بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
با توجه به لزوم وجود لپ ‌تاپ در هر خانه‌ای، بسیاری افراد به تب‌وتاب خرید لپ تاپ افتاده‌اند. این در حالی است که قیمت لپ‌ تاپ ها نیز به شدت افزایش‌یافته است؛ اما نگران نباشید. در حقیقت هنوز هم می‌توانید با بودجه‌ای کم، لپ تاپ مناسب خودتان را تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم تا ارزان‌ترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. در این لیست انواع لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو و ... وجود دارند.

 

لپ تاپ Ideapad 330 – F

برند لنوو یک برند چینی است؛ اما توانسته سهم بزرگی از بازار لپ تاپ را به خود اختصاص دهد. این برند، لپ ‌تاپ‌ های باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهند. لپ تاپ Ideapad 330 – F از جمله لپ ‌تاپ ‌های اقتصادی بازار به‌حساب می‌آید. سری آیدیاپد از جمله معروف‌ترین سری‌های تولیدی لپ تاپ Ideapad 330 – F محسوب می‌شود. لپ تاپ Ideapad 330 – F یک لپ تاپ عالی برای امور روزمره و دانشجویی است. لپ تاپ Ideapad 330 – F فقط 23 میلی متر ضخامت و 2 کیلو و 200 گرم وزن دارد. لپ تاپ Ideapad 330 – F یک صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با کیفیت HD دارد. چیدمان کیبورد آن به‌صورت جزیره‌ای است. به همین خاطر می‌توانید به‌راحتی از آن برای تایپ استفاده کنید.

پورت‌های دستگاه روی لبه سمت چپ و راست دستگاه قرار دارند. این دستگاه همراه با رم 4 گیگابایت، هارد 1 ترابایت و پردازنده اینتل به بازار عرضه‌شده است. سری پردازنده، Celeron است و حافظه DDR4 دارد. صفحه‌نمایش را به شکل مات انتخاب کرده‌اند تا درخشش نور در آن آزاردهنده نباشد. خلاصه که این لپ تاپ یک لپ تاپ اقتصادی، دانشجویی و عالی برای مصارف روزانه معمولی به‌حساب می‌آید. لازم به ذکر است که امکان ارتقاء این لپ تاپ با رم بیشتر و حافظه SSD نیز وجود دارد.

لپ تاپ Aspire A315-34-C3VD

لپ تاپ Aspire A315-34-C3VD از دیگر ارزان‌ترین لپ تاپ های ارزان بازار به‌حساب می‌آید. در کنار لپ تاپ لنوو، لپ تاپ ‌های ایسر نیز جزو بهترین و ارزان‌ترین لپ ‌تاپ‌ های بازار ایران به‌حساب می‌آیند. این برند، محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است. لپ تاپ Aspire A315-34-C3VD یکی از لپ‌ تاپ‌ های زیبا و با کارایی مناسب است که قیمت اقتصادی هم دارد. لپ تاپ Aspire A315-34-C3VD دارای طراحی بسیار زیبا و ظریف است. در لپ تاپ Aspire A315-34-C3VD از پردازنده اینتل Celeron مدل N4000 استفاده کرده‌اند که از فرکانس 1.1 تا 2.6 گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کند و 4 مگابایت کش دارد.

در لپ تاپ Aspire A315-34-C3VD از حافظه رم 4 گیگ و حافظه 1 ترابایتی استفاده کرده‌اند. البته نوع حافظه آن معمولی است و در آن از SSD استفاده نکرده‌اند. لازم به ذکر است این دستگاه به دلیل ضخامت بسیار کم، فاقد درایور نوری است. البته امکان استفاده از پورت USB3.0 ، USB2.0 و HDMI وجود دارد. لپ تاپ Aspire A315-34-C3VD یک باتری مناسب دارد و می‌تواند تا 6 ساعت شارژ دهی داشته باشد.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 -S 15AST

در ابتدای مقاله راجع به یکی از مدل‌های لپ تاپ لنوو صحبت کردیم. حال نوبت به معرفی یک لپ تاپ دیگر می‌رسد. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 -S 15AST ظاهری بسیار ظریف و دوست‌داشتنی دارد و با وزن کم، برای جابه‌جایی و مصارف دانشجویی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 -S 15AST مجهز به صفحه‌نمایش HD با ابعاد 15.6 اینچ است. این لپ تاپ دارای درگاه HDMI، LAN، USB3.0 و البته USB.20 است. در این لپ تاپ از رم DDR4 با ظرفیت 4 گیگ و حافظه 1 ترابایتی استفاده‌شده است. البته همان‌طور که انتظار دارید، این هارد معمولی بوده و هارد SSD نیست.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130 -S 15AST مجهز به پردازنده گرافیک AMD است.این لپ تاپ یک لپ تاپ عالی برای مصارف روزمره و دانشجویان به‌حساب می‌آید.سری پردازنده این لپ تاپ Stoney Ridge است و سرعت عملکرد مطلوبی دارد.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543MA-PC

در بخش‌های قبلی درباره انواع لپ تاپ لنوو صحبت کردیم. حال نوبت به لپ تاپ ایسوس می‌رسد. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543MA-PC از دیگر لپ تاپ ‌های بسیار ارزان در بازار ایران به‌حساب می‌آید. این لپ تاپ ظاهری بسیار زیبا با طراحی ظریف و عالی دارد. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543MA-PC با بدنه کاملاً پلاستیکی ساخته‌شده است که البته استحکام بسیار عالی دارد. این لپ تاپ نسبتاً ضخیم است و 25 میلی متر ضخامت دارد. باوجود این به خاطر وزن 2 کیلوگرمی، گزینه مناسبی برای حمل‌ونقل به‌حساب می‌آید. در این لپ تاپ از بلندگوهای قدرتمند سری SonicMaster استفاده کرده‌اند. کیبورد لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543MA-PC به‌صورت جزیره‌ای طراحی‌شده است و پد لمسی یک تکه با حساسیت بسیار عالی دارد.

پورت‌های لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543MA-PC در سمت چپ و راست آن قرار دارند. در بین این پورت‌ها انواع پورت USB2 و USB3.0 به چشم می‌خورد. این لپ تاپ مجهز به پردازنده مرکزی Intel Celeron 4000 و پردازنده گرافیکی اینتل اچ دی گرافیک 500 است. البته در نظر داشته باشید که حافظه این لپ تاپ مجزا نیست و به‌صورت یکپارچه با برد عمل می‌کند. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook X543MA-PC دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی است.

لپ تاپ ایسوس VivoBook F540NA – X

در بخش قبلی درباره یک لپ تاپ ایسوس صحبت کردیم، حال بد نیست لپ تاپ ایسوس VivoBook F540NA – X را نیز به شما معرفی کنیم. این لپ تاپ نیز از نظر قیمتی تقریباً هم قیمت با مدل قبلی است که به شما معرفی کردیم. از نظر ظاهری تفاوت بین این لپ تاپ و مدل قبلی کاملاً مشهود است. این لپ تاپ مشخصات سخت افزاری مناسبی دارد و در رنگ‌بندی متنوعی به بازار عرضه می‌شود. لپ تاپ ایسوس VivoBook F540NA – X به‌صورت کامل از پلاستیک ساخته‌شده است. البته نگران باشید، این لپ تاپ استحکام کافی دارد. ضخامت بدنه لپ تاپ ایسوس VivoBook F540NA – X نسبتاً زیاد است. این لپ تاپ 27 میلی متر ضخامت دارد. البته به لطف استفاده از بدنه پلاستیک، لپ تاپ ایسوس VivoBook F540NA – X فقط 2 کیلوگرم وزن دارد.

لپ تاپ ایسوس VivoBook F540NA – X دارای صفحه‌نمایش TFT با سایز 15.6 و کیفیت HD است. روی صفحه‌نمایش از روکش براق استفاده کرده‌اند و دارای تکنولوژی Eye Care است تا از خستگی چشم جلوگیری کند. این لپ تاپ سرعت‌عمل نسبتاً مناسبی دارد. در حقیقت نباید برای استفاده از برنامه‌های گرافیکی یا بازی روی لپ تاپ ایسوس VivoBook F540NA – X حساب کنید.

از کجا لپ تاپ بخریم

برای خرید نوت بوک و لپ تاپ به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟ این سوالی است که برای همه خریداران لپ تاپ پیش می‌آید. کامپیوترهای قابل حمل طرفداران خاص خود را دارد. لپ تاپ به شما کمک می‌کند تا در هر زمان و مکانی از کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید. انجام کارهای روزمره اداری و شخصی، انجام بازی‌های کامپیوتری، استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و دیدن فایل‌های مالتی مدیا تنها گوشه‌ای از امکانات لپ تاپ است.

به غیر از مدل‌هایی که به شما معرفی کردیم، انواع مدل‌های دیگر لپ تاپ در بازار وجود دارند. بهتر است با خرید لپ تاپ از فروشگاه اینترنتی تکنولایف، تنوع بسیار عالی را از انواع لپ تاپ مشاهده کنید. با خرید لپ تاپ از فروشگاه اینترنتی تکنولایف، می‌توانید فیلتر قیمت را روی مرتب‌سازی بر اساس ارزان‌ترین قیمت بگذارید و به راحت لیست ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار ایران را مشاهده کنید.

برچسب ها: تدبیر24 ، لب تاپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها