بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲


تدبیر24»بسیاری از افراد مراجعات فراوانی به نیروی انتظامی داشته و گلایه های خود را نسبت به سرقت خودرو داشته اند که ما سعی نموده ایم به عنوان یک مجموعه دغدغه مند، قفل فرمان و قفل برقی سه کاره، رمز دار و شبکه ای را تولید نماییم و آنها را با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار شما قرار دهیم. اکنون مجال آن رسیده است تا شما متقاضیان گرامی سایت آرادبرندینگ را انتخاب نموده و اقسام قفل فرمان شبکه ای، رمز دار و سه کاره را مشاهده نموده و با راهنماییهای ارائه شده توسط کارشناسان زبده این مرکز آنها را ثبت سفارش نمایید.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در امنیت خودرو فروش انواع مدلهای قفل فرمان درجه یک در بازار عرضه می شوند و باید اظهار کنیم که هر چه این تکنولوژی پیشرفت کند به موازات آن توانایی دزدان نیز برای سرقت بیشتر می شود. بسیاری از افراد هستند که وقتی اقدام به خرید خودرو می کنند اول از همه به دنبال یک قفل فرمان خوب می باشند تا از امنیت خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین سیستمهای امنیتی در میان انواع دیگر قفل فرمان می باشد و یک ابزار کاربردی نیز است که موجب می شود تا روند دزدی کند شود و همین موضوع باعث می شود تا احتمال سرقت کاهش پیدا کند.

 

قفل فرمان سه کاره

طول این قفل فرمان سه کاره چیزی در حدود 60 سانتی متر است و همچنین ابعاد آن 5*8*55 سانتی متر می باشد که با این مشخصات می تواند کاربرد آسان و همه کاره ای داشته باشد.

شایان ذکر است که از ویژگیهای این قفل فرمان سه کاره برخوردار بودن از چند عدد کلید به شکل ناخنی بوده که این امکان را فراهم می آورد تا در صورت نبود کلید اصلی قفل را باز نمایند.

قفل فرمان سه کاره می تواند دنده ها را به ترمز خودرو قفل نموده و همچنین در برابر تمام ضربات و بریدگیها مصون بماند و به همین دلیل بسیاری از راهنماییهای پلیس انتظامی نسبت به استفاده از آن ارائه شده است.

 

قفل فرمان سه کاره این مزیت را دارد که همزمان سه فعالیت مناسب جهت ایمنی خودرو را فراهم آورد که به عنوان مورد اول می توانیم بگوییم که این محصول با هدف قفل نمودن فرمان وارد عمل شده و می تواند به مانند یک محافظی توانمند اختصاص یابد.

دومین هدفی که قفل فرمان سه کاره برای خود به همراه آورده است، ثابت و بدون حرکت ماندن پدالهای تعبیه شده است که در واقع آنها را قادر به حرکت نمی نماید.

و به عنوان سومین مورد می توانیم بیان نماییم که این قفل سه کاره قابلیت بی حرکت نمودن دنده را داشته تا همواره هیچ فردی نتواند خودروی شما را از جای خود به اندازه چند سانتی متر حرکت دهد.

 

قفل فرمان دست دوم

در حال حاضر قفل فرمان دست دوم با بهترین کیفیت و مرغوبیت در بیشتر مراکز معتبر وجود دارند و می توان آنها را با قیمتی مناسب خریداری نمود. قفل فرمان معمولا برای محافظت از ماشین می باشد و در صورتی که از یک قفل فرمان خوب استفاده نمایید، سرعت کار دزدها پایین می آید و احتمال دزدیده شدنشان کم می شود.

از آنجایی که سارق برای حرکت دادن سریع ماشین باید قفل فرمان را باز کند، بنابراین صاحب خودرو با قفل کردن فرمان باعث جلوگیری از دزدیدن می شود.

ضمنا، به هیچ عنوان سارق نمی تواند بدون اینکه قفل فرمان را باز کند، حرکت نماید، زیرا قفل به شیشه برخورد می کند و مانع از دید می شود.

 

هر چند که سارقان قفل فرمان را نیز می توانند باز کنند ولی باز کردن آن بسیار زمان بر می باشد و ریسک محسوب می شود و سارقان با دیدن این قفل بر روی فرمان از دزدیدن آن صرف نظر می کنند.

درست است که سیستم امنیتی مانند دزدگیر یکی از ابزار امنیتی برای دزدیدن هستند ولی بعد از قفل فرمان بهترین نوع می باشند، در واقع قفل فرمان اولین و مهم ترین نوع سیستم امنیتی بوده و بعد آن دزدگیر می باشد.

این کالاهای مرغوب دارای ردیفهای افقی از رموز می باشند که می توانند امنیت کافی را برای وسایل نقلیه به همراه بیاورند و همواره قادر می باشند تعداد فراوانی در حدود هزاران رمز را به طور سلیقه ای و مورد دلخواه شما فراهم بیاورند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها