بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲


سیب زمینی از جوانه سیب زمینی کشت می شود و افراد زیادی به کشت آن در کشور مشغول هستند و به شکل های مختلفی مثل ذغالی استفاده می کنند . تولیدکنندگان تازه ترین آن ها را وارد بازارهای داخلی می کنند و نیز برخی برای امر صادرات استفاده می شود.امروزه افراد بسیاری که دنبال رژیم غذایی مناسبی هستند سیب زمینی ذغالی را در برنامه خود گنجاده و از آن استفاده می کنند. این صیفی جات یکی از پر مصرف ترین و مهم ترین غذاها در سراسر جهان بوده وجالب است بدانید که منشاء اصلی آن در ارتفاعات آمریکای جنوبی بوده است.

با آراد برندینگ همراه باشید تا طرز تهیه انواع غذا با سیب زمینی را بیاموزید.

سیب زمینی دارای خواص زیادی است که بر کسی پوشیده نیست و همه افراد بر آن آگاه هستند. سیب زمینی ذغالی در طبیعت بسیار برای افراد لذیذ بوده و بیشتر مردم در گردش ها و دورهمی های دوستانه خود از این غذای لذیذ استفاده می کنند و از آن لذت می برند .

با خوردن سیب زمینی می توان بر بسیاری از بیماریهای معده غلبه کرد و اجازه دهید به شما بگوییم که چگونه خوردنسیب زمینی خاممی تواند برای سلامتی شما مفید باشد و همچنین سیب زمینی به حفظ سطح فشار خون به درستی کمک می کند، اما برای این امر لازم است دستور العمل سالم سیب زمینی تهیه و مصرف شود.

عناصری مانند منیزیم و روی موجود درحریره سیب زمینیباعث قوی شدن استخوان ها می شود و همچنین با مصرف سیب زمینی پنیری علاوه بر اینکه شما طعمی بینظیر را تست می کنید، شما از فواید آن هم بهره می برید

.

سیب زمینی ذغالی

خواص سیب زمینی ذغالی به شرح زیر است :

  • حفظ سلامت استخوان ها : سیب زمینی به دلیل وجود آهن، کلسیم و روی و منیزیم موجب تقویت سلامتی استخوان ها شده و استحکام آن را افزایش می دهد و همین امر موجب شده تا از پوکی استخوان در سنین بالاتر جلوگیری شود.
  • افزایش عملکرد مغز : سیب زمینی ذغالی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 بوده و سرشار از ویتامین بی می باشد که توانایی عملکرد مغز را بالا می برد و از خستگی جلوگیری می کند .
  • بهبود فشار خون : سرشار بودن سیب زمینی از پتاسیم موجب شده تا فشار خون را به تعادل برساند و مصرف چند وعده سیب زمینی در طول هفته فشار خون را کاهش می دهد.

· خوردن سیب زمینی فواید زیادی دارد، اگرچه به دلیل افزایش بیماریها، سیب زمینی اغلب از رژیم غذایی حذف می شود، اما اجازه دهید.

· به شما بگوییم که خوردن سیب زمینی نیز فواید زیادی دارد و خوردن سیب زمینی بعد از تفت دادن در خاکستر داغ با پوست یا جوشاندن آن در آب همراه با پوست و خوردن آن پس از آب شدن بسیار مفید است، می تواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد.

· سیب زمینی بهترین منبع کربوهیدرات است، اما جدای از این، سیب زمینی سرشار از خواص دیگری است که احتمالا تعداد کمی از مردم آن را می دانند و عناصری مانند پتاسیم، روی، سدیم و کلسیم نیز در سیب زمینی یافت می شوند و علاوه بر این، سرشار از ویتامین C و فیبر است که برای سلامتی مفید است.

سیب زمینی با سس قارچ

مقدار فیبر نیز در سیب زمینی یافت می شود و فیبر به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک می کند و برای رفع مشکلات مربوط به معده مفید است و به دلیل داشتن فیبر غنی به هضم غذا کمک می کند و همچنین مشکلاتی مانند یبوست را کاهش می دهد.

برای تهیه انواع غذا مانند سیب زمینی با سس قارچ نیازمند دستورات تهیه پیچیده ای نمی باشید زیرا ترکیب این محصول با هر چیزی بسیار لذیذ بوده و مورد توجه است . سیب زمینی زعفرانی یکی از غذاهایی است که در مهمونی ها نیز می تواند به عنوان یک غذای لذیذ و خوشمزه استفاده شود و همه افراد آن را دوست دارند و به ذائقه اکثر افراد سازگار است.

امروزه انواع رستوران ها و فروشگاه های اغذیه ای در لیست قیمت خود سیب زمینی را به عنوان یک غذای اصلی قرار داده اند. سیب زمینی ذغالی ستارخان بهترین و لذیذ ترین سیب زمینی ها را برای افراد تهیه کرده و قیمت مناسب آن موجب شده است تا افراد زیادی را به خود جلب نماید و مشتریان زیادی نیز دارد.

علاوه بر این، به اصلاح بیماریهایی مانند آرتریت کمک می کند و سیب زمینی همچنین می تواند در از بین بردن بیماریهای استخوانی مانند پوکی استخوان مفید باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها