بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵


تدبیر24»اگر تاکنون به مزرعه یونجه یا باغی سر زده باشید حتما نوار تیپ بارانی را دیده اید که وسط آن دارای درز و بغل آن هم دارای دوخت می باشد، معمولا این نوارها برای آبیاری می باشد که در آبیاری سبک نوین کاربرد فراوانی دارد. یکی از تولید کنندگان نوار تیپ قطره ای پلی اتیلن سبک که مجموعه آرادبرندینگ می باشد به دنبال آن هست که این محصول را در اختیار همگان قرار دهد این محصول که صادرات آن بسیار رونق دارد و افرادی که به دنبال تهیه و خرید آن هستند.

پخش نوار آبیاری تیپ قطره پلی اتیلن به دنبال آن است که این محصول را در اختیار همه قرار داد تا همه افراد به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال تهیه و خرید این محصول هستید و نمی دانید که آن را از کجا تهیه کنیم که هم با کیفیت باشد و هم در مدل های مختلف وجود داشته باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم که نوار تیپ مد نظرتان را از طریق همین مرکز سفارش دهید.

 

نوارتیپ آبیاری قطره ای

در حال حاضر نوار تیپ آبیاری قطره ای یکی از محصولات می باشد که معمولاً در آبیاری قطره ای استفاده می شود این مسئول کارهای زیادی دارد و برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا استفاده شد این محصول معمولاً از پلی اتیلن کراسلینک ساخته شده است و معمولاً هر کلاف ۵۰۰۰۰۰ هزار و دویست و ۱۵۰۰ متر است و برخلاف ظاهر ای که دارد بسیار۵ سخت است و در مقابل تغییرات آب و هوایی مثل کم شدن ناگهانی و سرد شدن و یخ و برف فراوان تغییر شکل می‌دهد و شکل خود را حفظ می‌کند.

 

تفاوت این نوار تیپ بسیار نازک است و در اندازه‌های مختلف وجود دارد این معما از این با توجه به مردم برای آبیاری گیاهان مختلف استفاده می‌شود این محصول از مواد آلی و باکیفیت ساخته شده است و افراد بر اساس نیاز و سلیقه خودتان را تعیین کند بر اساس کیفیت کتاب است که خارج از ایران ارسال می گردد و در خارج از ایران جزء محصولات عالی و پر کاربرد محسوب می‌شود.

این محصول به دلیل اینکه از مواد آلی و باکیفیت ساخته شده است جزو محصولات برتر در ایران می باشد خرید آن بسیار آسان است و مستلزم گذشت زمان بر نیست این محصول در رنگ های مختلف وجود دارد و به راحتی نصب می گردد و برای نصب آن به فردی کاربلد نیاز نیست.

 

نوارتیپ بارانی

امروزه در کشاورزی صنعتی مانند گذشته، جوی آب را در میان زمینهای کشاورزی رها نمی کنند بلکه با استفاده از نوار تیپ بارانی می توان تمام زمین مزروعی را تحت پوشش قرار داد.

بسیاری از افراد گمان می کنند که این نوارها کاربرد خود را ندارد و به دنبال راهی برای صرفه جویی در آب و هزینه خود هستند اما امروزه بسیاری از کشاورزان به این نتیجه رسیده اند که می توانیم به درستی و بهینه از آب استفاده نماییم و به همین منظور نوار آبیاری قطره ای را تولید کرده اند که در بین درختها کشیده و پای هر درختی را کلاهکی قرار میدهند که آب را بصورت بارانی پاشش می کند.

وظیفه اصلی نوار آبیاری و نوار تیپ بغل دوخت این است که میزان آبی که وارد این نوارها می شود و به سمت درختان پاشیده می شود را بشکنند و باعث شوند که جریان آب کنترل شده و به میزان مشخص و یکسان به بیرون پرتاب شود.

 

یکی از گیاهانی که اصالتا ایرانی است یونجه وحشی نام دارد که این گیاه آب زیادی لازم ندارد و به همین دلیل از نوار تیپ مخصوص آبیاری استفاده می گردد که آب به اندازه نیاز وارد آن گردد.

در واقع بسیاری از افراد از نحوه کار کردن و استفاده از نوار تیپ اطلاع ندارند که اکنون به توضیح آن می پردازیم.

ایران در سالهای اخیر دچار خشک سالیهای زیادی شده است که نیاز به آب اهمیت زیادی پیدا کرده است، در واقع خیلی از زمینهایی که در ایران موجود می باشد از این سیستم استفاده می کنند، این سیستم را می توان بعنوان یک مدیریت بهینه سازی مدرن نام برد زیرا که وقتی آبیاری را با روش سنتی انجام می دهیم متوجه خواهیم شد که مقدار بسیار زیادی از آب مصرفی به هدر رفته و مورد استفاده قرار نمی گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها