بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۲۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳


 تدبیر24»خیلی از افراد بسیار برایشان حائز اهمیت است که بتوانند به بهترین شکل ممکن از کفش چرم با پارچه مصنوعی خودشان نگهداری کنند از این رو از واکس مختص خود این محصول بهره می گیرند.

کفشها یکی از پوشاکی هستند که حین استفاده مورد کثیفی فراوانی قرار می گیرد از این رو برای تمیز کردن آن بهتر است از مرغوب ترین واکسها استفاده کنید.

اگر محصول شما از چرم مصنوعی تشکل شده باشد مسلما دارای عمر و دوام کمتری می باشد و با گذشت زمان در حال پوسیده شدن می باشد به این ترتیت استفاده از واکس با کیفیت می تواند به عنوان یک لایه محافظتی نیز در این باره عمل کند.

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

اگر کفش شما به رنگ مشکی می باشد بهتر است از رنگ واکس تیره و سیه استفاده کنید که باعث تغییر رنگ و ایجاد جلوه نامناسب نشود از این رو اگر رنگ چرم شما قهوه ای می باشد شما مجاز به مصرف واکس سیاه نیستید و باید از رنگ روشن و قهوه ای استفاده کنید تا براقیت و تمیزی را برای شما به ارمغان آورد.

 

واکس چرم قهوه ای

خوشبختانه تولیدکننده های بسیاری در این زمنه توانسته اند واکس مخصوص به کفش چرم یا کیف چرم زنانه در رنگ قهوه ای را به تولید برسانند چرا که بیشتر افراد امروزه از این رنگ بیشتر برای ودشان استفاده می کنند.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این محصول در انواع بسیار مختلفی ساخته می شوند که بیشتر می تواند از لحاظ راحتی کار را برای تمیز کردن کفشها راحت تر کند.

یکی از این محصولات که امروزه از استقبال گرمی برخوردار می باشد واکس اسپریی می باشد که هر فردی می تواند آن را برای رفع گرد و غبار از کفشهایشان استفاده کنند لذا قبل از مصرف باید برای بهتر خارج شدن مواد آن را به خوبی تکان دهند و بعد آن را به محل مورد نظر پخش کنند برای این که کفش شما به خوبی تمیز شود می توانید با کمک گرفتن از یک پنبه و یا فرچه مناسب آن را در نواحی کناری نیز برسانید و به طور کامل کفشتان را تمیز کنید.

خیلی از افراد به دنبال این هستند که بهترین واکس چرم قهوه ای را برای کفش چرم یا کیف چرم بزرگ خودشان تهیه کنند چرا که مرغوبیت این محصول باعث بالا تر رفتن عمر کفش شما می شود اگر از مواد نفتی و دیگر انواع نامرغوب در ساهت این واکسها استفاده شود ممکن است خیلی راحت پوسته استفاده شما پوسیده شود و ظاهر نامناسبی را بوجود آورد.

برخی از واکسها حالت کرم دار هستند و در بسته بندیهای مختلف پمپی و یا کاسه ای در بازار موجود می باشد که به همرا خود یک پد پخش کننده نیز ارند و شما می توانید به اندازه دلخواه کمی از این واکس کرمی را روی پد بزنید و آن را به تمامی سطح مورد نظر پخش کنید تا تمیزی به صورت یکسان انجام شود.

 

واکس چرم مبل

برای تمیزی و درخشندگی مبل چرم استفاده از واکس چرم مبل برای براق کردن و حفظ لطافت مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا سبب افزایش طول عمر مبلمان می شود.

شایان ذکر است که هرگز نباید به جای استفاده از واکس مخصوص مبل از مواد دیگری جهت جلوگیری از آسیب به مبل استفاده کنید، زیرا تنها به کار گیری این واکس ها با بستن منافذ سبب جلوگیری از ترک و صدمه به این مبلمان می گردد.

اگر به سرعت برای ترمیم این شیار های ایجاد شده بر روی سطح مبل چرم خود اقدام نکنید نتایج مطلوبی کسب نکرده و به مرور این شکستگی ها گسترش می یابد.

بهترین شیوه برای استفاده از واکس چرم مبل به این ترتیب است که در وهله اول مقداری از این واکس ها را بر روی پارچه ای تمیز اسپری کرده و سپس به صورت دایره ای بر روی مبل بکشید.

در صورت خریداری واکس چرم جامد نیز بهتر است بعد از استفاده با به صورت ضربه آرام بر روی مبل بزنید تا مواد آن جذب بهتری داشته باشد.

از علل و عوامل ایجاد ترک در مبلمانی که از جنس پارچه های چرمی تولید می شوند، در معرض نور خورشید قراردادن این وسایل است که به راحتی با استفاده ی واکس های مخصوص این شیار های ایجاد شده نا پدید خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها