بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶


تدبیر24»کولر تبخیری نوعی از تهویه مطبوع است که با استفاده از قدرت تبخیر برای خنک کردن دمای هوا کار می کند، هنگامی که آب تبخیر می شود از مایع به گاز تبدیل می شود که این تبدیل حالت منجر به کاهش دما می شود، یک روز گرم تابستانی اگر از گرمای هوا رنج می برید پارچه ای مرطوب را بر روی پیشانی خود قرار دهید که با تبخیر آب دمای سر و بدن شما کاهش می یابد و احساس خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر می خواهید در هوای گرم تابستان از مسافرتها و کمپینهای خود با هوای خنک و مطبوع لذت ببرید کولر آبی مسافرتی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود که می توانید به صورت غیر حضوری در سایت آراد برندینگ مدلهای مختلف آن را مورد ارزیابی قرار دهید.

 

این وسیله بسیار کاربردی اخیرا با تکنولوژیهای بسیار پیچیده و جدیدی وارد بازار شده است که استفاده از آنها را برای همگان راحت و آسوده می نماید و تمام هدف از ساختن این کولر گازی مسافرتی این بوده است که در هر جایی که شما باشید آن هم حضور داشته و به شما خدمت نماید و تمامی مواد خوراکی شما را خنک نگهداری نماید تا بتوانید در سفر خود لذت کامل را ببرید، این دستگاه ها در بازار با توجه به کارایی بسیار عالی که دارند از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند و می توان به راحتی یک دستگاه کولر مسافرتی را برای ماشین خود فراهم کنید و به راحتی از آن استفاده نمایید.

کولر مسافرتی آبی

کاهش مواد آلرژی زا با استفاده از فیلتر و یا پد صورت می گیرد که به منظور بهبود کیفیت هوا بر روی دستگاه قرار داده شده است، ریموت کنترل هم از دیگر قطعات مفید آن می باشد که سرعت فن را تغییر می دهد و علاوه بر آن عملکردهای متفاوت کولر از اره دور قابل تنظیم است. کولرهای آبی مسافرتی دو مزیت عمده نسبت به کولر ایستاده سنتی دارند، کولر مسافرتی برق کمتری نسبت به مدل سنتی آن مصرف می کند زیرا برای خنک کردن جریان هوا فقط باید فن راه اندازی شود که پایداری و بهره وری انرژی را به دنبال خواهد داشت.

 

امروزه با وجود تجهیزات سرمایشی مدرن اگر قصد مسافرتی تابستانه و یا برپایی کمپین در هوای گرم را دارید می توانید از کولر مسافرتی آبی قابل حمل در چادر مسافرتی خود برای خنک شدن و لذت بردن از سفر استفاده کنید. نحوه عملکرد این دستگاه به منظور کاهش دما به این صورت است که هوای گرم و خشک از طریق فن وارد دستگاه می شود و از روی پدهای خنک کننده عبور می کند، سپس پدهای موجود آب را از مخزن جذب می کند و در نهایت بعد از عملیات تبخیر از طریق پرتاب باد هوای خنک وارد محیط می شود. فن کولر آبی می توانند قطعات مفید دیگری نیز در خود داشته باشند، برخی مدلها دارای کیسه یخ بر روی دستگاه می باشند تا هوای خنک تری از فن خارج شود.

قیمت کولر مسافرتی ماشین

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که نیاز به خنکی بیشتر از هر زمان دیگری حس می شود و چه شخصی و یا افرادی از نوشیدن یک نوشیدنی خنک و سرد در روزهای بسیار گرم لذت نمی برد؟ می توان با استفاده از کولر ماشین مسافرتی به این رویا دست پیدا نمود و در روزهای بسیار گرم فصل تابستان از این کولر بهره های بسیاری را داشته باشید. فقط کافی می باشد که نوشیدنیهای خود را در درون آنها قرار دهید و یا حتی می توانید در آن غذاها را هم ذخیر نمایید تا در زمانی دیگر از آنها استفاده نمایید. شما باید این را هم بدانید که این کولرها فقط برای فصل تابستان نمی باشند و می توان از آنها حتی در فصول سرد سال هم استفاده نمود، می توانید از آنها در هر مکانی استفاده نمایید.

 

این کولرها با داشتن ابعادی کوچک می توانند در هر جایی مورد استفاده قرار بگیرند و به دلیل قابل حمل بودن آنها اگر بخواهید یخ زدگی درون آنها را نیز تخلیه نمایید به راحتی می توانید با برعکس نمودن کولر محتویات درون آن را تخلیه نمایید، همچنین قیمت کولر مسافرتی با توجه به کیفیتی که دارند متفاوت است. البته باید به این موضوع هم اشاره داشته باشیم که این کولرها در دو نوع به تولید می رسند که نوع اول آنها قابل حمل می باشد. همچنین نوع دوم آنها نیز غیر قابل حمل است و در بدنه ماشین محکم می شود، کسانی که از کولرهای مسافرتی قابل حمل استفاده می نمایند عمدتا کسانی هستند که مسافرتهای بسیار زیادی می روند و می خواهند از یخچال یا کولرهای مسافرتی استفاده نمایند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها