بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
درمان مشکلات شخصی مردانگی

 تدبیر24»اندازه آلت تناسلی می تواند یکی از دغدغه های مهم برای اکثر مردان باشد. به طور کل برای آقایان روش های مختلف افزایش سایز الت وجود دارد که می توان اشاره کرد به : قرص های افزایش سایز الت، ژل های تزریقی، کشنده ها و انواع روش های جراحی وجود دارد. برخی از این روش ها خطراتی نیز برای افراد به همراه دارد.

در این مقاله سعی بر آن داریم توضیح مختصر و مفید در این باره به شما ارائه دهیم.

برای آقایانی که تروما یا اختلال پزشکی بر عملکرد آلت تناسلی اثر مستقیم دارد می تواند یکی از روش های گفته شده تاثیر فراوانی به همراه داشته باشد.

پیش از امتحان کردن هر یک از این روش ها، اطلاعات خود را در این باره کامل کنید.

آیا سایز دهی آلت مردان امکان پذیر است؟

بیشتر افراد در جامعه باور ر این دارند که امکان افزایش سایز الت وجود ندارد، اما این یک باور غلط است. چرا که افزایش طول و قطر در هر سنی امکان پذیر است و روش های متفاوتی را می توان برای درمان این مشکل امتحان کرد که در ادامه مقاله به اختصار آن را توضیح خواهیم داد.

طول آلت تناسلی را چرا باید افزایش دهیم؟

برای افزایش دادن طول و ضخامت الت مردان دلیل های محکمی وجود دارد.

در دلیل های پزشکی می توان اشاره کرده به اختلال در عملکرد ادرار یا باروری، میکرو پنیس بودن الت، موجب عدم اعتماد به نفس در مردان می شود و موجب سر خوردگی آنان می گردد.

دلایل جسمی در بزرگ شدن آلت مردان

بعض از اوقات ، احتمال دارد بخاطر مسایل ژنتیکی و ناخواسته سایز الت کمتر از حد ممکن باشد که در اصطلاح خارجی به آن میکرپینس می گویند.

منظور از میکروپینس به حالتی می گویند که طول الت در حالت ارکشن ( نعوظ ) کمتر از 7 سانت باشد .یعنی سایز الت مردان  در حالت راست شدگی زیاد نباشد.

علاوه بر دیگر موارد این حالت از اندازه می تواند مشکلات ادراری بوجود آورد. همچنین در اندازه کوتاه سایز آلت آقایان ، داشتن رابطه جنسی مناسب و لذت بخش برای طرف مقابل و همچنین باور کردن برای افراد سخت و دشوار خواهد بود. پزشکان بر اساس تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیده اند که سطح تستوسترون و تعداد اسپرم در موقع کوتاه بودن آلت دچار اختلال می شود.

دیگر شرایط کوچک بودن اندازه وسایز آلت مردانه

میکروفالوس

در تعریف این اصطلاح آمده است که اندازه الت بخاطر هیپوسپادیاس ( مشکل یا نقص مادر زادی ) کمتر از حد طبیعی خود بوده و منجر به کوچک شدن آلت می شود.

بیماری پیرونی

این بیماری با سن  مردان رابطه مستقیم دارد ، یعنی با بالا رفت سن موجب خمیدگی الت و عدم نعوظ کافی آن می شود.وجود فیبروز (زخم) در محل خمیدگی می تواند سبب اختلال در نعوظ شده و منجر به کوتاه شدن الت مردان می گردد.

جراحی سرطان پروستات و الت دفن شده

با عمل جراحی پروستاتکتومی رادیکال فیبروز های اطراف آن برداشته شده و این امر سبب می شود که باعث انقباضِ داخلی و کوتاه شدن الت تا 15 درصد می گردد. ولی در الت تناسلی دفن شده ( پنهان ) موقعی گفته می شود که چربی بیش از حد لگن را فرا گرفته باشد و به اصطلاخ آلت دفن شده باشد. الت پنهان بیشتر در افراد سن بالا دیده می شود. در درمان این امر ورزش و رژیم های لاغری نقش موثری دارد.

 

دلایل روانشناختی برای افزایش طول آلت تناسلی

بعضی از افراد تصور این را دارند که آلتشان نسبت به حالت استاندارد کمتر است و بایستی التشان را افزایش دهند. اگر اندازه استاندارد و نرمال یک الت را بخواهیم بیان کنیم باید گفت در حالت نعوظ بین 10 تا 13 سانتی متر است. اما مشاهده شده بعضی از مردان به علت وسواس با داشتن الت استاندارد باز به دنبال افزایش سایز هستند.

در تحقیقات به عمل آمده Sexual Medicine Review در سال های اخیر، مشاوره برای افرادی که تصور بر الت کوچک دارند مؤثر بوده و اکثر آنها بعد مشاوره دریافتند که التشان نسبت به تصورشان بزرگتر از حد معمول بوده است.

قرص ها و ژل های افزایش دهنده سایز الت

این گروه بیشتر حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، داروهای گیاهی یا طبیعی می باشد که آلت تناسلی را بزرگ می کنند. بر همین اساس می توان به دو نمونه معروف و پرطرفدار یعین مگنارکس پلاس و قرص ویگرکس پلاس اشاره کرد. در حقیقت قرص های افزایش سایز الت تناسلی جزو روش های پر طرفدار است.

یکی از علل ترجیح قرص های بزرگ کننده الت نسبت به روش های جراحی و تزریق ژل بخاطر هزینه کم و کم خطر بودن این روش است. از این رو می توانید با مطالعه و تحقیق در این باره بهترین تصمیم را بگیرید.

ماساژ آلت به روش قدیمی جلکینگ

ماساژ جلگینگ یکی از چندین روش افزایش سایز الت است از این رو این روش طرفداران بسیاری در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته غربی پیدا کرده است.

ماساژ الت به روش جلکینگ به مانند قرص بیگ رایز ( بهترین قرص افزایش سایز اندام تناسلی در داروخانه )  باعث افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان می شود. این روش بیشتر برای افزایش قطر و طخامت الت است.

عمل جراحی بزرگ کردن الت

عمل جراحی یکی از روش های پرخطر سایز دهی الت است که در بعضی از مواقع منجر به از دست دادن جان فرد می شود.در این مدل از بزرگ کردن مقداری چربی به الت تناسلی تزریق می شود و سبب می شود الت بزرگتر از حالت عادی شود. اما این روش علاوه بر خطرات گفته شده دارای هزینه زیاد بوده و سر اسفنجی الت را کم حس و بی حس می کند.

این روش برای افراد معمولی توصیه نمی شود اما  مردان که دارای نقص مادرزادی هستند می توانند با مشورت پزشک اقدام کنند. در هر صورت باید فردی که اقدام به عمل جراحی می کند ریسک و خطرات این روش را نیز بپزیرد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها