بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

 تدبیر24»در ابتدا با ما همراه باشید تا نمونه کاملاً مناسب و با دوامی را با نام پارچه نخی مانتویی و پارچه شمعی معرفی نماییم که قابلیت دوخت آسانی را داشته و می تواند جذابیت فوق العاده ای را به ظاهر بانوان شیک پوش ببخشد.

پارچه نخی می تواند یکی از نمونه هایی باشد که استقبال فراوانی را در بازار فروش به خود اختصاص داده است و همواره بانوان آنها را برای دوخت مانتو در نظر بگیرند.

شما بانوانی که در صدد دوخت مانتو می باشید، لازم است پارچه نخی را با متراژی در حدود چند متر اضافه تر نیز تهیه نمایید تا هنگام دوخت مانتو از آبرفت آن برخوردار نشوید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر پارچه می توانید به سایت  آراد برندینگ مراجعه کنید.

به منظور شستشوی پارچه نخی مانتویی لازم است از آب سرد استفاده نمایید تا ماندگاری آن نیز حفظ شود و همچنین آنها را از سایر پوشاک تفکیک نموده و سپس نسبت به قرار دادن در ماشین لباسشویی اقدام نمایید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که جهت اتوکشی این پارچه ها، ابتدا آنها را برعکس نموده و سپس نسبت به صاف نمودن آنها اقدام نمایید.

البته ناگفته نماند که شیوه دوخت مانتو با این نوع پارچه های نخی به گونه ای است که به آسانی می توانید پارچه ها را برش داده و در طرحهای متفاوتی بهره ببرید.

 

پارچه نخی گلدار جدید

یک محصولی که توانسته نگاه بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب نماید، پارچه نخی گلدار و پارچه کرباس جدید می باشد که از دوام بالایی برخوردار بوده و یک سبک جدید را در طراحی پوشاک خلق نموده است.

در واقع پارچه نخی گلدار جدید مزایای فوق العاده ای را با خود به همراه داشته که در ذیل آنها را مورد بررسی قرار می دهیم:

یکی از مزیتهای پارچه نخی گلدار جدید این است که می تواند برای پوست شما مناسب بوده و هیچ گونه مضراتی نداشته باشد و در نتیجه هیچ گونه خارش، قرمزی و لکه ای را حاصل نیاورد.

شایان ذکر است که الیاف این پارچه مانتویی گلدار جدید به گونه ای بوده که هوا را به آسانی از خود عبور داده و همواره شما را از خنکی برخوردار نموده و در نتیجه دچار گرما زدگی نخواهید شد.

یکی از مهمترین و جالب توجه ترین ویژگیهای استفاده از پارچه نخی گلدار این است که به هنگام تعریق بدن، سرعت جذب عرق توسط این نوع پارچه به گونه ای بوده که دیرتر عرقها را جذب نموده و حتی جذب آن کمتر بوده که موجب می شود تا لباس شما دچار بوی بدی نشود.

دیگر مزایای پارچه نخی گلدار این است که به هنگام لکه شدن به آسانی می توان آن را شستشو نموده و در نتیجه شاهد پاکیزگی آسان آن بود که در واقع مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است.

شایان ذکر است که پارچه نخی گلدار از لطافت بالایی برخوردار بوده و با نرمی و کیفیت مناسب خود می تواند بهترین گزینه جهت استفاده در منازل نیز باشد و شما را از هیچ گونه حساسیتی برخوردار ننماید.

 

پارچه مانتویی تابستانه

مانتو هایی که در فصل تابستانه می پوشیم باید خنک باشد و این بسته به جنس پارچه ای است که برای دوخت آن استفاده می شود. بهترین پارچه برای این فصل باید از جنس پنبه و کتان باشد البته پارچه کتان دارای انواع مختلف است که یکی از آن لینن  می باشد. کسانی که به دنبال پارچه با الیاف طبیعی هستند بیشتر از کتان استفاده می کنند و آن را به پنبه ترجیح می دهند چون حدود 30 درصد از پنبه محکم تر است.

هر چه بیشتر استفاده و شسته شود نرم تر می شود. در آب و هوای گرم ورطوبتی عرق بدن را از بین می برد. چون سبک است به راحتی چروک می شود واین جزء زیبایی آن به شمار میرود. بافت آن به صورت راه راه است. امروزه علاوه بر مانتو از آن برای تهیه انواع کت و شلوار های اسپرتی هم استفاده می شود. هنگام شستشو نباید زیاد چلانده شود وباید به صورت مرطوب در جریان هوا ی آزاد قرار داد تا خشک شود و از خشک کردن آن در خشک کن باید خودداری کرد.

امروزه برای دوخت مانتوهای جدید تابستانه از پارچه مانتویی خنک تابستانی استفاده می کنند که از الیاف طبیعی باشد. چون این الیاف مانع عرق کردن و بوی بد گرفتن بدن می شوند و تحمل گرما را در این فصل راحت تر می کنند مانند پارچه های نخی و حریر که انواع مانتو با استفاده از این پارچه ها، در طرح ها و رنگ های جدید و متنوع در بازار عرضه می شود.

لازم به ذکر است که پارچه های دیگری هم هستند که از الیاف طبیعی ساخته شدند و از این پارچه ها برای تولید انواع لباس در فصل گرما استفاده می شود که از جمله آن می توان به پارچه خدی، ابریشم، کشمیر و خامه دوزی اشاره کرد. پارچه هایی با ایاف پلی استر مناسب چه فصلی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها