بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲


تدبیر24»در دنیای امروزی و با توج به گسترش صنعت آشپزی و پخت انواع دسرها و شیرینی ها کیک کاکائویی خیس طرفداران و دوست دارن خاص خود را دارد همانطور که می دانید کیکها دارای اندازه ها و انواع گوناگونی هستند که از نمونه های آن می توان به پرتغالی، شکلاتی، نارگیلی، گردویی و غیره اشاره داشت که انتخاب و خریداری هر کدام از این مدلها کاملا بسته به سلیقه و ذائقه افراد دارد.

استفاده از کیکهای خامه ای در تولدها، مهمانیها و مراسمات خاص بیشتر مرسوم است و از طرفداران بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد این رسومات و نحوه پذیرایی نه تنها در بین مردم کشورمان بلکه در بین مردم اروپا و حتی آمریکا نیز رایج است.

 

استفاده از این خوراکی خوشمزه به عنوان میان وعده با چایی و یا قهوه بسیار دلچسب می باشد شما می توانید تکه ای از آن را برش زده و تزیین نمایید و در کنار عصرانه میل نمایید پیشنهادی که مجموعه آراد برندینگ به پرسنل خود به صورت روزانه دارد و این دسر ویژه را به آنها پیشنهاد می کند جالب است بدانید که این کیک طرفداران در رده سنی خاصی را در بر ندارد و حتی افراد مسن نیز از دوست داران این شیرینی خوشمزه هستند.

این کیک را به خاطر ترکیباتی نظیر کاکائو  و شکلات جزء کیکهای پر طرفدار بوده و دارای ارزش غذایی بالا می باشد کیک کاکائویی با بافتی نرم در زمان مصرف به راحتی باز می شود و هضم آسانی را دارا می باشد این کیک می بایست در زمان پخت از بافتی منسجم برخوردار باشد و از بهترین مواد اولیه در زمان پخت استفاده شود.

 

 

قیمت خرید کیک کاکائویی

برای آشنایی با طعم بیش تر کیکهای کاکائویی می توانید به نوع پودر کاکائویی که در آن به کار رفته توجه کنید زیرا با استفاده از پودر کاکائو درجه یک به طور قطع طعم و عطر کیک بیش تر خواهد شد.

کیک کاکائویی دارای بافتی بسیار نرم است که می توانید برای استفاده به عنوان پایه چیز کیک و برخی از دسرها از آن استفاده نمایید.

 

در تهیه این کیک به جای شیر می توانید از مقداری ماست استفاده نمایید تا بافت کیک نرم تر شود اما به طور کلی بافت این محصول نرم و خوش خور می باشد برای استفاده از کیک شکلاتی به عنوان پایه برخی از دسرها و شیرینیها باید کیک را به مدت 3 الی 4 ساعت در هوای آزاد قرار داد تا رطوبت اضافی آن گرفته شود و سپس با مقداری کره یا شیر که بستگی به دستور شما دارد ترکیب نمایید و مورد استفاده خود قرار دهید این فرایند باعث می شود تا شما بتوانید قیمت خرید کیک کاکائویی تان را در جیب خود نگاه داشته و خود به پخت آن بپردازید.

استفاده از کیک کاکائویی یا شکلاتی برای تهیه چیر کیک یک گزینه بسیار خوب است زیرا می تواند در ترکیب با رنگ پنیر که سفید است باعث زیبایی دو چندان آن شود.

 

کیک کاکائویی خیس

کیکهای کاکائویی که با نام کیک شکلاتی خیس هم شناخته می شوند از محبوبیت بسیار بالایی در بین کودکان به شمار می رود که اکثر رای تولد و مناسبتهای دیگر کیک کاکائویی را انتخاب می کنند.

 

یکی دیگر از خواص کیکها این می باشد که به هضم غذا کمک می کند می توانید برای این که غذا شما هضم شود از کیکهایی که دارای میوه هستند یا در آنها میوه به کار برده شده است استفاده کنید و همچنین از میوه هایی که دارای فیبر هستند یعنی سیب و آناناس استفاده کنید تا به هضم غذا کمک کند.

 

 

خواص دیگر کیک کاکائویی خیس به کاهش وزن یا کنترل کردن وزن اشاره کرد، کیکهایی که از نوع شکلات می باشند می توانند کمکی به کنترل وزن شما کند زیرا کاکائو انرژی را افزایش می دهد و باعث می شود اشتها شما کاهش یابد و شما احساس کنید که سیر می باشید.

 

کیکهای کاکائویی خیس برخلاف کیک اسفنجی از حباب در هنگام هم زدن ایجاد نمی شوند و حبابی که در کیکهای اسفنجی ایجاد می شود به دلیل بیکینگ پودر موجود در کیک می باشد و همچنین کیکهای کره از سنگینی بیشتری برخوردار هستند ولی کیکهای اسفنجی از نظر وزن سبک می باشد به همین دلیل این نوع کیک در میان افراد محبوب شده است.

 

برای این که کیک را نگهداری کنید بهتر است آن را در یخچال بگذارید و بهتر است در سربع ترین زمان ممکن آن را مصرف کنید و سپس برای این که خشک نشوند آن داخل جعبه بگذارید و در نایلون قرار دهید و بعد داخل یخچال بگذارید تا کیک خشک نشود و یا می توانید برای این کیک شما خشک نشود به نان آن آب بزنید و بعد در یخچال بگذارید زیرا آب زدن به نان باعث می شود رطوبتی که در کیک قرار دارد حفظ و نگهداری شود.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها