بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۱۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
درآمد دلاری در بازار فارکس، یکی از مهم ترین نقاط قوت فعالیت در این بازار برای ایرانیان است. در شرایطی که امروزه ارزش ریال به شدت پایین آمده است، معامله گری در فارکس به عنوان یکی از بهترین روش های کسب درآمد دلاری محسوب می شود.

پس اگر به حفظ ارزش پول خود و افزودن به آن علاقه مند هستید، فارکس یا بازار جفت ارزها گزینه مناسبی است به شرطی که مراحل یادگیری فارکس را طی کرده باشید. دوره تخصصی فاندامنتال فارکس سایت آموزش، یکی از بهترین دوره های آموزشی در رابطه با آموزش فارکس است و ما در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های منحصر به فرد دوره فاندامنتال فارکس این سایت و سایر پیش نیازهای ورود به فارکس آشنا کنیم.

یادگیری فارکس را از کجا شروع کنیم؟

در شرایطی که امروزه دنیای مجازی پُر است از آموزش های پراکنده و بی کیفیت فارکس، پیدا کردن دوره های تخصصی کاربردی فارکس بسیار دشوار شده است.

در این نوشته ما سعی می کنیم تا اطلاعات مفیدی درباره مراحل یادگیری فارکس به شما بدهیم تا بتوانید پله پله مسیر آموزش فارکس را گذرانده و در نهایت به یک معامله گر سودآور تبدیل شوید.

برای شروع فعالیت در بازار تبادل ارزها باید دو کار مهم انجام بدهید:

۱-ثبت نام در یک بروکر معتبر

قبل از هر چیز بهتر است برای شروع کار در فارکس، یک بروکر معتبر پیدا کنید که سابقه‌ی درخشانی داشته باشد و کاربران ایرانی را هم ساپورت کند. برای این که وقتتان زیاد تلف نشود، پیشنهاد می کنیم جهت انتخاب بهترین بروکر فارکس مناسب ایرانیان به آدرس https://amoozesh-boors.com/fa/brokerw مراجعه کنید.

۲-استفاده از آموزش های حرفه ای فارکس

یک آموزش اصولی قطعا مسیر شما به سمت موفقیت در فارکس را هموار کرده و علاوه بر این شما را با تمام جنبه های بازار فارکس آشنا می کند. ویژگی های خاص آموزش فارکس سایت آموزش بورس که آن را از سایر آموزش های مشابه جدا می کند، وسعت مطالب آموزشی آن است.

این آموزش ها علاوه بر این که شما را با تحلیل تکنیکال کلاسیک به طور کامل آشنا می کنند، مباحث مربوط به پرایس اکشن را هم شامل می شوند.

 اما این همه ماجرا نیست. خیلی از آموزش ها وجود دارند که یا پرایس اکشن را آموزش می دهند یا تحلیل تکنیکال کلاسیک و یا فقط استفاده از اندیکاتورها را به دانشجویان خود یاد می دهند اما در این دوره آموزشی سایت آموزش بورس، علاوه بر همه اینها شما با نحوه تشخیص قدرت ارزها، استفاده از امواج الیوت به شکل کاربردی، مدیریت ریسک و پوزیشن و موارد بسیار دیگری آشنا می شوید. همه این مباحث مربوط به تحلیل تکنیکال است اما چطور تحلیل فاندامنتال فارکس را یاد بگیریم؟

آیا یادگیری تحلیل فاندامنتال فارکس الزامی است؟

احتمالا می دانید که برای سرمایه گذاری در فارکس به دو نوع تحلیل نیاز خواهید داشت. تکنیکال و فاندامنتال یا بنیادی.

در مورد تحلیل فاندامنتال فارکس هم در اینترنت اطلاعات بسیار زیاد و پراکنده‌ای وجود دارد که عملا نمی توان از آن ها به شکل کاربردی استفاده کرد.

سایت آموزش بورس که یکی از مهم ترین سایت ها در زمینه آموزش بورس و فارکس است در یک دوره کاملا تخصصی مبحث فاندامنتال فارکس را به همراه مفاهیم اقتصاد کلان، پوشش داده است.

در دوره فاندامنتال فارکس این سایت علاوه بر یادگیری مفاهیم اصلی اقتصادی، تمام روش های تحلیلی فاندامنتال در فارکس نیز آموزش داده می شود.

·       اگر نمی دانید کی در کدام بازار سرمایه گذاری کنید؟

·       اگر نمی دانید کدام روش سرمایه گذاری پُر سودتر است؟

·       اگر نمی دانید رابطه تولید ملی با تورم و بیکاری چیست؟

·       اگر با اصطلاحات GNP، GDP، CPI، PMIآشنا نیستید؟

·       اگر نمی دانید مثبت یا منفی بودن تراز تجاری کشورها چه تاثیری در فارکس دارد؟

·       اگر رابطه بین طلا، نفت و دلار را نمی دانید ؟

·       و اگر های بسیار دیگر...

اصلا لازم نیست نگران باشید چون با استفاده از این دوره و بدون هیچ پیش نیاز خاصی می توانید به تحلیل فاندامنتال فارکس مسلط شوید.

علاوه بر این با دانشی که پس از پایان این دوره به دست می آورید می توانید در بازارهای مالی داخلی هم موفق عمل کرده و به سودآوری برسید.

یادگیری این دو تحلیل مهم یعنی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال تنها زمانی به درد شما می خورد که بروکر مناسبی را برای سرمایه گذاری در فارکس انتخاب کرده باشید.

نحوه انتخاب بروکر فارکس چگونه است؟

این سوالی است که خیلی از افراد در بدو ورود به بازار فارکس در جستجوی جواب آن هستند.

لازم می دانیم که در ابتدا برای بعضی از شما که هنوز نمی دانید بروکر چیست؟ توضیح مختصری بدهیم. نقش بروکر فارکس در واقع مثل کارگزاری بورس در ایران است. به زبان ساده، شما از طریق واسطه‌ای به نام بروکر وارد بازار فارکس می شوید و آن ها هستند که بین خریداران و فروشندگان جفت ارزها در فارکس ارتباط برقرار می کنند.

پس خیلی مهم است که بروکر مناسب فارکس را پیدا کنیم. بروکری که کلاهبردار نبوده و سابقه درخشانی هم داشته باشد.

نکات بسیار دیگری هستند که به هنگام انتخاب بهترین بروکر فارکس باید به آن ها نیز دقت کنید ولی توضیح همه آن ها در این مطلب نمی گنجد. با این حال برخی سایت های ایرانی به شکلی کاملی به معرفی معیارهای یک بروکر مناسب پرداخته اند. حتی بعضی از آن ها مثل سایت آموزش بورس، علاوه بر معرفی مهم ترین خصوصیات یک بروکر معتبر فارکس، چند تا از بهترین بروکرهای مناسب ایرانیان را هم معرفی کرده اند.

به یاد داشته باشید که هیچ وقت به پیشنهاد دوست و آشنا بروکری را انتخاب نکنید چون اگر با یک انتخاب نادرست، سرمایه خود را از دست بدهید، اطرافیان برای شما کاری انجام نمی دهند.

نکته بسیار مهم دیگری که در فرآیند آموزش فارکس باید به آن توجه کنید، لزوم تمرین های عملی در کنار مباحث آموزشی است. اگر آموزش و تمرین در کنار یکدیگر نباشند شما قادر نخواهید بود در معامله گری در فارکس موفق شوید.

برگزاری دوره تخصصی فاندامنتال فارکس سایت آموزش بورس، یکی از فرصت های درخشان برای یادگیری کاربردی فارکس است. در این دوره و دیگر دوره های جامع فارکس این سایت، یادگیری شما با انجام تمرین های عملی در حساب های دمو (آزمایشی) در عمل محک زده می شود.

منبع: سایت آموزش بورس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
جنبه مثبت این دوره؛ همراه بودن با آموزش اقتصاد کلان هست
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها