بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳


برنج یکی از غذاهای ثابت ایرانی هاست و برنج کامفیروز یکی از برنج های پرطرفدار می باشد که عطر و طعم بسیار خوبی دارد، در این مطلب به نحوه تشخیص اصل بودن آن با درجه کیفی اعلا می پردازیم. این برنج در استان فارس در شهر شیراز کشت می شود و عطر خاص آن نیز به دلیل محل مناسب و مطلوبی است که در آن کشت شده است. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به این اشاره کرد که بعد از پخت نرم می شوند و نسبت به برنج های ایرانی مقدار بیشتری قد می کشند

.

دانه ای از برنج را روی شعله آتش بگیرید اگر برنج اصل باشد به صورت برشته در می آید و اگر برنج تقلبی باشد شروع به سوختن میکند. یک مشت برنج را بردارید و داخل ظرف آبی بریزید. اگر برنج در آب ته نشین شد برنج اصل می باشد و اگر روی سطح آب شناور ماند تقلبی است. اگر قصد تهیه برنج کامفیروز را به صورت جزئی یا عمده دارید اما نگران اصالت و کیفیت برنج هستید با خرید از مجموعه آراد برندینگ از بابت اصل بودن آن خیالتان راحت باشد.جهت ثبت سفارش می توانید فرم موجود روی سایت را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

برنج کامفیروز اصل

نوع بسته بندی برنج بسیار مهم است تا از نور و رطوبت در امان باشد، برنج کامفیروز در بسته بندی های جدید با وزن های 5 و 10 کیلوگرمی عرضه می گردد همچنین بسته بندی مناسب از ورود حشرات موذی به داخل برنج جلوگیری می کند. بیشتر افراد روش کلی پخت برنج را میدانند اما از این موضوع اطلاع ندارند که روش پخت برنج با توجه به نوع آن تغییر می کند، در این بخش به نحوه پخت برنج کامیفروزی می پردازیم:کته کردن یکی از راحت ترین روش های پخت می باشد که باعث حفظ مواد مغذی و خوشمزه شدن برنج می شود. برای درست کردن کته مقداری آب را با روغن و نمک مخلوط کنید و روی برنج بریزید. روش آبکش کردن اغلب برای مجلس استفاده می شود و باعث دانه دانه شدن شکل برنج می شود.در روش دم کردن برنج به صورت تنها پخته نمی شود بلکه همراه مواد دیگر دم می کشد و پخته می شود.

همواره یکی از دغدغه های افراد نحوه تشخیص برنج کامفیروز اصل کالا می باشد، در این قسمت قصد داریم به نکاتی بپردازیم که به تشخیص برنج کامفیروز اصل کمک میکند. مواردی که برای انتخاب برنج باید در نظر گرفت عبارتند از رنگ : برنج هایی که خیلی شفاف و سفید هستند درجه کیفی پایینی دارند و آن هایی که نیمه شفاف اند و درصدی از آن زرد است درجه کیفی بالایی دارند ظاهر: دانه های برنج باید به صورت یکدست و هم اندازه باشند. برنج کهنه رنگ تیره و رطوبت کمتری نسبت به برنج تازه دارد شپشک: توجه داشته باشید که در برنج تازه هیچ اثری از شپشک نیست و فقط در برنج کهنه وجود دارد.عطر: مقداری از برنج را کف دست خود بریزید و روی آن بدمید سپس استشمام کنید، برنجی که تازه نباشد بوی ماندگی می دهد

.

خرید برنج کامفیروز شیراز

تبلیغات موثر باعث افزایش فروش و در نهایت درآمد زایی بالا می شود. آگهی خرید و فروش برنج کامفیروز شیراز در اپلیکیشن دیوار، دسترسی را برای مشتریان آسان ساخته و افراد می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.از محصولات عمده و باکیفیت شیراز می توان به برنج کامفیروز اشاره کرد. این برنج با طعم و عطر خوشی که دارد طرفداران زیادی در ایران و حتی خارج از ایران را به خود اختصاص داده است.می توانید به راحتی با یادگیری نحوه صحیح پخت این نوع برنج، وعده ی غذایی دلچسبی را داشته باشید. از مزایای قابل توجه این نوع برنج، قد کشیدن و افزایش حجم آن است که بسیار مقرون به صرفه و مناسب مهمانی و مجالس می باشد.

برنج کامفیروز از برنج های پرطرفدار در سطح ایران مخصوصا شیراز شناخته شده که افراد زیادی به دنبال خرید برنج کامفیروز هستند. این محصول محبوب در شهرستان کامفیروز استان فارس کشت می شود. از ویژگی های بارز این محصول که موجب شهرت آن شده، طبع گرم این نوع برنج است. پس علاوه بر ارزش غذایی، ارزش دارویی نیز دارد که سرانه مصرف آن را در کشور افزایش داده است.در حال حاضر استان های گیلان، گرگان و مازندران سه قطب اصلی تولید برنج در ایران محسوب می شوند اما باید خاطر نشان کرد که برنج کامفیروز فارس به دلیل عطر دلپذیر، خوش پخت بودن و البته طبع گرمی که دارد باعث شده تا در صدر میزان خرید برنج قرار بگیرد و مشتریان ابتدا این نوع برنج را در لیست خرید خود قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها