بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

 تدبیر24»رامسر یکی از جذاب ترین و دنج ترین شهرهای شمالی ایران است که منطقه ای جذاب با طبیعتی سرسبز و فوق العاده در کنار مناطق ییلاقی خوش آب و هوا، ساحلی بکر و زیبا و جاذبه های گردشگری بی نظیر می باشد. محبوبیت بالایی که رامسر در بین توریست ها دارد باعث شده بازار اجاره ویلا در این شهر بسیار داغ باشد و ویلاهای زیادی در رامسر وجود داشته باشد. رامسر منطقه ای ساحلی است اما برخلاف اکثر شهرهای استان مازندران، گردشگران می بایست هزینه بیشتری را برای اجاره ویلاهای جنگلی رامسر نسبت به ویلاهای ساحلی رامسر پرداخت کنند.

در منطقه جنگلی رامسر واقع در ییلاقات، ویلاهای لوکس و استخردار با امکانات جذابی وجود دارد. با اینکه رامسر جنگل های سرسبز و دلنشینی داشته و طبیعت گردی یکی از تفریحات رایج سفر به رامسر محسوب می شود، اما رامسر شهری ساحلی بوده و برای اجاره ویلا در رامسر، گردشگران می توانند بین ویلاهای واقع در منطقه سرسبز جنگلی و ویلاها و اقامتگاه های واقع در بخش ساحلی، بهترین را انتخاب کرده و از اقامتی چند روزه در رامسر، نهایت لذت را ببرند. بخاطر اینکه تقاضا برای اجاره ویلاهای واقع در منطقه جنگلی بیشتر است، افرادی که قصد اجاره ویلا ساحلی در رامسر را دارند در منطقه بکر، همیشه خلوت و دلنشین اقامت خواهند داشت.

در نوار ساحلی رامسر نیز همانند بخش جنگلی، اقامتگاه های مختلفی وجود دارد که شامل ویلاهای بدون استخر، ویلاهای لوکس با امکانات مختلف، آپارتمان ها، خانه ها و سوئیت های خوش قیمت هستند اما بخاطر تقاضای کمتر نسبت به منطقه جنگلی، تعداد اقامتگاه های رامسر که به صورت روزانه اجاره داده می شوند محدودتر هستند.

برای اجاره ویلا در رامسر، بخصوص منطقه ساحلی در نظر داشته باشید در روزهای شلوغ گردشگری مانند تعطیلات چند روزه و فصل خوش آب و هوای شمال، تمامی اقامتگاه های منطقه ساحلی هم اجاره داده می شوند و پیشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر خود، اقامتگاه مورد نظر خود را در منطقه ساحلی رامسر رزرو کنید. ویلاهای لاکچری رامسر همواره طرفداران خاص خود را دارند و افرادی که میخواهند هزینه های بالایی را برای اقامت پرداخت کنند به سراغ این دسته از ویلاها می روند اما در شهر رامسر همانند متل قو، گردشگران تمایل بالایی به اجاره ویلای لاکچری دارند و تنوع این دسته از ویلاها همواره زیاد می باشد.

ویلاهای لاکچری رامسر از امکانات مطلوبی برخوردار هستند که شامل استخرهای روباز و یا سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی، میزهای فوتبال دستی، بیلیارد، پینگ پنگ و سیستم های صوتی و تصویری خوب، باغ های بزرگ به همراه آلاچیق و باربکیو و همچنین در برخی از این ویلاها که به صورت دوبلکس و تریبلکس هستند، چشم انداز بسیاری زیبایی از مناطق اطراف بخصوص جنگل های سرسبز وجود داشته و تعداد محدودی از آن ها هم دارای روف گاردن های شیک و سرسبز می باشند.

به دلیل جنگل های بی نظیر و تفرجگاه های رامسر، افراد زیادی هستند که به دنبال ویلا های ارزان رامسر می گردند چراکه تنها یک اقامتگاه برای خواب نیاز دارند و باقی روز را در پی گشت و گذار در شهر رامسر هستند اما برای عده ای هم ویلا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می خواهند با توجه به هزینه ای که می خواهند پرداخت کنند، بهترین ویلا را برای خود اجاره کرده و معمولا هم به دنبال ویلا استخردار رامسر هستند.

در صورتی که شما نیز قصد سفر به رامسر را دارید و می خواهید که ویلایی لوکس برای خود اجاره کنید، می توانید از لیست موجود در لینک زیر استفاده کرده و بهترین گزینه را با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید:

اجاره ویلای لوکس در رامسر

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها