بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱


تدبیر24»به قول مهندسان آشپزخانه قلب خانه است سینک ظرفشویی یکی از اصلی ترین عنصرها در آشپزخانه است که بیشترین کاربرد آن برای شستن ظروف مختلف در آشپزخانه می باشد که شما باید ابتدا اطلاعات مورد نیاز را کسب کرده سپس طبق نیازهایتان و سلیقه، بودجه و میزان استفاده ای که از سینک دارید دست به انتخاب بزنید.

ابتدا انواع سینک را معرفی می کنیم سینک تک لگن  همانطور که از اسمش پیداست این سینک برای آشپزخانه های کوچک مناسب است و تنها یک لگن دارد کاربردش زیاد است و برای خانواده های پرجمعیت هم قابل استفاده است یک لگن دارد اما اندازه آن بزرگ است تنها عیبش این است که چند کاره نیست طراحی اش ساده و تمیز کردن آن بسیار سریع است ما در مقالات تخصصی که در سایت آراد برندینگ برای شما عزیزان تهیه نموده ایم به صورت ویژه به بررسی این محصول ویژه و خاص پرداخته ایم.

 

نوع بعدی سینک دو لگن است و در اندازه های مختلفی تولید می شود شست و شو در این سینگ آسان است از آنجایی که امکان تقسیم بندی ظرفهای شسته و کثیف وجود دارد نظم بهتری به شست و شو می دهد یا مثلاً اگر بخواهید همزمان هم ظروف را بشورید و هم میوه جات و سبزیها را به راحتی امکان پذیر است اگر خانواده پر جمعیتی دارید این سینک دو لگنه خود را بزرگ تهیه کنید زیرا قابلمه های بزرگ در این سینکها قابل شست و شو نیستند.

این سینک برای آشپزخانه های کوچک مناسب است صفحه آن محل مناسبی برای قرار دادن ظرفهای شسته شده و خشک شدن آنهاست اما لگن کوچک برای خانواده های کم جمعیت است اگر کسی می خواهد سینک صفحه دار تهیه کند باید لگن آن را بزرگ بگیرد.

 

سینک توکار تبریز

یکی از ملزومات و تجهیزات خانه و آشپزخانه سینک توکار می باشد که شرکتهای زیادی در قم کرج و تبریز این محصول را تولید و روانه ی بازار می کنند.

در حال حاضر ما دو نوع سینک آشپزخانه داریم که با نامهای سینک روکار و سینک تو کار شناخته می شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارد ولی از لحاظ استفاده ی راحت تر نوع توکار از بقیه ی انواع دیگر بهتر بوده و از تنوع کیفیتی زیادی برخوردار می باشد.

 

این نوع سینک یعنی سینک توکار تبریز علاوه بر استفاده ی راحت تر به دلیل قرار گیری در داخل کابیت آشپزخانه زیبایی و جلوه ی بهتری به آشپزخانه می دهد که نوع روکار از این مزیت بی بهره می باشد، همچنین به علت تکنیک خاص نصب این محصول بعد از خرید باید توسط یک متخصص نصب آن صورت گیرد تا به خوبی در کابیت ام دی اف جا نمایی شود و بهترین کارایی را از آن شاهد باشیم.

یکی از شهرهای فعال در زمینه ی محصولات خانه و آشپزخانه به خصوص سینک توکار و انواع دیگر آن شهر تبریز بوده که محصولات خود را به تمامی شهرهای کشور ارسال نموده و خریداران این محصول از رضایت نسبی برخوردار می باشند.

همان طور که گفتیم سینک توکار طلایی از مزایا و کیفیت بهتری نسبت به سینک رو کار برخوردار بوده و از مشخصات فنی آن می توان به طول 40 تا 140 سانتی متری و عرض 50 تا 60 سانتی متری اشاره کرد که قبل از خرید نیاز است تا اندازه گیری لازم صورت گیرد و اندازه ی مناسب را خریداری و نصب نمایید.

 

فروش سینک توکار

شما اگر بخواهید برای خانه خود سینک بخرید به چه نکاتی توجه می کنید؟ آیا برای شما توکار یا روکار بودن سینک و یا ارزان و گران بودن آن مهم است یا عمیق بودن و بزرگ و کوچک سینک ملاک شما است یا نه فقط به رنگ و ظاهر و جنس سینک اهمیت می دهید؟

امروزه با توجه به تمام اپن شدن آشپزخانه ها و در دید قرار گرفتن تمام نمای آشپزخانه، تمام وسایل و ابزار داخل آشپزخانه در زیبایی خانه شما نقش مهمی ایفا می کند.

 

یکی از وسایل مهم آشپزخانه سینک توکار است که امروزه با تنوع وسیعی که در هر زمینه از جنس تا رنگ گرفته و غیره می تواند سلیقه همه نوع خریداری را شامل شود به همین سبب فروش سینک توکار با توجه به تنوع مدل ها و طرح ها کار چندان سختی نخواهد بود.

این روزها شاهد هستید که دنیای لوازم آشپزخانه مدام در حال تغییر و تحول است، اگر الان فروشگاه های لوازم خانگی سینک توکار مانند سینک گرانیتی شاک می فروشند ممکن است چند مدت بعد وسیله دیگری جایگزین سینک بکنند، از این رو بهتر است در بخث لوازم آشپزخانه و لوازم منزل تنوع طلب نباشیم و بیشتر روی نیازهایمان تمرکز کنیم، تا اینکه بخواهیم با دنیای مد پیش برویم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها