بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵

این روز ها که شاهد افزایش جمعیت و گسترش شهر ها هستیم به این موضوع آگاهیم که آلودگی آب یکی از مشکلات اصلی رشد شهر ها می باشد. برای حل این مشکل تنها تصفیه ی آب از طریق سیستم تصفیه شهری انجام می گیرد که کافی نیست. چرا که پس از تصفیه آب در این سیستم، به دلیل استفاده از کلر و هم چنین عبور آب از لوله های قدیمی و فرسوده، زنگ های آهن و رسوبات نیز وارد آب می شوند که نیاز به تصفیه مجدد آب است. استفاده از دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل که با کیفیت ترین و مطمئن ترین انتخاب برای جدا کردن آلاینده ها ی آب است می تواند به ما کمک کند. برای آشنایی با برند ها ی معتبر آب تصفیه کن تایوانی و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب در ادامه ی این مطلب توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

مشخصات دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

مارک های معتبر آب تصفیه کن تایوانی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی برای حذف آلاینده ها ی آب موجود در آب آشامیدنی باید دارای سیستم اسمز معکوس باشد که با داشتن فیلتر ممبران قادر است املاح و مواد مضر آب را تا اندازه 0001/0 میکرون از بین ببرد. دستگاه ها ی تصفیه آب تایوانی بهترین عملکرد را در جدا کردن و حذف آلاینده ها و املاح آب دارند. این دستگاه ها که از سیستم اسمز معکوس بهره می گیرند در کنار کیفیت بالا قیمت مناسبی هم دارند.
برند مینروا، سافت واتر و سی سی کا جزو بهترین مارک ها ی تصفیه آب تایوانی می باشند که سابقه ی زیادی در تولید دستگاه های آب تصفیه کن دارند و با تجربه ای بیش از نیم قرن توانسته اند دستگاه ها ی اسمز معکوس با قدرت جذب بالا تولید کنند. کیفیت و کارایی این برند با مارک های مشابه در یک سطح هستند و چه بسا که قوی تر هم می باشند اما از مزیت آن ها این است که با توجه به کیفیتی که دارند بسیار اقتصادی می باشند و قیمت مناسبی دارند. دستگاه های سافت واتر و سی سی کا مونتاژ ایران و دارای قطعات تایوانی/چینی می باشند که برای خرید اورجینال آن ها به نمایندگی ها ی معتبر باید مراجعه کرد. بهترین مدل تصفیه آب سافت واتر دستگاه RO8-OX است که با فناوری اسمز معکوس و فیلتر های قلیایی و اکسیژن ساز کیفیت آب را دو برابر می کند. دستگاه RO8-ORP نیز کامل ترین تصفیه آب سی سی کا می باشد.
برند مینروا فیلتر را می توان بهترین مارک تصفیه آب خانگی دانست. این برند نزدیک به یک قرن سابقه در صنعت تصفیه آب دارد یکی از مهم ترین مزیت های برند مینروا داشتن نماد اصالت است. برای خرید تصفیه آب مینروا شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری این برند می باشد. مینروا دستگاه های اسمز معکوس در مدل زیر سینکی را با بیشترین بازدهی و کیفیت تولید کرده که رضایت صد درصدی مصرف کنندگان را به همراه داشته است. تصفیه آب های این برند دارای قطعات اصل تایوانی می باشند. فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک با هولوگرام اصلی این برند قدرت بسیار بالایی در جذب املاح و ناخالصی ها آب تا 98 درصد دارد. پمپ قدرتمند، مخزن آنتی باکتریال با کیفیت و شیر آلات استیل و مرغوب از دیگر ویژگی ها ی این برند می باشد. تصفیه آب مینروا به دلیل خدمات پس از فروش بهتر، پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب در چند سال اخیر بوده است. محصولات این شرکت همگی دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت می باشند و قطعات آن گارانتی یک ساله نیز دارند. قیمت برند مینروا به نسبت کیفیت بسیار مناسب می باشد و یک گزینه ی بسیار مطمئن برای کسانی است که به دنبال افزایش کیفیت آب آشامیدنی خود می باشند.

مارک های معتبر آب تصفیه کن تایوانی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

خرید آب تصفیه کن تایوانی به دلیل وجود تنوع مدل ها و هم چنین دستگاه های تقلبی که در بازار وجود دارد ممکن است کمی برای خریداران دشوار باشد. برای این که یک دستگاه تصفیه آب اورجینال را تهیه نمایید دقت کنید که دستگاه از نوع اسمز معکوس باشد تا بتواند آلودگی ها ی آب آشایمدنی شما را تا بیشترین میزان از بین ببرد. تصفیه آب اسمز معکوس اغلب دارای 6 مرحله می باشد اما اگر می خواهید کیفیت آب آشامیدنی تان را بیشتر بالا ببرید و می توانید مدل ها ی قلیایی یا اکسیژن ساز آن را تهیه نمایید که دارای 7 الی 8 مرحله می باشند.
دستگاه های زیر سینکی همواره بهترین نوع دستگاه های تصفیه آب بوده اند چرا که می توان به آن ها فیلتر ها ی جدید اضافه کرد و به دلیل آن که در زیر سینک آشپزخانه نصب می شوند قابل مشاهده نیستند. هم چنین نسبت به دستگاه های رومیزی کیفیت بالاتر و بازدهی قوی تری دارند و قیمت آن ها مناسب تر می باشد.
در نهایت این که دستگاه شما حتما استاندارد ها ی جهانی بهداشت را داشته باشند و از ضمانت و خدمات پس از فروش آن که توسط فروشنده به شما داده می شود مطمئن شوید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

نمایندگی معتبر تصفیه آب خانگی

شرکت تصفیه آسا نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب با برند های تایوانی در ایران می باشد. این شرکت نمایندگی انحصاری برند مینروا و دیگر برند های مونتاژ ایرانی مثل مینروا، سافت واتر و سی سی کا است. برای مشاهده بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

"طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است."

در میان مارک های ذکر شده، انواع تصفیه آب خانگی مینروا کیفیت و خدمات ارزنده تری دارند و در واقع بهترین برند تصفیه آب در ایران محسوب می شود. فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب از طریق سایت تصفیه آسا برای سهولت خرید شما مشتریان گرامی و هم چنین صرفه جویی در زمان و هزینه فراهم است تا در سریع ترین زمان محصول مود نظرتان را آنلاین با بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خریداری نمایید. شما می توانید جهت مشاوره خرید با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار کنید.

تصفیه آسا علاوه بر واردات دستگاه تصفیه آب، از برترین وارد کنندگان فیلترهای تصفیه آب خانگی و صنعتی و کلیه قطعات یدکی تصفیه آب خانگی و آب شیرین کن های بزرگ صنعتی می باشد. ارسال دستگاه های تصفیه آب به سراسر کشور رایگان است و نصب آن ها در تهران، کرج، اسلام شهر، رباط کریم و شهریار بدون دریافت هزینه می باشد. از دیگر خدمات تصفیه آسا گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت، خدمات پس از فروش، ارائه مشاوره فروش و پشتیبانی به صورت 24 ساعته شبانه روزی، ارائه تخفیفات شگفت انگیز فروش ویژه و خرید نقدی و اقساطی می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها