بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱


تدبیر24»امروزه با پیشرفت تکنولوژی در اکثر لوازم الکترونیکی و ساختمانی ایده های جذابی را مهندسین طراحی کردند که یکی از این طرحها جایگزین کردن دیوارپوش چوبی با کاغذ دیواری است که این محصول جدید بیشتر از رنگ سفید استفاده می کنند و قیمت آن با توجه با سایر محصولات ارزان است.

در واقع دیوارپوش به معنای پوشاندن دیوار به وسیله پنلهای دیواری است که در واقع می توانید با تنوع بالا در طراحی و سایزهای مختلف مراحل نصب را انجام دهید که این موضوع جنبه زیبا شناسی دارد به همین علت، این طرح جدید با استقبال عموم مواجه شده است

.

دیوارپوش چوبی همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است ویژگیهای خاصی دارد که می توان به نصب با تکنیک فیتینگ، استفاده از رنگ مقاوم در برابر رطوبت، طراحی در سبک کلاستیک و مدرن، اجرای دیوارپوش و ساخت دیوارپوش از جنس چوب یا ام دی اف اشاره کرد.

 

بطور کل انواع دیوارپوش برای سلایق مردم تولید می شود که می توان به دیوارپوش چوبی، دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش ام دی اف، دیوارپوش آجری و دیوارپوش سنگی می توان اشاره کرد.

بطوری مثال دیوارپوش چوبی از انواع طرحهای سه بعدی و تخته ای و غیره ساخته می شود که بیشترین گونه ها از درخت افرا، سرو، بلوط و توسکا استفاده می شود که همین علت یکی از دلایلی است که قیمت بالا و فضای لوکس دارد.

به همین دلیل است که دیوارپوش چوبی یکی از طراحیهای نوین به شمار می رود و برای افرای که می خواهند خانه ای لوکس و مدرنی داشته باشد ساخته می شود

.

دیوارپوش چوبی سنتی

در زمانهای گذشته از متریالی برای ساخت دیوارپوش استفاده می کردند که بطور کلی به آنها دیوارپوش چوبی سنتی نیز می گویند که مزایا و معایب خاص خودشان را دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

روکشهای چوبی بسیاری در بازار وجود دارد از جمله چوبهایی که معمولا برای روکش، دیوارپوش و کفپوش استفاده می شود می توان به: کاج، صنوبر، گردو، صنوبر داگلاس، راش، ساج، بامبو و غیره اشاره کرد، چه آنها را خام با رنگ طبیعی خود رها کنید، چه لکه دار، چه کهنه یا رنگ آمیزی شده باشد، روکشهای چوبی زیادی برای پوشاندن و تزئین دیوارها و دکوراسیون داخلی شما به طور کلی وجود دارد:

 

پانلهای جدا شده، برس خورده یا خشن، خام، رنگ شده، لاک زده یا لکه دار رایج ترین پوشش دیوار چوبی است، در حالت طبیعی خود باقی مانده است، لمسی معتبر برای تزئین داخلی شما به ارمغان می آورد، دیوارپوش چوبی سنتی را می توان البته برای نمایاندن بهتر دانه های چوب یا سفارشی کردن رنگ با لاک، لکه یا رنگ تمام کرد، رنگ آمیزی مجدد صفحات چوبی با سایه های متعددی امکان پذیر است که سبکی کاملا متفاوت به اتاق ارائه می دهد، توجه داشته باشید که پوشش پی وی سی چسب یا گیره ای نیز وجود دارد که به راحتی نصب می شود و می تواند الگوی چوبی بدلی داشته باشد.

کدام گونه چوب را برای فضای داخلی خانه می توان انتخاب کرد، کلاسهای ماندگاری: کلاسهای دوام تابعی از مقاومت چوب در برابر خطرات بیولوژیکی است که به دو دسته زیر تقسیم می شوند: دوام در برابر موریانه ها، دوام در برابر حشرات دارای لارو گزیلوفاژ (سوسک برج جدی یا سوسک)

دیوارپوش چوبی شیراز

این محصولات در طرح و رنگ بسیار متنوع بوده و به راحتی می توان آنها را با هر دکوراسیون و دیزانی هماهنگ نمود با توجه به این که جنس این دیوارپوشها از چوب طبیعی یا مصنوعی می باشد از لحاظ کاربرد و نوع مواد اولیه با یکدیگر متفاوت هستند و این پوششهای چوبی دیواری که با چوب طبیعی درست شده است اغلب کاربرد کمتری دارند، چرا که در برابر نم و رطوبت مقاومت چندانی ندارند.

در حالی که چوبهای مصنوعی مانند MDF و ترموود و همینطور چوب پنبه به سبب مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت و قیمت مناسب در حالی که روکشی بر روی خود دارند، کاربرد بیشتری دارند.

 

پوششهای چوبی دیوار با انتخاب درست طرح و رنگ و با نصب صحیح بر روی دیوار عیبهای موجود و نواقص را پوشانده و از این طریق سبب زیبا سازی محیط می شوند و همچنین می توان گفت دیوارپوش چوبی شیراز محصولات در مقایسه با قیمت مناسب آن، طول عمر بالایی دارد و با نصب آن شما از هزینه های اضافی رنگ کردن سالانه خانه خود بی نیاز می شوید.

به سبب مزایا و ویژگی هایی که این دیوارپوشهای چوبی دارا هستند جایگزین خوبی برای محصولاتی قدیمی قبیل، کاغذ دیواری شده و اغلب افراد ترغیب به خرید آنها شده اند و این محصولات از نظر اندازه، دارای ضخامت های متفاوتی هستند که با توجه به دیوارهای مختلف می توانید از انواع مختلف آن استفاده نمایید.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها