بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰


در خرید انگور توجه داشته باشید محصولات تازه را خریداری کرده تا کیفیت بهتری را برایتان به همراه داشته باشند همچنین اگر تجربه کافی در خرید محصولی باکیفیت را ندارید می توانید از افراد باتجربه تر در این امر یاری بخواهید و یا به دنبال برندها وفروشندگان خوشنامی باشید که محصولات باکیفیت آنها ضمانت شده باشد.از دیگر مسائلی که نه تنها در قیمت محصولات کشاورزی بلکه در بسیاری دیگر از محصولات تاثیرگذار است شیوه نادرست عرضه است، متاسفانه امروزه عرضه به شیوه سنتی محصولات کشاورزی موجب شده تا دلالان دست برتر در این بازار را داشته باشند.

با توجه به این که طبع انگور گرم و تر بوده و سرشار از ویتامین کا و ب می باشد می تواند باعث جلوگیری از زود انزالی در افراد شود و ناتوانیهای جنسی را درمان می کند به طوری که اختلالات نعوظ با مصرف انگور عسگری به خوبی درمان می شود و می توان این محصول را برای افراد سرد مزاج توصیه کرد تا سلامت آنها را نتیجه دهد. شما می توانید انواع انگور و دیگر میوه ها را از این مرکز تجاری به راحتی با ثبت سفارش خود از طریق سایت آراد برندینگ برای خود در اندازه های مختلف تهیه کنید.

قیمت انگور عسگری
متاسفانه امروزه عرضه به شیوه سنتی محصولات کشاورزی موجب شده تا دلالان دست برتر در این بازار را داشته باشند و در نهایت سود بسیار و بدون زحمتی که دریافت می کنند علاوه برآنکه قیمت محصول را افزایش می دهند، گاها از کشاورزانی که مدتها برای تولید این محصولات زحمت کشیده اند نیز سودهای بیشتری نصیب این افراد می شود، حال در ادامه قصد معرفی راه حلی را داریم تا این فرآیند را منطقی تر ومنصفانه تر نماید. اما از دیگر خواصی که معمولا پزشکان تغذیه و مربیان ورزشی آنرا توصیه می کنند و برای رژیمهای غذایی لاغری انگور را پیشنهاد می کنند، خواص کاهش وزن این محصول است.

از انواع پرطرفدار این محصولات که عموما مردم به دنبال یافتن قیمت انگور عسگری مناسب هستند. با توجه به شرایط کشت و آب و هوایی که انگور عسگری در آن رشد می کند کیفیت بالایی به این محصول بخشیده شده و طعم بی نظیری نیز دارد. در خرید انگور توجه داشته باشید محصولات تازه را خریداری کرده تا کیفیت بهتری را برایتان به همراه داشته باشند همچنین اگر تجربه کافی در خرید محصولی باکیفیت را ندارید می توانید از افراد باتجربه تر در این امر یاری بخواهید و یا به دنبال برندها وفروشندگان خوشنامی باشید که محصولات باکیفیت آنها ضمانت شده باشد.از دیگر مسائلی که نه تنها در قیمت محصولات کشاورزی بلکه در بسیاری دیگر از محصولات تاثیرگذار است شیوه نادرست عرضه است.

انگور عسگری کاشمر

این کار علاوه بر این که نقاط آسیب دیده را ترمیم می کند، چین و چروکهای صورت را نیز کاهش می دهد و ویتامین سی موجومد در این میوه سبب تشکیل کلاژن در پوست شده که این ماده در جوان سازی پوست نقش به سزایی دارد و ماساژ پوست صورت با استفاده از انگور سبب از بین رفتن لکهای پوستی و جوش و رد آن می شود و علاوه بر ویتامین سی انگور و کشمش سیاه دارای ویتامین ای نیز می باشد که این ویتامین نقش مهمی در نرم کنندگی و مرطوبیت پوست صورت دارد. انگور خواص انتی باکتریال دارد و با مصرف آن می توان به پاک سازی کبد و معده کمک نمود به طوری که یکی از میوه های مفیر برای درمان کبد چرب انگور می باشد که حاوی ویتامینهای زیادی است و می تواند تا حد زیادی سبب بهبود عملکرد معده و کبد گردد.

اکثر افراد برای درمان آفتاب سوخنگی از انگور عسگری کاشمر استفاده می کنند و با خوردن آن تا حد زیادی پوست آسیب دیده توسط نور آفتاب درمان می شود و علاوه بر خوردن آن می توان ماسک پوستی با استفاده از این میوه تهیه کرد و با قرار دادن آن بر روی صورت آفتاب سوختگی را درمان نمود.برای این کار لازم است که انگور را به خوبی بشوئید و پس از آن به دو نیم تقسیم کنید و آن را بر روی نقاط آسیب دیده بمالید، این ماساژ را در مدت سی دقیقه ادامه دهید و بعد از این مدت پوست ورت خود را با آب سرد بشوئید تا شاهد اثر انگور بر روی پوست خود باشید. انگور و مصرف آن یم تواند درمانگر شوره سر باشد و همچنین برای خشکی و شکنندگی و آسیب دیدگی موها نیز موثر باشد و سبب بهبودی آنها شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها