بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱


تدبیر24»امروزه انواع بسیاری از عینک های طبی با طرح های شیک برای همه ی سنین به خصوص نوجوان ها، در انواع مدل های دخترانه و پسرانه ارائه می شود. بهترین عینک برای فرزند شما نوعی می باشد که به آن شیشه ی آفتابی اضافه شود تا در برابر نور آفتاب از چشم آن ها مراقبت کند زیرا اشعه ی فرابنفش به آسانی در چشم ها نفوذ کرده و آن ها آسیب می رساند. برای خرید و انتخاب بهتر چند فاکتور را باید در نظر گرفت که در مطالب بعدی به آن ها خواهیم پرداخت.

برای انتخاب مناسب عینک طبی پسرانه با مدل های شیک حتما قبل از خرید با یک عینک ساز و یا چشم پزشک مشورت داشته باشید. تگر پزشک برای فرزندتان عینک با عدسی ضخیم تجویز کرد سعی کنید که حتما عدسی کوچک انتخاب کنید به دلیل این که عدسی کوچک به نسبت عدسی بزرگ انحراف دید کمتری خواهد داشت و سبب می شود که شما دید مبهم نداشته باشید.

 

امروزه عینک های طبی دخترانه با مدل های جدید بسیار زیاد می باشد که دست خریداران را باز گذاشته است. یکی از مدل های آن فریم براق می باشد که برای دختر بچه ها بسیار مناسب است  که با توجه به مدل و جنس آن ها، دارای قیمت های متفاوتی می باشند. عینک های موجود در سایت آراد برندینگ تمامی دارای استاندارد است و در متنوع ترین و جدیدترین مدل ها ارائه می شود.

زمانی که قصد خرید عینک طبی دخترانه و شیک دارید به فاکتورهایی مانند: جنس فریم، شیشه، شکل ظاهری و کاربرد آن حتما دقت داشته باشید. دختر ها به دلیل روحیه ی حساسی که دارند ممکن است مقاومت بیشتری برای استفاده از عینک داشته باشند که شما می توانید با انتخاب انواع مدل های رنگی و جذاب رضایت آن ها را جلب کنید.

عینک طبی پسرانه نوجوان

به دلیل مصرف زیاد نوجوانان از موبایل بسیاری از آن ها دچار آسیب چشم می شوند که عینک طبی یکی از موثر ترین روش ها برای درمان آن ها می باشد که در انواع مدل بچه گانه ی پسرانه و دخترانه موجود می باشد. اکثر کودکان برای استفاده از عینک مقاومت می کنند که بهترین راه برای تشویق آن ها این است که بگذاریم خودشان فریم دلخواهشان را انتخاب کنند، زمانی که حق انتخاب به کودک می دهیم سبب می شود که رغبت بیشتری برای استفاده از آن داشته باشد.

مرحله ی بعدی برای تشویق کردن کودک این است که آن را مجبور به استفاده از عینک نکنید و در روزهای اول مدام به او بگویید که چقدر با عینک جذاب تر شده است و هرگز بابت استفاده نکردن از عینک آن را سرزنش نکنید و اجازه دهید تا به مرور خودش به عینک عادت کند و در صورتی این کار امکان پذیر می باشد که شما در این مدت صبر به خرج بدهید.

 

در سال های گذشته اکثر انواع عینک طبی نوجوان چه پسرانه و چه دخترانه از جنس پلاستیک بودند به دلیل این که در برابر شکستن و آسیب مقاوم بودند اما امروزه از فلزهای مخصوص که همان مقاومت را دارند تولید می شود. یکی از مشکل ترین قسمت های انتخاب قاب برای و جوانان این می باشد که بینی آن ها کامل رشد نکرده به همین دلیل زمان لغزش پد لاستیکی به مشکل بر می خورند اما قاب های فلزی معمولا با پد هایی که قابل تنظیم است تولید می شوند.

همچنین عینکی را انتخاب کنید که دسته ی آن بلند است و تا پشت گوش می آید زیرا باعث فیکس ماندن بر روی صورت می شود و از افتادن جلوگیری می کند البته از بند عینک هم می توانید استفاده کنید. از آن جایی که پسران نوجوان پر تحرک هستند و ممکن به عینک شان آسیب برسد عینک با لولای فنری بهترین گزینه است.

بهترین قیمت روز عینک طبی

یکی از دلایل اصلی خرید و فروش عینک طبی به صورت عمده بالا بودن میزان تقاضای افراد است زیرا امروزه بیشتر جوانان و افرادی که درگیر انواع مد ها و استایل ها هستند حتی زمانی که چشمانشان دچار مشکلی نیست از این مدل عینک استفاده می کنند.

یکی از مسائلی که امروزه بیشتر از هر زمان دیگری باب شده است استفاده از عینک های مطالعه است، این مدل از عینک اگر از فروشگاه های تخصوصی عینک خریداری شوند و استاندارد باشند می توانند به چشم شما کمک کنند اما قطعا عینک های موجود در فروشگاه ها که دارای قیمت های خیلی ارزان هستند قابلیت های استانداردی را ندارند و استفاده طولانی مدل از آن ها چشم های شما را اذیت می کند.

 

مواردی مانند جنس یک عینک، نوع فریم موجود در یک عینک طبی، عدسی تشکیل دهنده یک عینک، برندی که از آن عینک خود را خریداری می کنید و... از جمله مواد تاثیر گذار بر قیمت روز عینک طبی هستند؛ عینک های طبی از نظر نوع فریم هایشان به چند دسته تقسیم می شوند که عینک با فریم کامل یکی از انواع آنهاست.

عیک های طبی با فریم کامل: این نوع از فریم امکان شکستن عینک را بسیار کاهش می دهند و محافظ های بسیار خوبی هستند پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید عینکی با دوام داشته باشید از این نوع فریم استفاده کنید؛ متریال های تشکیل دهنده این فریم ها به طور معمول استات، پلاستیک و تیتانیوم است.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها