بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

صرافی بینگ ایکس، یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال است که امکان خرید، فروش و تجارت ارز‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد. این پلتفرم علاوه بر گزینه‌های معاملاتی پایه، معاملات کپی تریدینگ و معاملات همتا به همتا (P2P) را ارائه می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند از سیستم کپی تریدینگ بهره‌مند شوند.

صرافی بینگ ایکس روزانه 700 میلیون دلار گردش حساب دارد و از این نظر جزو صرافی‌های بزرگ محسوب می‌شود.

برای دسترسی به بازار ارزهای دیجیتال بایستی از یک صرافی استفاده کنید. صرافی‌ها به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز  تقسیم می‌شوند. صرافی کاربران را به یکدیگر متصل می‌کند تا خریداران ارز مورد نیاز خود را تهیه و فروشندگان ارزهای خود را به خریداران بفروشند.‌‌

طی چندسال گذشته فضای رقابتی میان صرافی‌ها حاکم شد و برای جذب مشتری به ارتقا پلتفرم خود پرداختند. کاربران بازار ارزهای دیجیتال از سراسر جهان به این صرافی‌ها برای انجام معاملات خود رجوع می‌کنند. این رقابت باعث شد تا معامله‌گران سریع‌تر به نیازهای خود در یافتن صرافی خوب و انجام معاملات خود برسند و بتوانند بهترین صرافی با امکانات و خدمات بیشتر را پیدا کنند.

وبسایت ایران بروکر یک مرجع قدرتمند برای انتخاب بهترین صرافی ارزهای دیجیتال است. شما قادر هستید از این وبسایت برای ارتقا سطح آگاهی خود، در بازارهای مالی استفاده کنید.

صرافی BINGX ابتدا با نام Bingbon کار خود را آغاز کرد و سپس در سال 2021 نام خود را به بینگ ایکس تغییر داد. این صرافی از حداقل 100 کشور، کاربر فعال دارد.

بازارهای مالی به طور ذاتی دارای ریسک و خطرات زیادی هستند و معامله‌گران در بازارهای مالی باید تلاش کنند تا از این ریسک ها آگاهی یابند. از جمله خطرات می‌توان  به دام‌ اشخاص کلاهبردار، کلاهبرداری صرافی،آموزش‌های غلط، اعتماد به افراد غیر متخصص، و .... اشاره کرد.

امتیاز کوین مارکت کپ به صرافی بینگ ایکس

یکی از سایت‌های مشهور در میان معامله‌گران ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ نام دارد. این سایت از مهم‌ترین کورس های معامله‌گران برای کسب اطلاعات است. سایت کوین مارکت کپ به صرافی بینگ ایکس رتبه 54 درمیان صرافی‌ها را داده است. شما می‌توانید برای دیدن اطلاعات بیشتر درمورد این صرافی به وبسایت ایران بروکر مراجعه کنید.

ثبت نام در BINGX

باز کردن یک حساب کاربری با این صرافی ساده است، و این فرآیند فقط چند دقیقه طول می‌کشد. برای شروع، پس از وارد شدن به وبسایت اصلی بر روی "ثبت نام" کلیک کنید. سپس آدرس‌ایمیل، کد تأیید و رمز عبور را وارد خواهید کرد. پس از تنظیم حساب شما، می‌توانید معامله در این پلتفرم را شروع کنید.

می‌توانید از وبسایت ایران بروکر به عنوان یک مرجع آموزشی استفاده کنید.

اپلیکیشن بینگ ایکس

صرافی BINGX برای راحتی کاربران خود اپلیکیشن‌های اندروید و ای او اس طراحی کرده است. کاربران می‌توانند پس از ثبت نام در بینگ ایکس با توکن های VSD به خرید و فروش در حالت دمو بپردازند تا با امکانات این صرافی آشنا شوند.

 هزینه هر معامله در بینگ ایکس

کارمزد صرافی بینگ ایکس در دو زمان از کاربران گرفته می‌شود. کاربران هنگام معاملات خود بابت خرید و فروش، به صرافی کارمزد می‌پردازند و نیز هنگام برداشت سرمایه از صرافی، کارمزد پرداخت می‌کنند.

پشتیبانی از کاربران

بینگ ایکس برای هر کشور و ملیت گروه تلگرام تاسیس کرده است تا به صورت حرفه‌ای از کاربران خود پشتیبانی کند. BingX برای کاربران فارسی زبان نیز گروه تلگرام به همراه پشتیبانی به زبان فارسی قرار داده است. پشتیبانی فارسی در صرافی بینگ ایکس یک مزیت برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و نمادهای فارکس

بیش از 280 ارز دیجیتال را برای خرید، فروش و تجارت به کاربران ارائه می‌دهد. کسانی که به دنبال فعالیت در فارکس هستند نیز می‌توانند از این صرافی استفاده کنند. زیرا این صرافی از نماد های فارکس نیز پشتیبانی می‌کند.

صرافی BingX یک پلتفرم معاملات خرید و فروش در بازار کریپتو کارنسی است که دارای مجوز MSB است. این صرافی به دلیل قرار دادن نمادهای فارکس در پلتفرم خود بایستی مجوزهای اختصاصی داشته باشد.

لازم است اشاره کنم وجود مجوز برای ما ایرانیان دلیل امن بودن پلتفرم محسوب نمی‌شود. زیرا ممکن است این صرافی احراز هویت را مانند صرافی بایننس اجباری سازد و کاربران ایرانی به دلیل محدودیت هایی که دارند، دیگر قادر به استفاده از صرافی BingX نباشند.

 معاملات دمو در بازار ارزهای دیجیتال

همانطور که گفته شد پس از ثبت نام کاربران قادر هستند تا با توکن VSD به معامله غیر‌حقیقی بپردازند. صرافی بینگ ایکس به شما 100.000 توکن VSD می‌دهد.این توکن قابلیت برداشت ندارد. این توکن ها برای آشنایی با پلتفرم بینگ ایکس طراحی شده است. معامله‌گران فقط قادر هستند تا از آنها در بخش دمو استفاده کنند. در صورتی که تجربه معامله ندارید حتما از این ویژگی برای افزایش تجربه خود استفاده کنید.

کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا از معاملات، معامله‌گران حرفه‌ای استفاده کنند. کاربران می‌توانند از این پلتفرم برای دسترسی به تحلیل‌های دیگر معامله‌گران استفاده کنند.

بسیاری از معامله‌گران معتقدند پلتفرم کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین پلتفرم در بازار است.

پلتفرم کپی تریدینگ دارای مزیت‌های بسیاری است. اما ریسک بسیاری نیز دارد. شما معاملات خود را برعهده یک شخص دیگر قرار داده اید. درصورتی شما به سود خواهید رسید که معامله‌گر منتخب شما نیز سود کند. در صورتی که معامله آن شخص وارد ضرر شود شما نیز ضرر خواهید کرد.

 

آیا ایرانیان قادر به ثبت نام در بینگ ایکس هستند؟

با توجه به خصوصیات قابل توجه ‌BINGX این صرافی به ایرانیان خدمات می‌دهد؟ بله این صرافی به ایرانیان اجازه فعالیت می‌دهد اما کاربران ایرانی توانایی احراز هویت در این سایت را ندارند. سقف برداشت برای کاربرانی که احراز هویت نکرده اند روزانه 50.000 دلار است.

انتخاب صرافی برای ایرانیان بیش از کاربران دیگر کشورها اهمیت دارد زیرا صرافی‌های بزرگ به ایرانیان خدمات نمی‌دهند. از این رو ایرانیان باید در انتخاب صرافی خود دقت بیشتری داشته باشند.

همانطور که می‌دانید صرافی بایننس تا سال 2021 احراز هویت را برای کاربران خود اجباری نکرده بود و ایرانیان نیز می‌توانستند از این صرافی استفاده کنند. پس از اجباری شدن احراز هویت دسترسی به این صرافی برای ایرانیان غیر ممکن شد. لذا در انتخاب صرافی خود دقت کنید زیرا ممکن است دیگر صرافی ها نیز مانند صرافی بایننس احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کنند. درصورتی اجباری شدن احراز هویت در صرافی سرمایه شما ممکن است به خطر بیفتد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها