بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱

قدیم تر فرهنگ ایران و ایرانی به این صورت بود که کار خانمها همیشه در خانه خلاصه می شد. یعنی یک خانم به صورت نرمال یک خانم خانه دار بود. البته الان هم همینطور است و قالب خانم‌ها معمولاً در بیرون از خانه کار نمی کند. اما همه چیز تغییر کرده و الان شاهد این هستیم که بسیاری از خانم ها در شغل های مختلف پا به پای آقایان مشغول به کار هستند. کم کم تفکیک جنسیتی کارهای مختلف برداشته می‌شود و خانم‌ها در عرصه هایی که تا به حال حضور نداشتند حضور پیدا می کنند.

در این بین شاهد این هستیم که خانمها در مشاغلی مانند رانندگی تاکسی، رانندگی اتوبوس، رانندگی انواع ماشینهای سنگین، رانندگی اتوبوس های بین شهری و همسالان مشغول به کار هستند. اما شرط میبندم که نمی دانستید در شغل مثل پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان هم خانم ها حضور دارند.

مجموعه پیچ و رولپلاک نمای سازه لوکس استخدام می‌کند

این شغل پر از هیجان است که مجموعه سازه لوکس که انواع خدمات راپل از جمله پیچ و رولپلاک نما، نماشویی ساختمان، نورپردازی و زیباسازی نما، نصب توری مرغی و انواع خدمات نمای ساختمان را ارائه می‌دهد. در این مجموعه چندین خانم که اکثرا ورزشکار هم هستند به عنوان راپل کار مشغول به کار هستند. کار آن ها این است که انواع وسایل و ابزار مختلف روی نمای ساختمان کار می‌کنند.

این یک آگهی استخدام نیست اما این مجموعه برای گرفتن نیروی مناسب برای این امر فراخوان داده است. فلذا از خانم هایی که توانایی کار با راپل را دارند و میتوانند با دریل و سایر ابزارهای این چنینی کار کنند دعوت کرده که به این شغل رو بیاورند. درآمد آن هم بد نیست. هم شغل پر هیجانی است و هم درآمد مناسبی دارد.

آشناییت با خدمات راپل

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

یکی از این خدمات که تقریبا مهم ترین و پر کاربرد ترین آن ها هم هست پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان است که به وسیله طناب و در ارتفاع انجام می‌شود. پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان با بازارهایی مانند چکش و دریل هم سر و کار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شغل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می‌توانید از سایت مجموعه سازه لوکس به آدرس sazehlux.com دیدن کنید.

نماشویی ساختمان

این قسمت هم با طناب انجام می‌شود و درست مثل قبلی کار در ارتفاع محسوب میگردد. به این صورت که اگر نمای ساختمان سنگی یا آجری یا سایر متریال های از این دست باشد با واتر جت انجام می‌شود. یا اگر نمای ساختمان شیشه ای باشد با ابر و تی.

برچسب ها: تدبیر24 ، استخدام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها