بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱


حتما در خیلی از مکان ها اسم پارچه مزاراتی از جنس کرپ را شنیده اید، از این نوع پارچه در رنگ های متفاوتی مانند سبز، مشکی، سفید و... نیز وجود دارد که در دوخت انواع شلوار ها و مانتو ها و لباس های مجلسی استفاده زیادی میشود. افراد شیک پوش به دنبال لباس هایی هستند که در آن بتوانند مد های روز را به رخ بکشند، در این نوع لباس ها نوع و جنس پارچه تاثیر بسیار زیادی دارد و باعث میشود که با دیدن تنخور لباس شما هم برای خرید این نوع لباس ها اقدام نمایید. پارچه های مازاراتی به دلیل ظاهر شیک و متنوعی که دارد در دنیای مد از این نوع پارچه بسیار استفاده میشود، به طوریکه خرید و فروش این نوع محصول بازار خاصی را به خود اختصاص داده است که آراد برندینگ در این حوزه بسیار قوی وارد عمل شده است با ما همراه باشید.

در صنعت پوشاک از پارچه کرپ سبزآبی برای دوخت انواع کت و دامن زنانه لباس های مجلسی متنوع استفاده میکنند. فروشنده ها بر این عقیده هستند که پارچه لباس ها به گونه ایی باشد که مشتری در نگاه اول جذب لباس بشود. از ویژگی پارچه های مازاراتی این است که در صنعت مبلمان سازی به دلیل کیفیت بالا استفاده زیادی میشود، زیرا زیبایی و جلال خاصی را مبلمان میبخشد. سطح این نوع پارچه های مبلی به صافی سطح پارچه های لباسی نمیباشد و مقاومت بیشتری نسبت به پارچه های مبلی دیگر را دارد پارچه های کرپ مازاراتی میتواند هر آنچه که یک فرد از پارچه توقع دارد را داشته باشد.

پارچه کرپ آبی

حال میخواهیم در مورد این صحبت کنیم که رنگ آبی پارچه های کرپ مازاراتی چه تاثیری در افراد دارد و کسانی که این نوع رنگ را انتخاب میکنند چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارند. این نوع رنگ ترکیب شده دو رنگ سبز و زرد میباشد که در خیلی از جاها به آن آبی روشن هم میگویند. مردمی که روحیه با نشاط و شاد دارند انتخاب میکنند از پارچه کرپ آبی استفاده میکنند، که روحیه تنوع طلب، خلاق، محافظه کار بودن و شریفی را دارند این نوع افراد خودشون را خیلی با ارزش میدونن به همین دلیل توقع دارند که دیگران به آن ها احترام زیادی بگذارند. همچنین هرکاری میکنند تا به همه ثابت کنند که در جامعه نقش مثبتی را ایجاد میکنند.

یکی از انواع جدید ترین پارچه های کرپ نوع مازراتی رنگی آن می باشد که طرفداران زیادی دارد، مدل مانتو و شلوار با پارچه کرپ مازراتی دیجی کالا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، که در تولید این پارچه ها از نخ های تابدار استفاده می شود و طی فرایند شیمیایی تولید شده و از ویژگی های منحصر به فرد آن دانه های برجسته ای است که در سطح پارچه موجود می باشد و آن را از دیگر انواع کرپ ها متمایز کرده است. از خصوصیات این نوعپارچه مازراتی کنزوکه می توان به آن اشاره نمود عبارت اند از، ضخامت این پارچه است که مناسب فصل سرد سال می باشد، رنگ های متنوعی دارد و آب رفت ندارد به همین خاطر برای دوختن مانتو بسیار مناسب است، نوع دیگر مازراتی علاوه بر استفاده در تهیه لباس از انواع دیگر آن می توان برای تهیه مبلمان و آماده کردن دکوراسیون و... استفاده کرد. پارچه مازراتی چون نرم است و ایست عالی دارد و نیاز به اتوکشی نیز ندارد مناسب برای تهیه لباس های مجلس مانتو و... می باشد.

مانتو شلوار کرپ مازراتی

کیفیت پارچه کرپ مازراتی آبی با توجه به جنس و موادی که در تولید آن استفاده شده متفاوت است بعضی از انواع آن نازک و برخی کلفت است و مناسب دوخت مانتو می باشد این مدل پارچه کشسانی خوبی دارد و خوش ایست است ،استفاده های بسیاری دارد مخصوصا برای دوخت مانتو شلوار کرپ مازراتی مدلهای متفاوتی می توان با استفاده ازپارچه غواصیطراحی کرد و دوخت مانتو عروسکی نیز از یکی از مدل های مانتو می باشد و بسیار زیبا روی تن دیده می شود و مناسب دختران جوان است.

از انواع پارچه هایی که قدمت طولانی دارد پارچه کرپ می باشد، که اقسام مختلفی دارد و در میان آنهاپارچه کرپ مازراتی خردلیمحبوبیت خاصی دارد و دارای کاربردهای فراوانی است، که بیشتر برای دوخت لباس استفاده می شود این محصول در دیجی کالا با کیفیت های مختلف موجود است، مجموعه ما انواع پارچه کرپ مازراتی را با طرح و رنگ های مختلف، مدل های متفاوت با قیمت مناسب در اختیار خریداران عزیز قرار داده، شما می توانید به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در زمان کوتاه تحویل بگیرید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها