بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲


تدبیر24»مرکز فروش و سفارش دمپایی هتلی، بهترین و با کیفیت ترین دمپایی های هتلی را برای مشتریان عزیز خود تولید و در دسترس آن ها قرار می دهد. دمپایی و صندل همانند کفش در زندگی روزمره مردم، پرکاربرد هستند که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آنها صحبت شده است و از کالاهای ضروری هر فرد به حساب می آیند. امروزه علاوه بر پوشیدن انواع صندل و دمپایی در ماه های گرم سال، استفاده از این دو محصول در داخل خانه ها نیز رواج زیادی پیدا کرده است. از این رو، این کالاها باید طبق استانداردهای علمی و مطابق با معیارهای سلامت و بهداشت معتبر تولید شوند تا از وارد کردن آسیب های جدی به قسمتهای مختلف پا و بدن جلوگیری به عمل آید.

 

در این راستا استفاده از دمپایی و صندل طبی می تواند ضمن ایجاد راحتی در هنگام راه رفتن، سلامتی پای ما را نیز تضمین کند. دمپایی ها معمولا از جنس پلاستیکی، ابری و حوله ای ساخته می شوند. که در این میان دمپایی طبی بخاطر خواص درمانی و تنوع بالای آن، از پرطرفدارترین نوع دمپایی به شمار می رود. انواع صندل های طبی عبارتست از صندل های طبی مردانه، صندل های طبی زنانه، صندل های دیابتی مردانه و زنانه که مناسب پاهای دیابتی حساس می باشند.

دمپایی هتلی حوله ای

در کنار دمپایی ها، سایر پک های بهداشتی دیگر نیز به کار می روند، مانند: پک های حوله هتلی، پک های خمیردندان و مسواک هتلی، پک های شانه هتلی، پک های صابون هتلی و غیره.

اگر برای هتل خود از دمپایی های حوله ای هتلی استفاده می کنید، باید توجه داشته باشید که این دمپایی ها دارای استانداردهای ویژه باشد، از جمله این که از جنسی بسیار نرم و قابل شستشو تهیه شده باشند.

 

قسمت مهم تر و مورد توجه تر در زمان انتخاب یک دمپایی هتلی حوله ای ، این است که، دمپایی به پای شما اجازه تنفس و جریان هوا را به دهد و باعث عرق کردن پای تان نشود. همچنین باید در ساخت دمپایی حوله ای از موادی استفاده شود، که حساسیت زا نباشند و همچنین در آن از الیاف شیمیایی نیز استفاده نشده باشد، زیرا که مستقیما با پوست پای شما در تماس است و همچنین به دلیل ضخامت ای که دارد باید جذب بالایی را نیز داشته باشند این مدل دمپایی ها به دلیل این که در آن ها از حوله استفاده شده است قدرت جذب بیشتری را نیز دارند، و همچنین قیمت آن ها نیز بیشتر از سایر دمپایی ها می باشد و اغلب از این دمپایی ها در هتل های چهار یا پنج ستاره استفاده می شود.

قیمت دمپایی هتلی

در بازارهای ایران و در فروشگاه ها قیمت دمپایی هتلی بسته به نوع و جنس آن متفاوت است. دمپایی ها چند نوع هستند که مشتری طبق نظر و سلیقه اش انتخاب می کند. نوعی از این محصول تک لایه است نوعی حوله ای و نوعی دیگر سه لایه می باشد. اما مشتری باید توجه داشته باشد که در انتخاب دمپایی هتلی حتما کیفیت را در نظر بگیرد چرا که محصولی بی کیفیت بی اعتمادی مشتری را به وجود می آورد.

در هتل ها بخاطر اهمیت زیاد بهداشت فردی این دمپایی ها به صورت یکبار مصرف تولید و عرضه می شوند و خریداران می توانند این محصول را به صورت عمده تهیه کنند. دمپایی هتلی چون محصولی بسیار کاربردی است و در همه جای دنیا مشتری دارد صادرات این محصول با موفقیت چشمگیری همراه است. چون این محصولات یکبار مصرف هستند پس از استفاده کاربرد شان را از دست می دهند و قابلیت ماندگاری و شستشو را ندارند. گاها از این نوع محصولات در اتاق عمل استفاده می شود تا بعد از مصرف دور انداخته شوند.

 

جنس این محصولات از الیاف مصنوعی و پنبه است و برای کف آن از فوم استفاده می کنند. قیمت این دمپایی ها بخاطر یکبار مصرف بودنشون نسبت به قیمت دمپایی هتلی در سطح پایینتری قرار دارد و کسانیکه نمی خواهند هزینه بیشتری پرداخت کنند می توانند از جنس ضعیف تر این محصول خریداری نمایند و از این لحاظ برای هتل دار ها مقرون به صرفه است . این دمپایی ها بسیار راحت بوده و برای مسافران خسته از سفر آسایش و راحتی را فراهم می کند و خستگی سفر را از تنشان در می آورد. شما می توانید بسته به نوع دمپایی و کیفیت آن و همچنین طبق سرمایه ای که دارید دمپایی هتل را تهیه کنید و در هر جا که مد نظر شماست مورد استفاده قرار دهید. دمپایی هتلی به هتل شما اعتبار می بخشد و باعث رونق بیشتر کسب و کارتان می گردد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها