بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷


به عنوان شیرین کننده انواع نوشیدنی های سرد و گرم از شکر قهوه ای خشک شده استفاده میشود. این محصول نیز مانند باقی محصلات چقندر قند یا نیشکر بسیار خوشمزه میباشد و همچنین دارای کالری و ساکارز کمتری است. این محصول سرشار از کروم، سدیم، منیزیم، پتاسیم است و به دلیل دارا بودن مواد معدنی از پوکی استخوان جلوگیری میکند. به دلیل قند کمتری که دارد برای پیشگیری از دیابت مفید است.

شکر قهوه ای نیشکر استحصال میشود بر خلاف شکر سفید که از چقندر قند که بسیار سودا زا است. جایگزین بسیار مناسبی برای شکر سفید میباشد. طبع این محصول گرم می باشد و برای تمام مزاج ها کاربرد دارد

محصولات نیشکر ملین، ضد نفخ و دل در است. میتوان از آن برای شیرین کردن نوشیدنی های سرد مانند انواع شربت ها، برای شیرین کردن قهوه، یا غذا هایی مانند فرنی یا موارد دیگری که ما در سایت آراد برندینگ برای شما مخاطبین گرامی که این مطالب را می خوانید استفاده نمایید.

همه ما در باره مضرات قند وشکر سفیدزیاد شنیده ایم. که باعث دیبات، خراب شدن پوست، چاقی و بسیاری از مشکلات دیگر میشوند. به تازگی قند و شکر قهوه ای طرفداران بسیاری پیدا کرده که مضرات نوع سفید خود را ندارند بلکه بسیار مفید نیز می باشند

.

شکر قهوه ای رژیمی

بر اساس تحقیقات صورت گرفته عمده خرید شکر قهوه ای ارگانیک اصل رژیمی آن ماده ارزشمند با خواص فوق العاده بزرگترین محل تولید شکر قهوه ای ارگانیک در ایران ، استان های شمالی و جنوبی هستند کارخانه های زیادی در شمال و جنوب کشور به تولید شکر مشغول هستند ،که یکی از این نوع شکر ها شکر قهوه ای ارگانیک می باشد.

شکر یکی از مواد غذایی پر مصرف در سراسر جهان است و مردم برای شیرین کردن انواع غذاها از شکر استفاده می کنند، ولی امروزه به دلیل بیماریها و عوارض زیاد مصرف شکر مردم دنبال یک شیرین کننده ی طبیعی هستند که ما شکر قهوه ای را به شما توصیه می کنیم.

شکر قهوه ای یک شیرین کننده ی طبیعی و سالم است و از شیره ی اصلی نیشکر بدست می آید و دارایی طعم کاراملی می باشد فرق شکر سفید و قهوه ای در این است که شکر سفید برای سفید شدن نیاز به یک سری مواد شیمیایی افزودنی دارد ،ولی شکر قهوه ای رژیمی کاملا ارگانیک و طبیعی است و هیچ گونه مواد شیمیایی در بدست آمدن آن دخالت ندارد

.

تولید شکر قهوه‌ای ارگانیک: امروزه در سراسر کشور مردم رو به مصرف شکر قهوه ای آوردند و آن را جایگزین شکر سفید کردند تولید شکر قهوه ای ارگانیک بیشتر در کارخانه های استان خوزستان صورت گرفته است و این کارخانه ها شکر قهوه ای را به صورت های مختلف روشن و تیره و همچنین مرطوب و خشک تولید می کنند.

شکر قهوه ای به دلیل ارگانیک بودن دارای مواد معدنی و مغذی فراوانی است و سرشار از کلسیم ، آهن ، روی ، پتاسیم ، منیزیم و فسفر می باشدکسانی که دنبال مواد غذایی سالم و یا یک شیرین کننده ی طبیعی و سالم هستن بهترین گزینه و راه حل انتخاب شکر قهوه ای ارگانیک است.

محل تولید شکر قهوه ای ایرانی: مصرف محصولات غذایی ارگانیک و طبیعی برای انسان بسیار مفید است و به سلامت جسم و روح انسان بسیار کمک می کند شکر قهوه ای دارای طبعی گرم است و برای افرادی که سودایی هستند و یا از سردی بیش از حد رنج میبرند بسیار مفید است.

شکر قهوه ای خشک شده

به عنوان شیرین کننده انواع نوشیدنی های سرد و گرم از شکر قهوه ای خشک شده استفاده میشود. این محصول نیز مانند باقی محصلات چقندر قند یا نیشکر بسیار خوشمزه میباشد و همچنین دارای کالری و ساکارز کمتری است. این محصول سرشار از کروم، سدیم، منیزیم، پتاسیم است و به دلیل دارا بودن مواد معدنی از پوکی استخوان جلوگیری میکند. به دلیل قند کمتری که دارد برای پیشگیری از دیابت مفید است

.

شکر قهوه ای نیشکر استحصال میشود بر خلاف شکر سفید که از چقندر قند که بسیار سودا زا است. جایگزین بسیار مناسبی برای شکر سفید میباشد. طبع این محصول گرم می باشد و برای تمام مزاج ها کاربرد دارد.

محصولات نیشکر ملین، ضد نفخ و دل در است. میتوان از شکر قهوه ای خشک شده برای شیرین کردن نوشیدنی های سرد مانند انواع شربت ها، برای شیرین کردن قهوه، یا غذا هایی مانند فرنی یا موارد دیگر استفاده کرد.

املاح معدنی زیادی درون شکر قهوه ای خشک شده وجود دارد مانند ساکاروز پتاسیم، کلسیم، منیزیم، و سدیم. شکر قهوه ای خالص اغلب به صورت پودر بوده و هیچ افزودنی مضری ندارد و همچنین دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. ترکیبات مختلفی در این محصول موجود است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها