بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

آرکوپال امروزه در مقایسه با ظروف چینی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که در گذشته هنگام تهیه جهیزیه برای دختران خرید ظروف چینی یکی از الزامات بود اما امروزه بسیاری از افراد در هنگام خرید جهیزیه در کنار ظروف چینی ظروف آرکوپال را نیز خریداری می کنند حتی بعضی از افراد دیگر ظروف چینی را تهیه نمی کنند و به جای آن فقط سرویس آرکوپال را خریداری می کنند و این ظروف در جهاز عروس از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

امروزه کشور چین با گسترش تولید ظروف آرکوپال توانسته است سهم بیشتر از بازار جهانی را از آن خود کند آن هم به دلیل تنوع بسیار زیاد این محصولات می باشد. در واقع سرویس غذاخوری آرکوپال از ملزومات هر آشپزخانه ایرانی می باشد اما باید دقت داشت جنس به کار رفته در سایر ظروف چندان مناسب پذیرایی نیستند و می توانند باعث انتقال انواع بیماری ها باشند؛ در کارخانه تولید ظروف آرکوپال باید ترکیبات به کار رفته در این ظروف در حرارتی بالای 1500 درجه قرار بگیرد تا به شکل های مشخصی در بیاید.

سرویس آرکوپال قدیمی

اگر بخواهیم ظروف و سرویس آرکوپال لومینارک جدید را با ظروف آرکوپال قدیمی مقایسه کنیم باید گفت که ظروف قدیمی نسبت به ظروف جدید دارای وزن سنگین تری بودند و همچنین ظروف قدیمی بیشتر در طرحهای گلدار تولید می شد اما آرکوپالهای جدید بیشتر در طرحهای ساده ساخته می شوند و امروزه بیشتر افراد خواهان آرکوپالهای ساده می باشند و این نوع ظروف را بیشتر می پسندند. در واقع مقاومت آرکوپالها نسبت با ظروف چینی 5 برابر می باشد و با کوچک ترین ضربه دچار ترک و شکستگی نمی شوند پس اگر آرکوپالی تهیه کردید که با کوچک ترین ضربه ترک خورد یا شکست باید بدانید که جنس آن ظروف اصل نبوده و آرکوپال تقلبی خریداری کردید

.

ظروف آرکوپالی که خریداری می کنید باید دارای طرح و رنگ شفافی باشند و طرحی که روی ظروف است باید کاملا روشن و واضح باشد در غیر این صورت باید به اصل بودن ظروف شک کرد همچنین از نوع کارتن و بسته بندی ظروف نیز می توان اصل و تقلبی بودن ظروف را تشخیص داد. سرویس آرکوپال قدیمی در رنگبندی و طرح بندی متنوعی در بازار عرضه می شوند که تمام طرحها و رنگهای این ظروف زیبا به راحتی با سایر وسایل و ظروف آشپزخانه ست می شود. ظروف آرکوپال شامل بشقابهای غذا خوری، میوه خوری، کاسه و ظروف سوپ خوری و سالاد خوری و غیره می باشد که خرید هر دست از این ظروف اختیاری است و هر فرد در هنگام خرید می تواند به انتخاب خود هر ظروفی که نیاز دارد را تهیه کند.

سرویس ظرف ارکوپال گل آبی

باید در نظر داشته باشید سرویس ظروف چینی دکوری و ارکوپال گل ابی به شکل های مختلف در شرکت های ایرانی و خارجی در حال تولید هستند که با استفاده از تجهیزات روز دنیا هر کدام کیفیت متفاوتی را عرضه می کنند. غذا خوردن در این ظروف دارای لذت خاصی بوده و به دلیل اینکه دارای رنگ آمیزی و طراحی فوق العاده ای می باشد مورد استفاده بسیاری از خانواده های ایرانی است؛ این ظروف به دلیل جنس مرغوبی که دارند به راحتی شسته شده و مجدد قابل استفاده خواهند بود. جالب است بدانید به دلیل کیفیت بالای این محصول سال های زیادی می توان در مهمانی ها آن ها را مورد استفاه قرار داد بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهند یا طرح هک شده رو آن ها کم رنگ شوند

.

همانطور که در بالا هم اشاره شد مزیت های سرویس آرکوپال گل آبی ریز را به صورت زیر بیان می کنیم: سبک بودن این ظروف می تواند راحتی زیادی در لحظه پذیرایی برای میزبان داشته باشد. ظروف آرکوپال نشکن هستند و در صورتی که در محیط های مختلف از دست رها شود می توان امیدوار بود که سالم بماند این ظروف به دلیل تحمل گرمای بالا می توانند در ماکروفر هم قرار بگیرند که برای پخت انواع غذاها از آن ها می توان استفاده کرد. زیبایی ظروف آرکوپال نسبت به سایر ظروف بسیار بالاست و هر فردی را با سلیقه های مختلف جذب خود می کند. این ظروف در انواع مختلفی چون برنج خوری، خورشت خوری، پیش دستی، کاسه ماست خوری تولید می شوند که می توانند نیاز های روزمره خانواده های ایرانی را تامین کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها