بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹


قاووت طعم شیرینی دارد و همچنین یکی از منابع اسیدهای چرب غیر اشباع و همچنین ترکیبات ضد اکسیدان است و اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم می ‌توان گفت که قاووت بمب انرژی است که می ‌توان آن را به ‌عنوان یک صبحانه کامل، میان وعده یا در پایان شب بخورید.

شیرینی قاووت در انواع متفاوتی تولید می‌ شود که اگر به یک نوع آن اشاره کنیم می توان به این ‌مورد اشاره کرد که ترکیب نخود نارگیل و شکر از ترکیبات یک نوع از قاووت می ‌باشد اما ترکیبات اصلی به ‌کاررفته در قاووت به این صورت است، آرد نخودچی، پودر پسته، رازیانه، پودر مغز گردو، شکر، قهوه، تخم خرفه، خشخاش، جو، بذر کتان، گشنیز، روپاس، سیاه دانه، جدوا، هل، کنجد، تخم کاهو و غیره.

افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری درحوزه این محصول می باشند می توانند از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات مورد نظرشان را به صورت کامل از طریق مشاوران دریافت نمایند.

این محصول به دلیل خواص بسیار بالایی که دارد نه ‌تنها در خود شهر کرمان و سراسر ایران بلکه به خارج از ایران نیز صادر می ‌شود و از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

اگر بخواهیم خواص بینظیر آن را معرفی کنیم می ‌توانیم به رفع بی ‌خوابی و داشتن یک خواب عمیق، رفع سرگیجه، درمان استخوان‌ درد، درمان کمر درد، تقویت چشم و اعصاب، تقویت قوای جسمانی، جلوگیری از ریزش موها و ابروها، درمان دندان‌ درد، درمان اسهال ضد باکتری، رفع خستگی، تقویت حافظه، قوت بخش در زمان بارداری، مؤثر در رشد جنین، درمان درد قاعدگی قوت بخش برای افراد کهنسال دارای ویتامینهای ای و ای داشتن امگا سه افزایش شیر در زنان شیرده درمان کم‌خونی رفع بی‌حالی و کسلی داشتن داشتن کلسیم داشتن فسفر و روی اشاره کنیم.

قاووت پسته شیررضا

قاووت کاملا طبیعی تهیه می شود و از بهترین مواد ارگانیک در دستور آن به کار رفته است قاووت پسته با مارکهای بسیار زیادی نظیر شیررضا در بازار مشاهده می شوند که می بایست نسبت به کیفیت و مرغوبیت آن اجحاف کامل داشت

.

بسیاری از مردم کرمان از قاووت به عنوان یک غذای اصلی در وعده ی غذایی خود استفاده می کنند که برخی آن را بانان سنتیسرو می کنند.

این محصول یه عنوان یک شیرینی رسمی در مهمانی و مجالس کرمان مورد استفاده قرار می گیرد قاووت یکی از تنقلات مفید می باشد و با یک معجون قوی برابری می کند و قاووت پسته فواید بسیار زیادی برای بدن دارد و در منطقه ی کرمان آن را باچای نعناو شیر صرف می کنند.

همچنین لازم بهه ذکر است که قاووت پسته شیررضا با ترکیباتی نظیر فنولی آن را به حالت کشسانی در می آورد که این ماده باعث تقویت قلب می شود و رگهای خونی را باز می کند.

قاووت بسیار آرام بخش می باشد و به گفته ی پزشکان کسانی که دچار بیماریهای اعصاب می باشند، بهتر است از این خوراکی مصرف کنند.

برای طرز تهیه قاووت پسته می بایست ترفند درست کردن آن را بلد باشیم و بسیاری از اهالی بومی کرمان آن را با فرایندی خاصی تولید می کنند.

برای طرز تهیه ی آن می بایست تمامی مواد را نظیر خشخاش، تخم آفتابگردان،کنجد تصفیه، شکر، هل، گشنیز، دارچین، قهوه بندری، هل و بسیاری از بذرهای گیاهان را با هم ترکیب کرد و بعد از آسیاب کردن روی حرارت قرار می دهند تا به صورت برشته در بیاید، سپس با مقدار کمی آب به صورت خمیر در آمده و سپس آماده ی مصرف می شود.

خرید قاووت پسته

قطعا با خواندن خواص دارویی این محصول به فکر خرید انواعقاووت ساداتو امتحان طعم پسته ای آن افتاده اید اما باید بدانید که قاووت در طمعهابی بی نظیر و متنوع دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی 7 نوع اصلی آن می پردازیم

.

نوع اول آن قاووت چهل گیاه است که به بمب تقویت ‌کننده بدن معروف می ‌باشد.

این نوع از قاووت در واقع کامل‌ ترین نوع آن است که از چهل نوع گیاه دارویی و مغزیجات مقوی تشکیل شده ‌است و طبع آن را گرم کرده که استفاده از آن ‌رو بسیار برای بدن مفید کرده است که می ‌توان برای معرفی خواص آن به این موارد اشاره کرد، یک تقویت و افزایش میل جنسی، دو به ‌عنوان یک ماده‌ آرامش ‌بخش می‌ تواند اعصاب را تسکین دهد.

سه باعث نشاط و افزایش انرژی ما می ‌شود، چهار نقش خون ‌سازی دارد و بدنمان را تقویت می‌ کند، پنج در تقویت حافظه بسیار موثر است، شش باعث افزایش هوش فرزندان و کودکان شما نیز می‌ شود، هفت باعث از بین رفتن ضعف و بی ‌حالی بدن می ‌شود و هشت در تقویت معده نیز نقش دارد.

نوع بعدی قاووت پسته است که به ‌عنوان یک معجون انرژی ‌زا و خوشمزه یاد می ‌شود و همچنین یکی از لوکس ‌ترین سوغاتیهای شهر کرمان به شمار می ‌رود و خرید قاووت پسته بسیار زیاد می باشد.

که دارای خواصی چون تقویت قوای جنسی، ایمن کردن سیستم ایمنی بدن، تقویت بینایی چشمها، رفع سر گیجه یا کم‌ خونی، دارای آهن و مواد مغذی بسیار و همچنین میان وعده مقوی و خوشمزه برای کودکان و نوجوانان شما است.

نوع بعدی قاووت خشخاش است که مهم ‌ترین ویژگیهای آن خواب ‌آور و آرامش ‌بخش بودن آن است.

این نوع جزو قدیمی‌ ترین طعمها در بین قاووت به شمار می ‌رود که از قدیم تا به امروز در اکثر خانواده ‌های کرمانی از این قاووت استفاده می ‌شود، این نوع از قاووت برای تقویت عضلات و استخوانها، سلامت مغز، سلامت قلب و تقویت ‌کننده نیروی جنسی مفید است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها