بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹


 تدبیر24»در هنگام ورود ارباب رجوع و یا مشتری نوع دکوراسیون در ایجاد حس خوب یا بد در ذهن فرد موثر است. شرکت هایی در حوزه تجارت فعالیت می کنند و یا محیط هایی که در آن قرار های کاری مهم گذاشته می شود بهتر است از سبک مدرن برای دکوراسیون محل کار و تهیه میز و مبلمان اداری خود استفاده کنند. زیرا ارباب رجوع با مشاهده دکوراسیون محیط کار وضعیت کلی شرکت را قضاوت می کند.

معمولا شرکت هایی که دچار ورشکستگی و یا تعدل نیرو می شوند وسایلی مثل مبلمان های اداری و یا میز وصندلی های اضافه که دیگر برایشان کاربردی ندارند را به حراج می گذارند. البته حراج وسایل همیشه به علت جمع آوری شرکت نیست بعضی هولدینگ ها چند سال یکبار تغییر دکوراسیون می دهند و وسایل های خود را تازه می کنند،این اتفاق فرصت مناسبی است برای کسانی که میخواهند مبلمان و میز های موردنیازشان را با کیفیت خوب ولی قیمت مناسب تهیه کنند.

شما می توانید میز و صندلی های ضروری که از اهمیت ویژه ای برخوردار است را به صورت نو تهیه کنید و برای بقیه وسایل مورد نیاز با ارتباط گرفتن با مجموعه بزرگ آراد برندینگ در ارتباط باشید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

 

ست مبلمان اداری کلاسیک

یکی از مشخصه های دفتری شیک ست مبلمانی است که شما برای دفتر خود انتخاب میکنید به همین خاطر باید در خرید ست مبلمان اداری کلاسیک یا مدرن دقت زیادی به خرج دهید تا دفتری شیک داشته باشید.

البته این انتخاب باید با سبک دکوراسیون دفتر شما نیز همخوانی داشته باشد هم از لحاظ رنگ و هم از لحاظ سبک مبلمان زیرا یک انتخاب بد میتواند همه چیز را خراب کند و قطعا نمیخواهید که بعد از صرف مقداری هزینه مبل داشته باشید که با دکوراسیون داخلی دفترتان همخوانی نداشته باشد چراکه مبلمان از مهمترین پارامتر های زیبای دکوراسیون میباشد مخصوصا در دفتر که شما نیاز دارید قدرت و حرفه ای بود خودتان را به چشم بیاورید زیرا داشتن یک دفتر زیبا و شیک میتواند تا حد زیادی در پیشبرد شغلتان به شما کمک کند.

و اما ست مبلمان اداری کلاسیک، این ست یکی از پر طرفدار ترین سبک های مبلمان است ست مبلمان اداری کلاسیک به این دلیل که میتوان آن را تقریبا با هر نوع دکوراسیونی ست کرد بسیار کاربردی میباشد کاربرد اصلی این نوع مبلمان در دفتر مدیریتی میباشد که متریال اصلی که در این نوع مبلمان استفاده میشود چوب راش است که در رنگ های مختلف تولید میشود اما امروزه به دلیل حرکت علاقه مردم به سمت سادگی این مبلمان دارای کاربرد کم تری نسبت به گذشته دارد دلیل دیگر نیز این است که این نوع مبلمان علاوه بر قیمت بالا بسیار سنگین هم هستند.

 

قیمت روز مبلمان اداری

با توجه به نوسانات بازار و عدم ثبات قیمت ها مجموعه ما توانسته مبلمان اداری را با بهترین قیمت روز تولید وعرضه نماید و در بازار داخلی و خارجی از برترین برند های شناخته می باشد.

البته همان طور که بیان شد با افزایش نیاز مراکز به مبلمان اداری مجموعه های بسیاری روی کار آمده اند و اقدام به تولید این ملزومات و قصد خدمات رسانی دارند و اکثریت این مجموعه ها استاندارد های جهانی و تاییدیه های مورد نظر را به منظور دریافت سود بیشتر رعایت نکرده و از این سو نمی توانند محصولاتی باکیفیت و استاندارد تولید و عرضه نمایند و این امر روی قیمت روز مبلمان اداری موثر است. پس اگر قصد خرید مبلمان اداری مناسب را دارید بهتر است از مراکز معتبر و شناخته شده تهیه نمایید.

البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی اغلب مردم دوست دارند که به منظور کاهش وقت و هزینه های خود خرید های خود را به صورت اینترنی، انلاین و به صورت مستقیم از شخص تولید کننده انجام دهند زیرا بدین سبب هم خرید مناسبی داشته و هم موجب می شود تولید کننده به منظور اعتبار مجموعه و کسب رضایت مشتری از خدمات ویژه تری نیز برخوردار باشد. مجموعه ما نیز به منظور رفاه شما مشتریان عزیزاین بستر را برای شما عزیزان فراهم نموده تا بتوانید خرید متناسب با نیازهای خود و با کیفیتی درجه یک داشته باشید.شما کاربران عزیز نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجب این محصولات با مشاوران متخصص ما در این زمینه ارتباط گرفته و نسبت به پاسخ سوالات و ابهامات خود اقدام نمایید. همچنین برای خرید محصولات بی رغیب و بی نظیر مجموعه ما نیز می توانید با پر کردن فرم فروش خرید مورد نیاز خود را انجام دهید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها