بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵


استفاده از ظروف نقره وظروف مسیدر کشورمان از گذشته مرسوم و رایج بوده است و دلیل استفاده از این نوع ظروف به خاطر فواید خوب و مناسب آن است.

ظروف نقره خاصیت باکتری زدایی دارد یعنی هیچ گونه باکتری مضری را به درون خود جذب نمی کند و همین امر سبب شده است تا استفاده از این ظروف در دستور کار بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد.

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

خواص و ویژگی دیگری که در مورد ظرف نقره باید بدانید این است که خود نقره این ویژگی را دارد که می تواند بسیاری از مایعات و به خصوص نوشیدنیها را درون خود به طور خنکی حفظ کند و این ویژگی نیز همانند ویژگی باکتری زدایی، از عوامل مهم خرید مشتریان این ظروف است.

یکی از انواع قاشقهایی که غذا خوردن را برای انسان دلچسب تر و بهتر می کند غذا خوردن با قاشق نقره است و علت آن نیز است که قاشق نقره روی اشتهای انسان به خاظر وجود نقره آن تاثیر زیاد و به سزایی دارد.

باید برای خرید این نوع ظروف باید به نوع ظرف نقره ای که می خواهید توجه داشته باشید و قیمت خرید ظرف مورد نظر خود را ابتدا قبل از خرید از معتبر ترین و بزرگ ترین مراکز موجود در کشور دریافت کنید تا در صورت خرید دچار اختلاف قیمت زیاد و نامعقولی نشوید

.

خرید ظروف نقره دکوری

همه ظروفی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرد کاربردها و ویژگیهایی خاصی دارد و برای مثال شما می توانید با خرید ظروف نقره دکوری از این ظروف به عنوان یک وسیله و ظرف دکوری استفاده کنید و آن را در قسمتهای مهم خانه و یا درون ویترین ظروف خود قرار دهید.

ظروف نقره دکوری هیچ جنبه استفاده غذایی ندارد و صرفا از آن در درون ویترینها و یا بخشهای مناسب خانه که در معرض دید است استفاده می شود.

این نوع از ظروف نقره ای معمولا به دلیل طراحیهای خاص تر و شیک تری که برای استفاده روی آن ظروف قرار می گیرد از قیمت خرید بیشتر و بالاتری نیز برخوردار است

.

فروشگاه ها و مراکز دکوری زیادی در سطح کشور هستند که برای خرید ظروف نقره می توانید به آنها مراجعه کنید و این نوع ظروف نقره ای وظروف چینی سفیدرا با طراحیها و قیمتهای گوناگونی به مشتریان در سطح کشور ارائه می دهند.

یکی از دلایلی که باعث شده است تا برخی از ظروف به صورت نقره تهیه و ساخته شوند به دلیل خواص و فواید زیادی فلز نقره است.

جالب است تا بدانید که فلز نقره یکی از فلزهایی است که نقش مهم و موثری در خنک شدن و کاهش دمای بدن انسان ایفا می کند و از همین رو ظروف نقره نیز همین شرایط را برای بدن انسان در هنگام غذا خوردن از آن ایجاد می کند و سعی می کند تا شرایط دمایی بدن را خنک نگه دارد.

ظروف نقره عتیقه

در زمانهای بسیار دور مردم برایظروف نقره دکوریمصرفی خود از ظروف نقره استفاده می کردند که با گذشت زمان استفاده از آنها کمتر شده است.

امروزه از ظروف نقره قدیمی که به آنها ظروف عتیقه گفته می شود در موزه ها نگهداری می کنند و فلز نقره در جدول تناوبی با نشان Ag نشان داده شده است و جز فلزهای براق و بسیار جذاب می باشد.

این فلز به رنگ سفید مایل به خاکستری است و به دلیل انعطاف پذیری و نرمی زیاد نمی توان آنها را به صورت خالص استفاده کرد.

برای استفاده از فلز نقره آنها را با فلزهای دیگر ترکیب می کنند تا شکل پایداری به خود بگیرد و به دلیل خاصیت میکروب کشی این فلزات از آنها برای ساخت ظروف استفاده می کنند.

خاصیت دیگری که ظروف نقره عتیقه دارند این است که آب و آشامیدنیها را خنک و تازه نگه می دارد و تصفیه کننده بسیار عالی برای آب و نوشیدنیها می باشد

.

فلز نقره دمای بدن را پایین می آورد و به همین دلیل بسیاری از جواهرات را از جنس نقره می سازند تا باعث خنک شدن بدن شود.

فلز نقره جز دسته فلزات گرانبها و خاص می باشد و در زمان حال از ظروف نقره به عنوان ظروف عتیقه برای تزیین و دکور استفاده می شود.

ظروف نقره عتیقه ای که توسط باستان شناسان کشف شده اند شامل لیوان نقره، بشقاب نقره، کشکول نقره، قاشق نقره و غیره می باشد.

در حال حاضر معیارهای بسیار زیادی وجود دارند که بر روی قیمتظروف نقره پارسیسعتیقه تاثیر مستقیم می گذارند و مهمترین عاملی که بر روی قیمت ظروف نقره تاثیر دارد، قدمت آن است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها