بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

به نظر شما کدام ایرلاین ترکیه برای سفر مناسب تر است؟

سفر به استانبول ترکیه

اگر شما هم قصد دارید برای تعطیلات تابستان به استانبول سفر کنید، بهتر است قبل از هر چیز با بهترین ایرلاین ترکیه آشنا شوید تا گزینه مناسب را برای این سفر خاطره‌انگیز انتخاب کنید. کشور ترکیه با برخورداری از ناوگان هوایی مجهز خود از 16 شرکت هواپیمایی مختلف تشکیل شده که بیشتر آن‌ها در زمینه مسافربری فعالیت می‌کنند. همچنین تعداد کمی هم در زمینه باربری و یا سفرهای تجاری فعال هستند و به مشتریان خود خدمات می‌رسانند.

نمی‌توان انکار کرد که یکی از قسمت‌های مهم در هر سفر، طول مسیر رسیدن تا مقصد است. این موضوع زمانی اهمیت بیشتر پیدا می‌کند که بخواهید سفری توریستی و گردشی برای خود و خانواده داشته باشید. به همین دلیل در ادامه قصد  دارم بهترین ایرلاین ترکیه را برای سفر به شهرهای معروف و توریست پذیر این کشور معرفی کنم.

معرفی مختصر ایرلاین‌های ترکیه

ناوگان هواپیمایی ترکیه از شرکت‌های مختلفی تشکیل شده است. این موارد شامل: ترکیش ایرلاینز، سیتار ایرلاینز، ترکیش کارگو، ام ان جی ایرلاین، ایز ایر، یو ال اس ایرلاینز کارگو، براجت ایرلاینز، تیلوند ایرلاینز، آنادولوجت ایرلاین و اطلس گلوبال است.

 هرکدام از این موارد مزایا و ویژگی‌های مختلفی دارند و برای تهیه ارزانترین تور استانبول می‌توانید قیمت پرواز با آن‌ها را بررسی کنید و ارزانترین بلیط را تهیه کنید. در عین حال نمی‌توان گفت که همه این شرکت‌های هواپیمایی بهترین کیفیت در خدمات را به مسافران ارائه می‌دهند. اما آمار و نظرسنجی‌های مختلف از مسافران داخلی و خارجی نشان می‌دهد که ترکیش ایرلاینز به‌عنوان بهترین ایرلاین ترکیه محسوب می‌شود که خدمات پروازی مرغوب و باکیفیتی به مسافران خود ارائه می‌کند. در ادامه با این ایرلاین بیشتر آشنا می‌شویم.

ترکیش ایرلاینز، بهترین ایرلاین ترکیه

این شرکت هواپیمایی ترکیه‌ای در سال در سال ۱۹۳۳ به دستور آتاتورک تأسیس شد و در حال حاضر به ۲۴۷ مقصد مختلف در اروپا، آسیا، آفریقا و ایالات متحده آمریکا پروازهای مستقیم دارد. ترکیش ایرلاینز به دلیل محبوبیت بالا و کیفیت بسیار خوبی که از ابتدای تاسیس تا به امروز داشته، با اقبال زیادی از سوی مسافران روبرو شده است. به‌طوری که در سال ۲۰۱۴ بیشتر از ۵۴٫۷ میلیون مسافر را در خاک ترکیه و سفرهای بین‌المللی را جابجا کرده است. در عین حال به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا در خدمات خود توانست در سال 2015 مقام چهارم بهترین ایرلاین دنیا را به دست بیاورد.سفر به استانبول ترکیه

کلاس‌های پروازی ترکیش ایرلاینز

این شرکت هواپیمایی از سه کلاس پروازی متفاوت شامل کامفورت، بیزینس و اکونومی کلاس تشکیل شده است و هرکدام گزینه مناسبی برای مسافران با شرایط مختلف است. کامفورت کلاس یا کلاس راحتی به مسافران امکان می‌دهد که فضا و فاصله بیشتری از مسافران دیگر داشته باشید. همچنین صندلی تخت شو، ماساژور، کنسول بازی، امکان سرو غذای سرد، انواع دسر و نوشیدنی سرد و گرم، ، مانیتور ۱۰ اینچی و چراغ مطالعه، در این کلاس پروازی تعبیه شده است.

در کلاس پروازی تجاری ترکیش ایرلاینز امکاناتی مانند تخت صندلی شو 188 سانتیمتری، میز غذا، چراغ مطالعه مناسب و ماساژور تعبیه شده است و گزینه مناسب برای کسانی است که بیشتر وقت خود را در سفر می‌گذرانند و نیاز به راحتی و آسایش در سفر دارند.

درنهایت اکونومی کلاس هم با قیمت مناسب و ارزان طراحی شده و امکان تماشای فیلم، شنیدن موسیقی و استانداردهای حداقلی پرواز مانند غذای مناسب را فراهم می‌کند. البته پرواز به کلاس اکونومی به این معنا نیست که نمی‌توانید از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشید، جالب است بدانید که این شرکت طی سال‌های 2011 و 2013 توانسته افتخار بهترین صندلی اکونومی را دریافت کند. بنابراین اگر شما هم به دنبال مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول رفت و برگشت هستید، این کلاس پروازی را به شما پیشنهاد می‌کنم.

ترکیش ایرلاینز و غذاهای خوشمزه در پرواز

سفر به استانبول ترکیه

یکی از خاطرات دل‌انگیزی که می‌توانید در طول مسیر سفر ثبت کنید، غذاهای خوشمزه هستند. ترکیش ایرلاینز هم با توجه به مهم بودن این موضوع سعی کرده که غذاهایی با استاندارد کامل، سلامت، ایمنی و طعم خوشایند به مسافران خود ارائه کند. حتی غذاهای این شرکت به قدری توانسته محبوبیت پیدا کند که در بسیاری از مجلات و سایت‌های معروف تقدیر شده است.

در عین حال برخی از منوهای غذایی آن از غذاهای امپراتوری عثمانی الهام گرفتند. همچنین در صورتی که قصد دارید به شکل ارزان و اقتصادی به تعطیلات بروید و از زیبایی‌های شهر استانبول لذت ببرید، اطمینان داشته باشید که کلاس اکونومی این سرکت هم غذاهای بسیار خوب و باکیفیتی برای مسافران آماده می‌کند.

خدمات ترکیش ایرلاینز به مسافران

این شرکت هواپیمایی خدمات باکیفیت مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد تا از سفری دل‌انگیز لذت ببرید. به‌طور مثال در کابین فرست کلاس این شرکت می‌توانید از خدماتی مانند سرویس حوله گرم و سرد بعد از استقرار در کابین یا سرویس ویژه خوش‌آمد گویی شامل انواع نوشیدنی‌های لوکس استفاده کنید. همچنین سرویس غذای گرم و انواع نوشیدنی‌های لوکس در این کلاس سرو می‌شود.

درنهایت اینکه می‌توان گفت که بر اساس آمار و نظرسنجی‌های مختلفی که درباره این ایرلاین وجود دارد، شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز از میان 16 شرکت پروازی ترکیه، به‌عنوان بهترین ایرلاین شناخته می‌شود. بنابراین حالا که تصمیم به مسافرت به ترکیه گرفتید و به دنبال تهیه ارزانترین تور استانبول هستید، چرا از خدمات شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز استفاده نکنید؟

 

 

برچسب ها: تدبیر24 ، سفر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها