تربیت زیستی بدنی

ü جدول تکمیل شده ساحت زيبا شناختي وهنري

ü جدول تکمیل شده ساحت اقتصادي و حرفه اي

ü جدول تکمیل شده فرا ساحتي

ü تقویم اجرایی (فرم3) ویزه برنامه تدبیر

ü جدول تقویم اجرایی خاص برنامه سالانه تدبیر

ü براساس فعالیت های روز ماه سال

ü این تقویم خاص و برای این برنامه تدوین شده است

جدول شماره 4 : خام نمونه فرم پیشنهادی خود ارزیابی مسئولین

مرحله ی اول مرحله ی دوم مرحله ی سوم مرحله ی چهارم مرحله ی پنجم مرحله ی ششم

ساحت-فرایند-فعالیت-میزان پیشرفت در انجام اقدام مورد نظر

بسیار خوب-خوب-متوسط-ضعیف-انجام نشده

جدول شماره 5 بازدید های بیرونی متناسب با ساحت های جدید

ü موانع و مشکلات اجرا راهکارهای پیشنهادی

ü اقدامات انجام شده در مدرس

ü نقاط قوت و ضعف

ü پوشه بندی مستند سازی سال جدید براساس ساحت ها

ü توضیحات ابتدای برنامه نیز عمومی می باشد شامل

ü مقدمه برنامه

ü توضیحات و چیستی برنامه تکمیل مشخصات فیزیکی مدرسه

ü تکمیل مشخصات همکاران و پرسنل

ü جدول نمودار های قبولی دانش آموزان

ü جدول نقاط ضعف

تقویم اجرایی مدارس چه اهدافی را دنبال می کند ؟

به جرئت می توان گفت که پرداختن به موضوع تقویم اجرایی مدارس یکی از اساسی ترین مسائلی است که می توان در مدیریت آموزشی به آن پرداخت و همچنین در این رابطه موضوع مهمی که جای بحث دارد موضوع تاثیر این پروژه بر طرح تعالی است. پرداختن به این موضوع می تواند راهبرد های آموزشی غیر قابل وصفی را در اختیار پژوهشگران قرار دهد. وبسایت تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان در تلاشی اقدام به گردآوری نمونه فایل های طرح تدبیر طرح خوانا و تقویم اجرایی مدارس و سایر فایل هایی که بصورت فصلی و در چهارچوب آیین نامه ها و بخش نامه ها به سیستم آموزشی کشور اضافه میشوند کرده و آنها را در اختیار فرهنگیان و همکاران عزیز جهت قرار میدهد.

اهداف بزرگ وبسایت تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان

اهداف بزرگی که مدیران وبسایت تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان برای خود در نظر گرفته اند بسیار فراتر از اهداف مادی بود و بر خلاف تعدادی از سایتها که اقدام به کپی برداری از نمونه فایل های دیگران میکنند همه فایل هایی که در سایت ما به شما معرفی میشوند اعم از طرح تدبیر , اقدام پژوهی, طراحی آموزشی , تجربه نگاری و تماما و مستقیما توسط کارشناسان و فرهنگیان عزیزی که با ما همکاری میکنند نگارش و آماده سازی شده است.

تیم تخصصی وبسایت تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان

یکی از بهترین روش های پژوهش پیرامون طرح تعالی ، تقویم اجرایی مدارس و طرح تدبیر ، استفاده از نظرات پژوهشگران موفق است. با توجه به اینکه مسائل مربوط به این طرح ها ابعاد و جنبه های مختلفی را در بر می گیرد، لذا ارائه ی اطلاعات جامع از فاکتورهای تحقیقاتی مربوط به آن دشوار است. آموزگاران , دبیران و معلمان بخصوص آندسته که تجربه زیادی در سیستم آموزشی کشور ندارند غالبا با روند تدوین طرح تعالی ، تقویم اجرایی مدارس و طرح تدبیر ، آشنایی کافی را ندارند و اساسا فلسفه پیدایش سایتهایی مثل وبسایت تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان که این فایل های نمونه را در اختیار فرهنگیان عزیز قرار میدهند هم همین است تا با نحوه نگارش و تدوین طرح ها, فرم های تدوین آن , مراحل و استانداردهای کلی آشنا شوید و بتوانید از آنها در جهت نگارش و تدوین گزارش خودتان استفاده کنید.

در رابطه با آنچه بیان گردید وبسایت تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان نمونه های کاملی ازفایل های مورد نظر را تنظیم و تدوین نموده است و جهت استفاده عزیزان در سایت بار گزاری نموده است. معلمان محترم می توانند جهت استفاده و بهره مندی از این فعالیت ها به سایت مراجعه نمایند.

منبع : وبسایت تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان

برچسب ها: تدبیر24 ، طرح تدبیر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها