بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، با مروری بر اقدامات صورت گرفته، آخرین روند درمانی کودکان شین آبادی را اعلام کرد.
تدبیر24: پس از انتقاد برخی رسانه‌ها به عدم رسیدگی به دانش‌آموزان حادثه‌دیده شین‌آباد، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، خبری را به نقل از محمد چینیان مدیرکل سلامت و تندرستی آموزش و پرورش منتشر کرده است.

چینیان گفته است: بنا به دستور و تأکید وزیر آموزش و پرورش در خصوص پیگیری اقدامات درمانی و پشتیبانی دانش‌آموزان، دو کمیته تشکیل شده و بر این اساس مکاتبات و جلسات مکرری با متولیان وزارت بهداشت صورت پذیرفت؛ از جمله آخرین نشستی که با حضور وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان تام الاختیار از وزارت بهداشت - وزارت رفاه و سازمان بهزیستی در آذرماه تشکیل شد که طی این نشست کارگروهی شکل گرفت و صورت جلسه‌ای تنظیم شده است تا به تصویب هیئت وزیران رسانده شود.

وی افزود: بر اساس تصمیمات این کارگروه مقرر شد مبلغ 15 میلیارد ریال بایت هزینه معالجه – تکمیل درمان و توانبخشی در سال جاری در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد، مبلغ 10 میلیارد ریال بابت معیشت و سایر هزینه‌های وابسته در سال جاری در اختیار وزارتخانه های آموزش و پرورش – تعاون و کار قرار گیرد و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مکلف شد اعتبارات مورد نیاز برای استمرار موارد 1 و 2 را بر اساس طرح درمان حادثه‌دیدگان و گزارش کارگروه مندرج در این تصویب‌نامه در بودجه‌های سنواتی پیش‌بینی کند.

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و عدم وقفه در امور درمان دانش آموزان طی هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت تصمیم گرفته شد دانش‌آموزان جهت ادامه درمان در 30 آذرماه به بیمارستان مراجعه کنند و دکتر محقق معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت طی مصاحبه ای این مطلب را عنوان داشتند.

وی افزود: در حال حاضر دانش‌آموزان معاینات مکرر در بیمارستان داشته‌اند و قرار شد دکتر فاطمی پزشک معالج و رئیس بیمارستان نوبت دهی این عزیزان را اعلام کند و بر اساس آخرین گزارش و پیگیری‌های به عمل آمده تا روز سوم دی ماه به علت عدم هماهنگی وزارت بهداشت با ریاست بیمارستان حضرت فاطمه(س) و با توجه به معاینات صورت گرفته، بستری دانش‌آموزان انجام نپذیرفته است.

چینیان اظهار داشت: تعداد 4 نفر از دانش آموزان تا تاریخ مهرماه 92 در بیمارستان ساسان اقدامات درمانی‌شان انجام شد و مابقی در بیمارستان 15 خرداد روند درمانی آنها طی شده است.

وی افزود: از آن تاریخ تا به امروز نزدیک به سه ماه است در طول این مدت مکاتبات با وزارت بهداشت برای ادامه درمان از طرف وزارت آموزش و پرورش صورت پذیرفت و از آنجایی که مصوبه دولت که در سال 91 به صراحت اعلام کرده، درمان به عهده وزارت بهداشت  است، منتظریم وزارت بهداشت روند و طرح درمانی را به ما اعلام کند و حتی در تاریخ اول مهر ماه 92 نامه‌ای با امضای وزیر آموزش و پرورش به وزیر بهداشت و درمان در خصوص تسریع در درمان این عزیزان جهت بستری در بیمارستان ساسان ارسال شد که تعداد 12 نفر از دانش‌آموزان در بیمارستان ساسان اقدامات درمانی را انجام دهند.

چینیان گفت: ماحصل پیگیری‌ها منتج به این شد که تمام دانش‌آموزان در یک بیمارستان مجهز و مناسب با تیم جراحی مجرب که توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود، ادامه درمان دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
0
3
با درود

سخنی کوتاه از یک معلم فیزیک

(ای کاش معلم نبودم تا مقصر نبودم)

فرزندان و دانش آموزان دلبند و عزیز شین آبادی ام

شایداگر من معلم نبودم

شما کودکان بی گناه اینچنین نالان و رنجور نمی شدید

شاید اگر من معلم نبودم

شما به شوق دیدار من به کلاس درس نمی آمدید

شاید اگر من معلم نبودم

شما به شوق مشق و درس به کلاس درس نمی آمدید

شاید اگرمن معلم نبودم

شما الان با شادی و شور و ترانه با عروسکهایتان مشق زندگی می کردید

شاید اگر من معلم نبودم

شما در دشت و کوه و جنگل بارقص پروانه ها شادی می کردید

پس من خودم را مقصر می دانم

از این پس

تا کلاس و تخته و گچ می بینم

درد و رنج شما و یاد و خاطره عروسک بازی تان مرا می سوزاند

من هم مقصر بودم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها