بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۱۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

یکی از پرطرفدار ترین و محبوب مدل های مانتو عمده (https://mantramode.com/pc/major-women-manto/) در میان فروشگاه های لباس عمده زنانه، مانتو عمده مدل کلارا جنس مخمل کبریتی پاییزه می باشد. این مانتو عمده با طراحی شیک و در حال اسپرت، هرساله مورد توجه کلیه فروشگاه های اینترنتی مانتو قرار می گیرد و مخصوص به مد یا زمان خاصی نیست. در نتیجه با خیال راحت مانتو عمده مدل کلارا مخمل کبریتی پاییزه را به صورت عمده از تولیدی مانتو مانترا خریداری نمایید.

برای سفارش انواع مدل های مانتو عمده زنانه از تولیدی مانتو مانترا به دسته مانتو عمده https://mantramode.com/pc/major-women-manto/ مراجعه نمایید.

پوشاک دوخته شده با پارچه های مخمل کبریتی به گونه ای هستند که بر خلاف ظاهر اسپرت و جوان پسندانه، محدودیت سنی برای پوشیدن آن وجود ندارد. از نوجوانان پر شور و شوق تا جوانان پیرو مد و حتی خانم های خوش پوش و باسلیقه میتوانند مانتو مدل کلارا عمده را خریداری کنند و مانند نگین در جمع خانواده بدرخشند.

تولیدی مانترا تمامی محصولات پوشاک زنانه خود را با استفاده از پارچه های با کیفیت، طراحی های به روز، با دوخت حرفه ای و نازل ترین قیمت برای ارائه به شما خریداران عمده پوشاک زنانه آماده کرده است. برای خرید مانتو مخمل کبریتی پاییزه عمده مدل کلارا تنها کافی است به سایت اینترنتی تولیدی مانترا به آدرس https://mantramode.com مراجعه کنید و سفارشات عمده خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنید. کارکنان این سایت در سریع ترین زمان ممکن سفارشات شما را به هر نقطه از کشور که ساکن هستید، ارسال خواهند کرد. در نتیجه حتی نیازی به صرف وقت و هزینه برای رفتن به تولیدی را ندارید.


جنس مانتو عمده مخمل کبریتی پاییزه

مهم ترین مسئله در تولید پوشاک عمده زنانه از جمله مانتو پاییزه عمده، جنس آن می باشد. تولیدی مانترا توجه ویژه ای بر کیفیت پارچه مورد استفاده در تولید محصولات خود دارد. حساسیت تولیدی مانترا در انتخاب جنس پارچه آن را به تنها برند معتبر تولید پوشاک و لباس عمده زنانه در ایران تبدیل کرده است.

برای تولید مانتو کبریتی عمده نیز از بهترین پارچه مخمل کبریتی وارداتی استفاده شده است. طراحی این مانتو به دست طراحان مد و لباس ایرانی انجام شده اما پارچه آن از جنس ترک اصل می باشد. پارچه های کبریتی مخمل از زمان های قدیم مورد توجه تولید کنندگان بوده اند و امروزه نیز بسیار پرطرفدار شده اند.

ویژگی های ظاهری مانتو عمده مخمل کبریتی پاییزه

در طراحی ظاهر این مانتو تمامی جوانب زیبایی شناختی رعایت شده است. این در حالی است که رعایت این نکات از راحتی این مانتو نکاسته است.

برای مانتو کلارا مخمل کبریتی پاییزه از الگوی یقه انگلیسی پهن استفاده شده است.

جلوی مانتو به وسیله ۳ عدد دکمه فشاری فلزی بسته می شود تا محافظت کاملی از سرما داشته باشد.

دو عدد جیب سایز بزرگ نیز برای گرم نگه داشتن دست های شما یا قرار دادن دستکش در جلوی مانتو تعبیه شده است که به وسیله دو عدد دکمه فشاری فلزی باز و بسته می شوند.

سر آستین های این مانتو مخمل عمده با کش محکم شده و جلوی ورود سوز سرد پاییزی را می گیرد.

قد کلی پشت مانتوی پاییزی چند سانتی بلندتر از جلوی آن در نظر گرفته شده است.

سایز بندی این کار استاندارد بوده و برای خانم هایی با سایز ۳۸ تا ۴۶ را شامل می شود.

این مانتوی زیبا و کاربردی با پارچه هایی به رنگ های مشکی، کالباسی، کرم، مدادی، آجری و طوسی روشن در تولیدی مانترا اجرا شده است.

مانتو کلارا مخمل کبریتی پاییزه برای چه کسانی مناسب است؟

پوشاک دوخته شده با پارچه های مخمل کبریتی از جمله مانتو مدل کلارا عمده به گونه ای هستند که بر خلاف ظاهر اسپرت و جوان پسندانه، محدودیت سنی برای پوشیدن آن وجود ندارد. از نوجوانان پر شور و شوق تا جوانان پیرو مد و حتی خانم های خوش پوش و باسلیقه میتوانند مانتو کلارا مخمل کبریتی پاییزه را خریداری کنند و مانند نگین در جمع خانواده بدرخشند.

مانتو عمده مدل هرمِس پاییزه جنس مخمل کبریتی

از آنجایی که تقاضای بازار مانتوی کوتاه است، قد کلی مانتو مخمل کبریتی عمده پاییزه نیز بالای زانو در نظر گرفته شده است. لبه پایینی مانتو برای اینکه نمای دخترانه و شادابی داشته باشد به صورت هلالی برش داده شده است.

برای مانتو عمده مدل هرمِس یقه مردانه طراحی شده که این مدل یقه علاوه بر پوشش خوبی که دارد، در کنار شال و روسری نیز هماهنگی مناسبی دارد. دو جیب متوسط نقاب دار جهت زیبایی قسمت جلویی مانتو، بر روی سینه دوخته شده است.

آستین های مانتو دسته دار بوده و با یک دکمه بسته می شود. جلوی مانتو عمده مخمل کبریتی با دکمه باز و بسته می شود. کمربندی پارچه ای در قسمت گودی کمر تعبیه شده تا هم زیبایی مانتو را دو چندان کند و هم با گره زدن آن، دور کمر مانتو کاملا مطابق با اندازه شما شود.

دکمه های انتخاب شده برای این مدل مانتو تقریبا بزرگ می باشد که باعث شده اسپرت تر و دخترانه تر باشد. همچنین در همه رنگ بندی ها از دکمه مشکی استفاده شده است.

جنس مانتو هرمِس مخمل کبریتی پاییزه

مانتو هرمِس عمده مخمل کبریتی پاییزه، با پارچه مخمل کبریتی اعلا و درجه ۱ دوخته شده است. مانتو عمده مدل هرمِس، به دلیل اینکه از جنس مخمل کبریتی می باشد ظاهری شکیل نیز دارد و می توان آن را در مجالس مختلف پوشید.

ضخامت و ایجاد گرمای بالای این نوع پارچه باعث می شود تا در اغلب پوشاک پاییزه و زمستانی آن را مشاهده کنید.

تن خوری این مانتو پاییزه عمده بسیار زیبا بوده و به همین دلیل بر روی هر نوع اندامی جلوه خاصی دارد. علاوه بر پوشاک، در کیف و کفش و تجهیزات دکوری نیز، پارچه مخمل کاربرد فراوانی دارد.

قیمت مانتو عمده مدل هرمِس

شما مغازه داران محترم این مانتوی پاییزی زیبا را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب از تولیدی خریداری خواهید کرد. بنابراین به دلیل حذف واسطه ها، مانتو هرمس مخمل کبریتی عمده را تهیه کرده و این محصول به یکی از پرفروش ترین محصولات مغازه شما تبدیل خواهد شد.

برای خرید عمده مانتو مخمل کبریتی مدل کتی آلیس فقط به صورت عمده سفارش دهید. قیمت عمده مانتو کتی مخمل را می توانید مشاهده نمایید که البته با توجه تغییرات بازار قیمت عمده مانتو آلیس مدل کتی میتوانید تماس بگیرید. از طریق تماس می توان قیمت عمده مانتو آلیس مخمل کبریتی را به شما اعلام نماییم.

مانتو هرمِس مخمل کبریتی پاییزه عمده

کیفیت: ترک درجه یک

ویژگی: مانتو پاییزه عمده بیرونی هرمِس

جنـس: مخمل کبریتی عمده

رنگ‌بندی: توضیحات محصول مراجعه شود.

مــدل: هرمِس

تولید: مانترا

جهت ثبت سفارش به تولیدی مانتو مانترا (https://mantramode.com/pc/major-women-manto/) مراجعه بفرمایید.

منبع: تولیدی مانتو عمده مانترا


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
محدثه تیموری
|
United States
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
با سلام.
بنده قصد سفارش از تولیدی مانتو مانترا رو دارم.
شماره تلفن رو چطوری میشه پیدا کرد جهت ثبت سفارش آنلاین مانتو عمده؟
برای بوتیک مانتو در شهر شیراز نیازمند خرید عمده هستم.
ممنون میشم شماره تلفن تولیدی مانتو رو هم درج کنید.
با تشکر
مبینا نیک نژاد
|
United States
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
سلام.
مانترامُد رو دیدم اما انگار سایت فروش لباس زیر زنانه است و تمام محصولاتش لباس های زیر زنانه هست. چطور میشه حضوری بیایم خرید؟ آدرسی رو درج نکردین؟ تو مشهد شعبه ندارین؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها