بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷


تدبیر24»پتو مسافرتی نوعی پتو سبک و کم جا هست که بیشتر در سفر و گردش مورد استفاده قرار میگیرد. پتو مسافرتی ساده قلبی پشمی هم یک نوع از همین پتو ها است که بسیار زیبا و نرم هست و در سفرهایی که با خودرو شخصی انجام میشود مانند تشک مسافرتی بسیار کارایی دارد و انواع آن را می توانید در سایت آراد برندینگ مشاهده کنید. این نوع پتو علاوه بر وزن بسیار کم فضای کمی را نیز اشغال میکند. وقتی که اسم مسافرت را می شنوید یاد سفر می افتید و وقتی اسم پتو مسافرتی ساده را می شنوید یاد پتو هایی که در ماشین یا سفر در چمدان هایتان هست و با خود فکر می کنید که این نوع پتوها و همچنین تشک مسافرتی مانند تشک مسافرتی گرین فقط در ماشین و در سفر کارایی دارند.

 

این نوع پتو بسیار سبک و کم حجم بوده و نرمی و لطافت بسیار دلنشینی دارد و در مدل های گوناگونی تولید میشود که پتو مسافرتی قلبی نمونه پر طرفداری است. که به علت الیافی که در این نوع پتو به کار رفته هم بسیار لطیف هست هم گرمای بدن را به خوبی حفظ میکند و در فصل سرما احساس سرما را از بین میبرد. این نوع پتو همانند پتوی پنبه‌ای مسافرتی از نوعی الیاف بسیار مرغوب تهیه شده که مانع حساسیت و آلرژی می شود. حمل و نقل این نوع پتوها بسیار ساده است و جای ناچیزی را میگیرد و همچنین شستشوی این نوع پتوها بسیار ساده و کم درد سر است.

پتو مسافرتی پشمی

پتو ها مسافرتی یکی از ضروری ترین وسایل سفر بشمار میرود. بخصوص پتو مسافرتی کم حجم که جایگاه ویژه ای در این میان دارد. کم حجم و سبک بودن این نوع پتو باعث برتری آن نسبت به پتو های دیگر شده است. با این نوع پتو میتوان خواب و استراحت بهتری را در سفر تجربه کرد.مسئله دیگر اینکه اگر پتو  مسافرتی پشمی را داخل مشین لباسشویی می اندازید یادتان باشد حتما از دور کند ماشین لباسشویی استفاده کنید. همچنین مدل های دیگری مثل مدل گل برجسته مسافرتی در این میان از مشتریان متعددی برخوردار است.

 

از دیر باز انسان دچار درد هایی چون کمر درد،پا درد، درد های روماتیسمی بوده و  تب سنتی بیشترین سفارش را به استفاده از رختخواب پشمی می کرد. این روز ها استفاده از پتو مسافرتی پشمی بیشتر به چشم میخورد. چون هم زیبایی بسیار خاصی دارد و هم جنبه طبی و از جمله نکاتی که برای نگهداری پتو پشمی و همچنین پتو مسافرتی پشمی مورد اهمیت است این است که هنگام شستشو نباید از آب گرم استفاده شود چون شکل پتو را تغییر می دهد و دیگر اینکه پتوی مسافرتی پشمی نباید برای خشک شدن آویزان شود بلکه در جایی روی زمین باید آن را پهن کرد تا مانع از بهم خوردن حالت ظاهری آن شود.

پتو پشمی کرمانشاه

با ورود به بازار از انواع پتو با مارک و برند مخصوص کرمانشاه نیز دیدن فرمایید، شاید پتو مورد سلیقه و علاقه خود را  بین تولیدات کرمانشاهی پیدا کردید. انواع پتو مسافرتی تولید شده در کرمانشاه در انواع متنوع و با قیمت مختلف و مناسب در بسته بندی شیک و عالی به بازار عرضه می شود و شما می توانید پتو پشمی را بسیار ارزان و مناسب تهیه نمایید. در بسیاری از شهرهای کشور مانند کرمانشاه، تبریز و یزد می توان صنعت تولید پتو پشمی را به صورت ایده آل مشاهده نمود. در این کارخانجات بهترین نمونه از پتو تهیه و وارد بازارهای خرید و فروش می شود، بنابر این اگر شما از متقاضیان انواع پتو پشمی در اندازه عمده و کلی هستید.

 

تولید و طراحی انواع کالای خواب در بسیاری از شهرهای کشور انجام می شود و پتو پشمی کرمانشاه از انواع این محصولات است که در کارخانجات بسیار مجهز و صنعتی کرمانشاه و در تنوع بسیار بالا از جهت سایز، رنگ و طرح تولید و در بازارهای سراسر کشور توزیع می شود. اگر شما فردی هستید که به دنبال پتو با الیاف طبیعی هستید، اگر به دنبال پتویی نرم و سبک هستید و یا اگر می خواهید از یک کالای بادوام و بسیار گرم استفاده نماید، توصیه ما به شما خرید و استفاده از انواع پتو پشمی تولید شده در کرمانشاه است. تولید کنندگان کرمانشاهی همه نوع نیاز و سلیقه ای را در نظر گرفته اند تا موفق به تولید انواع پتو پشمی در سایزهای بزرگ و کوچک با انواع طرح و رنگ شده اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها