بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳


تدبیر24»انجیر خشک انواع زیادی دارد که نمونه ‌ای از آن انجیر خشک آردی نخی می باشد خرید نمونه های انجیر از طریق سایتهای معتبر به راحتی امکان پذیر است.

دانه های کوچک درون انجیر سرشار از مواد مغذی می باشد که ارزش زیادی برای بدن دارد انجیر خشک را می‌توان به عنوان میان وعده مصرف نمود.

انجیر را به دو روش خشک و تازه می توان مصرف نمود انجیر تازه به دلیل آبی که دارد باعث رشد موجودات زنده در آن می شود لذا به مرور زمان و در مدت کوتاهی انجیر تازه خراب می شود.

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

 

یکی از روشهایی که می توان انجیر را مدت زمان بیشتری نگهداری نمود خشک نمودن انجیر می باشد چرا که آب درون آن تبخیر شده و جایی برای رشد میکروب نمی ماند.

حال برای اینکه انجیر خشک آردی را تهیه کنیم انجیرها را به آرد آغشته کرده و سپس از نخ ضخیمی رد کنید و در مقابل نور آفتاب آویزان کرده تا خشک شوند.

استفاده کردن از آرد سبب می‌شود تا انجیرها به یکدیگر نچسبند، انجیر دارای انواعی است از جمله انجیر سیاه که گوشت داخل آن به رنگ صورتی و پوست آن بنفش می باشد که پس از خشک کردن به رنگ سیاه در می آید این نوع انجیر طعم خوشمزه و شیرین دارد و بافت درون آن چرب است.

 

خرید انجیر آردی

انجیر از جمله میوه های پرخاصیت می باشد و مصرف آن به صورتهای مختلف انجام می شود یکی از متداول ترین شکلهای مصرف انجیر به صورت خشک می باشد که به دو شکل انجیر ساده و آردی تقسیم می گردد و خرید آن از تمام فروشگاههای عرضه کننده خشکبار امکان پذیر است.

رطوبت انجیر آردی نسبت به انجیر معمولی بیشتر است و لذا قیمت کمتری نیز دارد انجیر خشک آردی از جمله تنقلات سالم می باشد و همچنین برای تهیه مواد غذایی نیز مصرف می گردد انجیر آردی کالری فراوانی دارد و همچنین به علت تبخیر آب درون آن قند بیشتری نیز دارد.

لذا باید گفت کالری انجیر خشک ۵ برابر بیشتر از انجیر تازه است انجیر آردی را می‌توان به عنوان وعده عصرانه با چای مصرف نمود و از بافت نرم و خوشمزه آن لذت برد.

 

در هنگامی که قصد خرید انجیر آردی را دارید در نظر داشته باشید که انجیر خشک دارای مقادیر زیادی از مواد معدنی و ویتامینها می باشد و همچنین کلسیم بالایی دارد لذا افرادی که به خوردن لبنیات مانند شیر حساسیت دارند و نمی توانند کلسیم بدن خود را تامین کنند از طریق مصرف انجیر خشک آردی که یکی از منابع مهم کلسیم است می توانند جایگزین بسیار مناسبی به جای مصرف لبنیات باشد.

طبق تحقیقات به عمل آمده انجیر خشک برای کودکان و نوجوانان مفید است و همچنین به رشد استخوانها و دندانهای آنها کمک می کند.

مصرف این محصول برای مادران باردار و شیرده نیز لازم است چرا که علاوه بر جبران کم خونی ناشی از بارداری به رشد غضروف جنین کمک می کند.

افرادی که دچار بیماریهای گوارشی هستند و یا اینکه معده آنها از عملکرد خوبی برخوردار نیست مصرف چند دانه انجیر در روز به برطرف شدن مشکل آنها کمک می کند چرا که انجیر دارای فیبر زیادی است که در کارکرد بهتره سیستم ایمنی بدن و دستگاه گوارش بسیار موثر عمل می کند و همچنین این محصول سرشار از آهن است لذا برای مادران و دختران جوان که اغلب مبتلا به کم خونی هستند مفید می باشد.

 

انجیر خشک آردی

یکی از میان وعده های سالمی که می توان مصرف کرد انجیر خشک سفید آردی است.

برای تهیه انجیر آردی، ابتدا انجیر را به آرد آغشته کرده و از یک نخ محکم مانند دانه های تسبیح عبور می دهیم.

سپس آن را در یک محیط گرم یا در معرض نور افتاب از یک جا آویزان می کنیم تا خشک شود استفاده از آرد باعث می شود که انجیر ها به هم دیگر نچسبند.

انجیر های خشک آردی دارای دو نوع کروی و سکه ای هستند و نسبت به انجیر خشک، رطوبت بیشتری دارد و این باعث کاهش قیمت آن می شود.

 

انجیر منبعی از پروتئین و ویتامین است و برای سیستم ایمنی بدن مفید می باشد که قیمت انجیر آردی بسیار مناسب است و برای رفع مشکلات سیستم گوارشی و یبوست از انجیر خشک پرک استفاده می کنند. البته نباید در خوردن آن زیاده روی کرد و روزانه 6 تا 7 عدد مصرف گردد.

این انجیر به صورت دانه های ریز و درشت به یک نخ وصل می شوند و حالت دانه های تسبیح را می گیرند که انجیر خشک شده در واقع سفید است که به صورت رسیده و سالم از درخت چیده می شود.

انجیر به صورت صنعتی خشک می شود و برای مصارف خانگی و مهمانی و پذیرایی ها بسیار مناسب اند همچنین اگر با باقی خوشکبار ها مخلوط شود مزه عالی به خود می گیرد.

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها