بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه‌وشهرسازی از انجام نخستین بازرسی تخصصی این وزارتخانه از پایانه های حمل بار جاده‌ای گلگهر و منطقه سیرجان و رسیدگی به گزارش‌های مردمی از تخلفات خبر داد.
حسین مذنب، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر مبارزه با فساد و پایان بی‌عدالتی و تبعیض، گفت: در این راستا به‌دنبال صدور دستور ویژه وزیر راه‌وشهرسازی و بنابر گزارش‌های مردمی و تخلفات متعدد حوزه حمل‌ بار جاده‌ای، برای احقاق حقوق رانندگان جاده‌ای نخستین بازدید میدانی از این حوزه را از استان کرمان، شهرستان سیرجان انجام دادیم.

وی با بیان اینکه انجام این بازرسی‌های تخصصی با پیروی از مکتب حاج قاسم سلیمانی است، افزود:‌ در راستای نخستین بازرسی تخصصی وزارت راه‌و‌شهرسازی در حوزه حمل بار جاده‌ای از پایانه‌های گلگهر و منطقه سیرجان بازدید میدانی شد.

مذنب با اشاره به اینکه رانندگان و انجمن‌های صنفی مربوطه در این بازدید دغدغه‌های خود را مطرح کردند، تصریح کرد: در این بازدید تخلفاتی همچون نداشتن ضوابط تاسیس شرکت باربری، عدم توزیع عادلانه بار،‌ عدم تبعیت از سامانه‌های هوشمند موجود و تضییع حقوق رانندگان در خصوص کرایه‌های حمل بار و... از جمله این دغدغه‌ها و مشکلات بود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه‌ و شهرسازی ادامه داد: پس از بازرسی کامل و مستندسازی تخلفات با همکاری دادستان با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

به‌گفته وی بی‌شک این اقدام پیامی از سوی وزارت راه‌و‌شهرسازی دولت مردمی به تمامی متخلفان حوزه‌های ماموریتی وزارتخانه و پایانی بر سوءاستفاده از بسترها و گلوگاه‌های اقتصادی خواهد بود.
برچسب ها: مذنب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها