بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵


تدبیر24»یک اتاق نشیمن سلیقه صاحب خانه را در بر می گیرد چرا که یکی از مهم ترین اتاق های خانه است و بیشترین وقت خود را در این مکان می گذرانید.

انتخاب ست مبل راحتی چیزی است که ابتدا چشم بازدید کنندگان را به خود جلب می کند بنابراین طراحی مبلمان تنها باید با فضای داخلی مطابقت داشته باشد بلکه باید شخصیت صاحب خانه را نیز به طور ظریفی طنین انداز کند.

شما عزیزان در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید و به نیازمند کسب اطلاعات بیشتر دراین زمینه هستید می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید.

 

با وجود هزاران گزینه موجود در بازار بسیار مهم است که انتخاب های خود را محدود کرده و بهترین طرح مبل راحتی را انتخاب کنید در واقع باید ابعاد و طرح مبل مورد نظر را بررسی نموده و آن را در محل زندگی خود تصور کنید و ببینید که آیا برای محیط شما مناسب است یا خیر.

امروزه با توجه به متراژ پایین خانه ها افراد می توانند با یک تیر دو نشان بزنند به طوری با انتخاب یک مبل راحتی تخت خواب شو هم از جمع شده آن به عنوان مبل استفاده نمایند و هم هنگام خواب آن را باز نموده و به عنوان تخت استفاده کنند که با این کار می توانند در فضای خانه صرفه جویی کنند.

 

مبل راحتی ایتالیایی

یکی از ملزومات اتاق نشیمن مبل راحتی می باشد که مدل ایتالیایی آن بسیار مرسوم است، این مبل ها کاملا مناسب برای کسانی می باشد که می خواهند روی آن استراحت کند و پای خود را دراز نمایند.

این محصول بخش مهمی از وسایل خانه است که شما برای سالیان متمادی از آن استفاده خواهید کرد که تقریباً در همه جای خانه خود به مبل نیاز دارید.

هنگام انتخاب مبل دقت نمایید که مطابق فضای خود از جمله فرش ابریشم انتخاب نموده چرا که مدت طولانی باید این را تحمل کنید.

در ضمن قبل از خرید حتما مبل را امتحان کنید و روی آن بنشیند تا از راحتی آن اطمینان حاصل نمایید اگر روی مبل احساس آرامش نمی کنید بدون در نظر گرفتن زیبایی آن از خریدن آن صرف نظر نمایید.

 

استفاده از انواع مختلف مبل راحتی ایتالیایی اغلب یکی از بزرگ ترین و مهم ترین خرید هایی است که می توانید برای فضای مورد نظر خود انجام دهید که راحتی برای هر فرد منحصر به فرد است و چیزی که ممکن است برای برخی بسیار راحت باشد دیگران آن را غیرقابل تحمل به بدانند.

امروزه با توجه به کوچک شدن خانه ها باید مبل راحتی ساده را طوری انتخاب نمایید هم فضای کمتری اشغال نماید و هم زیبایی خاصی به منزل شما ببخشد البته خرید و انتخاب مبل کار آسان نیست و باید به گونه ای انتخاب کنید که بعدا پشیمان نشوید.

در واقع مبل ها به دو دسته کلاسیک و راحتی تقسیم می شوند که مبل راحتی اغلب برای خانه ها و اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد و نشستن بر روی آن نسبت به مبلهای کلاسیک راحت تر است.

 

مبل راحتی بنفش

یکی از رنگهایی که شکوه زیادی دارد و به راحتی با رنگ خاکستری ست می شود رنگ بنفش است و قرار دادن مبل راحتی بنفش در خانه باعث پرزرق و برق نشان داده شدن منزل می شود.

می توان گفت مبلمان راحتی به صورت حدودی از قرن 16 به بعد دچار تنوع زیادی شد و میزان تزئینات آن کم شد.

ویژگی بارز این محصول راحت بودن است که این مسئله از اسم آن نیز پیداست و در مکانهای مختلفی مانند: منزل، کافه، سالن انتظار و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگامی که روی مبل راحتی می نشینید باید کف پاهایتان کاملا روی زمین قرار گرفته باشد و مبل خیلی به داخل فرو نرود، همچنین باید دارای برآمدگی باشد تا بتواند قسمت گودی کمر را به خوبی بپوشاند.

 

از آن جایی که یکی از وسایل مهم در منزل مبل می باشد و استفاده زیادی از آن می شود در نتیجه در هنگام خرید مبل راحتی بنفش باید به جنس و طول عمر آن توجه کرد تا به راحتی خراب نشود.

مبل هایی که رنگ تیره دارند دیرتر کثیف می شوند و برای افرادی که در خانه کودک دارند مناسب است، همچنین مبلهایی که بافت پارچه های آن سخت است دیرتر پاره می شوند.

اگر وسایل شما تک رنگ هستند می توانید از مبلهای دو رنگ استفاده کنید تا باعث ایجاد تضاد و تغییر در منزل شود، در این مدل کاناپه ها به یک رنگ می باشند و مبلهای تک نفره رنگ دیگری دارند.

برای اینکه بتوانید امواج رنگی را در خانه ایجاد کنید باید رنگها از سایه های سبک به سایه های سنگین هدایت شوند که این روش باعث بزرگ تر دیده شدن محیط می شود.

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها